-Gece 3.46-
Naruto uyandı.Başucuna baktı.Telefonu yoktu.Ayağa kalktı.
Odasından çıkıp salona baktı.Telefonu yine yoktu.Mutfağa ve lavaboya da baktı ama yoktu....
Boruto şiddetli bir acıyla yatağından yere yuvarlandı.Başında dikilen babasına baktı.Sinirli gözüküyordu.
Boruto sürünerek odanın en köşesine çekildi.Naruto:Sen mi aldın lan telefonumu!?
Boruto:Hayır baba ne alaka uyuyodum ben-!
Boruto şiddetli bir vuruşla duvara çarptı.Hızla ayağa kalkıp babasından kaçarak kapıya geldi.Kapının kolunu indirdi.
Boruto:NE!?
Boruto yutkundu ve kapıyı zorlamaya devam etti.Kapı kitliydi.
Naruto:Bunu mu arıyorsun?
Naruto cebinde ki anahtarı gösterdi.
Boruto:BABA ÖZÜR DILERIM YAPMADIGIM HERSEY ICIN!!
Boruto kapıyı zorlamaya devam etti.
Açılmıyordu.Naruto hızla bir kere daha vurdu.Boruto sarsıldı.Kapı koluna gözü kaydı.Kapıyı zorlayan biri vardı.Ama onun da açamadığı besbelli ortadaydı.Kapının arkasından bir ses geldi.Hinata:NARUTO LÜTFEN YAPMA AÇ ŞU KAPIYI!!
Narutonun gözü dönmüştü.Hiçbir şeyi duymuyordu.Boruto kapıya dayadı alnını.
Boruto:Anne korkma!Merak etme dover döver bırakır birşey olmaz..
Hinata:HAYIR OĞLUM!NARUTO LÜTFEN!O ÇOCUĞA BIR KERE DAHA VURARSAN SENI HAYATIM BOYUNCA AFFETMEM!
Naruto kapıya yaklaştı.
Naruto:Tamam vurmayacağım.
Borutonun gözleri parladı.Dayaktan dönmüştü.Naruto elinde ki kemeri iyice sıktı.Borutonun yanına eğildi.
Borutonun boğazına doladı kemeri.
Yavaşça sıktırdı.Cebinden bir ip daha çıkarıp ellerini bağladı ve duvara bağladı.Naruto:Ona bir daha asla vurmayacağım
Sırıttı.
Hinata:Naruto!Saolasın!Kapıyı açar mısın!?
Naruto:Üzgünüm ama hinacım borutoyla erkek erkeğe bu oda da kalacağız
Hinata şaşırdı.Kötü seyler hissediyordu.
Hinata:ONA DOKUNMAYACAĞINA YEMİN ET!!
Naruto:Tabi tabi yemin ederim ki ona dokunmayacağım
Naruto sırıtarak borutoya baktı.
Kapıyı az açıp dışarı çıktı ve tekrar kitledi.Hinata:Naruto neden kilitliyorsun?
Naruto:Boşver hadi git uyu sen
Naruto dış kapıdan çıkıp evden ayrıldı.Hinata endişeleniyordu.
Kawaki odasından çıktı ve hinatanın yanına geldi.Kawaki:Odadalar mı?
Hinata:Hayır naruto çıktı
Kawaki:Boruto nasıl?
Hinata:Bilmiyorum..Kapıyı kilitledi.
Kawaki sinirle kapıya baktı.Kapıyı tıktıkladı.
Kawaki:Boruto ses ver!
Boruto ses vermiyordu.Veremezdi de.
Kawaki daha da sinirlendi.Tedirgin olmuştu.Kapı koluna zorladı.Kapı açılmıyordu.En sonunda biraz uzaklaşıp kapıya omuz attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Arkandayım-
Ficção Geral"Boruto" Dedim ciddi gözlerimle bir bakıs atarak "Efendim güzelim?" Cevabını verdi. Güzelim mi? "Düzgün hitap et!" "Hayır istemiyorum" Bebek sesiyle mızıldadı. "Saçmalama" Kaşlarımı çattım "Saçmalamak eğlenceli" Gerçekten sinirlerim bozuldu. "Gel la...