Herşey Roldü

39 5 24
                                    

Yatakta yatmış oyun oynuyordum.Eida aradığında telefonu kulağıma getirdim.

Sarada:Alo-?

Eida:NERDESIN LAN SEN!?

Sarada:Anaa unuttum!

Eida:Ya mal çabuk gel!

Sarada:Tamam apla uçtum

Telefon kapandığı gibi koştum.Annem benim bu agresif hareketlerime alışıktı.Birşey demedi.Topuklularımı giyip koşmayı deneyen adımlarla okula ilerledim.Okulda bayadır heyecanlı birşeyler olmuyordu.En son bana yavşayan Hatsu'yu(patronun oğlu)Boruto öldürmeyi felan denemiş.
Bana bizim kızlar anlattı herşeyi.O günden bu yana 6 ay felan geçmişti.
Ve o günden sonra hareketli hiçbir şey olmamıştı.Evet etkinliklerde dahil.
En son tiyatro yapacaklardı ama o olaydan sonra etkinlikleri kapattılar.
Omuz hizamı geçen saçlarımın dağılmamasına özen göstererek kalabalıktan sıyrıldım.O zamandan beri saçlarımda uzamıştı.Tabi ben uzun saç sevmiyorum.Sadece boş zaman bulduğum anda keseceğim.Şuan boş zamanım yok.
Sorularınızı duyar gibiyim.Durun hepsine bir açıklık getireyim.

-Bu 6 ayda Haru'ya ne mi oldu?
•Haru'nun babası ülke başkanıyla yakın arkadaş olduğu ve babamı beni idam etmekle tehdit ettiği için Haru'yla çıkıyorum.

-Boruto buna nasıl mı sakin kalıyor?
•Babam Boruto'ya olayları açıklayıp sakin durmasında tembihledi.Boruto başta kabullenmese de zar zor ikna oldu.

-Boruto nasıl mı?
•Boruto Haru'nun beni anahtarla kan içinde bıraktığı günden sonra daha dibimde durup daha psikopat bir hal almaya başladı.Borutodan korkmadığım söylenemez.Zaten ben Haru'yla çıkmaya başladıktan 1 ay sonra Eida'dan öğrendiğim kadarıyla Boruto içmeye başlamış.Eida bunu bar da yakalayınca bana iletmiş direk.

-Benim ruh sağlığım nasıl mı?
•Ruh sağlığım tamamen yok olmuş durumda.Artık derslere yönelgem daha da arttı.Gün içinde genelde kızlar odamı basmadığı sürece uyuyorum,resim çiziyorum,test çözüyorum veya kitap okuyorum.Önce kan içinde bırakılmam beni diğer erkeklere karşı daha ürkek yaptı.Sonra erkeklerle diyaloğum berbat hale geldi.Bu olaylardan sonra da sosyalliğim azaldı.Şuan tek arkadaşım bizim kızlar işte klasik.Boruto'nun içtiğini öğrendiğimde kendimi suçlu hissetmeye başladım.Bundan dolayı zaten psikopat hareketler yaptığı için korktuğum Boruto'nun yüzüne birde bu yüzden bakamıyorum.Sadece kısa kelimelerle geçiştiriyorum çocuğu.

-Benim ve çevremdekiler hakkımda birkaç bilgi mi istiyorsunuz?
~Öncelikle kızlardan başlayalım.
-Eida ve Chocho saçlarını hala uzun tutuyor ve süslenmeye devam ediyor.Sumire saçlarını omuz hizasına kestirdi.Chocho Mitsuki ile çıkmaya başladı.Eida zaten Code'yle çıkıyor.Sumire şuan Alex adlı bir çocuğa tutuldu.

~Ailemden bahsedeyim biraz da.
-Babam önünde ki saç tutamını annemden kesmesini istedi.Şuan tüm yüzü gözüküyor.Sırtında ki pelerinini artık takmayı bıraktı ve annemin istediği tarza göre takılıyor.Annem ise saçlarını uzattı ve hastane de baş doktor ünvanını aldı.Birde küçük bir kardeşim oldu.Annem hamile.Kardeşimi daha göremiyoruz kendini belli etmedi.

~Hyuga ailesinden bahsedelim.
-Hinata abla da annemle beraber saçlarını uzattı.Annemden ilkyardım eğitimi alıyor.Eskisi gibi samimi bir kadın.Kawaki şuan 19 yaşında.Okulu bitirmesine son 1 hafta kaldı.Bundan sonra eida ve code ile üniversite sınavına girecek.Boruto'nun psikolojisi bozulmuş durumda.Artık kawaki bile onunla sohbet etmiyor sadece bakışıyorlar.Basketbola olan ilgisi de kaybolmuş durumda.Boruto'nun artık Shikadai'larla bile sohbeti yok.Onlar konuşmayı denese de Boruto çok sakin ve soğukkanlı.İçmeye başladığını söylemiştim zaten onun yanında sigara da içiyor.Lucy tekrar Boruto'nun peşine takıldı.Boruto'ya evlilik başvurusu imzalatmak için planları vardı ama Boruto kağıdı alıp kabul ederek imzalayınca planları suya düştü.Lucy 18 yaşını dolduruğu 2.hafta evlenecekler.Himawari ise Kawaki ile sohbeti dönse de Borutoyla konuşamadığı için morali çok bozuk. Ne kadar abisine destek olmak istese de yapamıyor artık konuşmaya bile korkup utanıyor.Hinata abla Borutoyla sohbet eden tek kişi.Arada Boruto'nun odasına girip onun dertlerini alıyor.Arkasında duruyor.Hatta Boruto içmeye başladığı zaman Hinata abla öğrenmiş ve ikinciyi destek amaçlı beraber içmişler.Kawaki ve Himawariyle araları hala klasik aynı.Kendisi yoğun olsa da çocuklarına zaman ayırıyor.Sadece o değil bana da kendi çocuğu gibi davranıyor.

-Arkandayım-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin