3. Bölüm ~Sahil~

584 86 107
                                    

Dilbar Büyüsü kitabıma da bakmayı unutmayın!

Baran'ın Anlatımıyla

Çık artık akılmdan ya. Başka şeyler düşün Baran. Aklım Dilan'da kalmıştı.
Bir insan bu kadar güzel gülebilir miydi?
Bu kadar güzel olabilir miydi? Görüşmeyeli 5 gün oldu. Cihanı hastaneye götürüp getirdikten sonra. Hiç karşılaşmadık. Saat gece 12 ve ben halen Dilan'ı düşünüyorum. Uyu artık Baran uyu. Şuan yapacak bişey yok. Ben yine de yarına yapacak bişey düşüneyim. Nasıl onunla görüşebilirim?

Nihayet sabah oldu. Sabah olmasını iple çektim resmen. Artık evde bunaldım. Üzerimi değiştirip hemen kendimi dışarı attım. Sakin kafayla düşünmem lazım. Arabaya bindim ve konaktan ayrıldım. Sahile gitmeliyim ya. Bana şuan en iyi gelecek yer sahil.

Sahile geldim arabayı park edip. Öylece tek başıma sahilde yürümeye başladım. Hava soğuktu ama bu bana iyi geliyordu.
Yok artık Baran saçmalama. Dilan mı o? Yok yok ben onu düşünmekten halüsinasyon görüyorum galiba. Ben iyice delirdim galiba. Dilan'ın burda ne işi olsun ki?
Bana baktı ben ona. Gerçekti sanırım. Koşup kaçsam mı acaba? Ne yapsam şimdi? Saçmalama Baran rahat davran. Sakin ol.
Dilan beni görünce bana doğru ilerlemeye başladı. Bende ona doğru ilerledim.
İkimiz de öylece birbirimize bakıyoruz. Gözleri öyle güzel ki. Yüzü ağzı burnu gözler dudakları...
Muazzam bir güzelliği var. Sessizliği Dilan bozdu
"Baran bey di dimi?" Yok bide abi de tam olsun yani. Bey ne ya? Neyse bu da bişey Baram kız seninle konuştu devam et susma.
"Evet unutmamışsınız"
"Evet" diyip tebessüm etti. Allahım bu bana ikinci defa tebessüm etmesi. Ne güzel gülüyorsun be zalımın kızı.
"Hep gelir misiniz buraya Baran  bey? " şu beyi at ya. Neyse olum Baran devam et sen.
"Evet gelirim burası bana kendimi iyi hissettiriyor. Ya siz sık sık gelir misiniz buraya?"
"Evet bende gelirim."
"İsterseniz biraz yürüyelim. Ne diyon Baran? Öyle mi denilir?
"Oluur" böylede güzel olur denilir mi ya?
Birlikte yürümeye başladık. İkimizde konuşmuyor önümüze bakıyorduk. Bu günü unutma Baran.
Dilan durdu bir anda. Gözlerini kapattı ve sadece denizin sesini dinledi. Ben ise onu izledim. Gözlerini açtığı anda hemen gözlerimi kaçırdım. Yine güldü tabi. Sen hep böyle gül be Dilan.
İlimiz yine birbirimize bakıyoruz. Kimse konuşmuyor. Ne o ne ben. Öylece birbirimize bakıyoruz.

Burada böylece saatlerce bekleyebilirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Burada böylece saatlerce bekleyebilirim.
"İstersen gidelim hava iyice soğuyor. Yoksa hasta olacaksın."
"Yok bana bişey olmaz. Asıl sen hasta olacaksın. Sen mi dedi o? Allahım bu kulaklar daha neler duyacak.
"Bana da bişey olmaz. Gel biraz daha yürüyelim Dilan." Dilan hı...
Yürek yedin galiba Baran. Kız sana bey diyor sen Dilan diyorsun.
"Tamam yürüyelim Baran." Baran mı dedi? Yoksa ben mi yanlış duydum. Güldüğüne göre doğru duymuşum.
"Ben gideyim artık Baran."
"Nereye?"
"Hastaneye."
"Hımm anladım. İstersen bırakabilirim seni hastaneye.
"Sağol ben giderim." E tabi yeni tanıştık yok demesi normal.
"Tamam"
"Yürüyüş ve sohbet etmek iyi geldi. Teşekkür ederim. Pek sohbet edemesekte güzeldi. Benim seni görünce dilim tutuldu konuşamadım filan mı desem. Saçmalama Baran.
"Asıl ben teşekkür ederim."
"Dilan bidaha ne zaman görüşürüz." Baran sen kıza yürimüyon uçuyon resmen.
"Bilmem. Haberleşelim belki sonra."
"Ama numaran yok bende."
"Numaramı söyleyeyim kaydet sen o zaman."
Hemen kaydettim. O da benim numaramı kaydetti.
"Sonra görüşürüz o zaman Dilan."
" Sonra görüşürüz o zaman Baran."
Dilan gidene kadar onu izledim. Arkasından öylece bakakaldım.
Onu izlemesi bile güzell...

》Bölüm Sonu 《

Umarım beğenirsiniz tatlı okurlarım.🥰
Sizleri ayrı ayrı çok seviyorum tatlı okurlarım.💜🤍

Doktorun Aşık Hastası 🩸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin