8. Bölüm ~ Aşk♥️ ~

444 62 118
                                    

Dilbar Büyüsü kitabıma da bakmayı unutmayın!

Çok yoğunum bu ara okul kitaplar filan.
Sürekli yeni bölümü soruyorsunuz lütfen sizlerde beni anlayın.🥺 Çok yoğunum gerçekten.😔

Hadi Başlayalım

Keyifli Okumalar ♥️

Dilan'ın Anlatımıyla

-Zehra bana bir bardak su getirir misin?
- Tamam bitanem getiriyorum.
Bu nasıl bir acı? Kalbim gerçekten çok ağrıyor. Ama aklım almıyor o kadın kim? Neden Baran'ın elini tutuyordu? Anlayamıyorum bi türlü.

-Al bitanem suyun.

-Sağol.

- Dilan bak hiç iyi görünmüyorsun. Şu hâline bak bi kızım ya. Ben seni hayatımda hiç böyle görmedim. Sen böyle değildin. O adam senin hayatına girince oldu herşey.

-Zehra bende biliyorum iyi olmadığımı. Ama elimde değil. Bak ben nasıl anlatsam ki.... Ya sanırım ben Baran'ı seviyordumm. Ama taki o güne kadar. Bir kız Baran'ın elini tutuyor. Neden tutuyor ya? Bak anlatırken bile sinir oluyorum ya.

Zehra kıkırdayarak bana baktı:

- Oooo Dilan hanım kıskanmaya da başlamışız. Şaka maka bir yana sen sormadın mı bu kız kim diye?

- Yok sormadım çünkü ona çok sinirliyim. Telefonu yüzüne kapattım. Hak etti o.

-Aferin Dilan sana. Ya kızım belki gerçekten mantıklı bir açıklaması var. Keşke bir dinleseydin.

-Şuan onunla konuşursam onun kalbini kırarım bu yüzden de konuşmak istemiyorum.

-İyi peki sen bilirsin. Sen nasıl istersen öyle olsun. dedi ve telefon çalmaya başladı. Baktım Baran arıyor.

-Dilan bak iyi insan lafının üstüne ararmış. Aç işte. Ama güzel ve konuş. Telefonu açtım ve konuşmasını bekledim.

- Dilan kapının önüne çıkar mısın?

-Hayır çıkamam.

- Dilan lütfen...

-Neden çıkacağım?

-Sen çık gorürüsün.

-Of tamam. dedim ve telefonu kapattım.

-Kapının önüne çık diyor beyefendi bide. Ya sabır.

-Hadi hadi bekletme eniştemi.
Üzerime montumu alıp kapının önüne çıktım. Ve ben şok....

Bu da ne. Tam ne yazıyor okuyamıyorum.
Aaaa Beni Affet yazmış güllerle yaaa. Hemen gülme Dilan biraz ciddi ol.
-Seni dinliyorum.

- Dilan bak dediğinden hiçbirşey anlamdım eğer bişey yaptıysam da kendimi affettirmeye geldim.

-Tek soru tek cevap istiyorum.

-Tamam sor.

-O kadın kimdi?

-Hangi kadın?

-Soruma soruyla karşılık verme. Sinir oluyorum. Elini tuttuğun kadın kimdi ya?

-Ha sen onu diyorsun.

-Evet canım onu diyorum.

-Dilan sen gerçekten bu yüzden mi bana küstün?

-Evet ya napacaktım göbek mi atacaktım? Baran beni sinirlendirme.

-Bak Dilan. Adı Melek. Melek benim kardeşim gibi. Cihan neyse Melek de benim için o. O gün yani benim elimi tuttuğu gün. Bana bir işi düşmüş. İşle ilgili bir sıkıntısı varmış. Geldi bana danıştı. Ben de bir büyüğü abisi olarak yardım ettim. Bu yüzden elimi tuttu bunda ne var?

-Gerçekten mi?

-Evet Dilan. Ben sana niye yalan söyleyeyim? Eğer istersen de seni görüştürürüm Melekle.

-Ya öyle mi? Ya Baran ben çok yanlış anlamışım. Ama sen ne yapardın kendini benim yerine koy bakalım. Beni bir erkekle el ele görsen ne yapardın ?

-İlk önce ona dalardım. Neyse töbe töbe. Boşver şimdi bunları.

-Tamam ben özür dilerim. Sana haksızlık ettim.

-Yok sorun değil ama birdaha böyle bişey olursa ilk gelip bana sor. Kendi kendine çözmeye çalışma Dilancımm.

-Tamam Barancımm.

-Barıştık mı Baran?

-Barıştık gel buraya. dedi ve bana sımsıkı sarıldı.

Şuan o kadar huzurluyum ki. Baran'ın kollarında...
Sımsıkı sarıldık öylece yolun ortasında.

-İyiki varsın Baran.♥️

-İyiki varsın Dilan'ım.♥️

Sanki o an her Şey durdu zaman durdu. Dünyada tek biz kalmışız gibi...
Sen benden hiç gitme Baran'ım...

Umarım beğenirsiniz CANLARIM.😇
(Biliyorum bölüm kısa ama okuldan dolayı yazamıyorum. Kusura bakmayın lütfen.🥺)

Yorumlarda buluşalım.🤔

Sizleri çok seviyorum tatlı okurlarım.💜🤍

Doktorun Aşık Hastası 🩸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin