yazarın ağzından....
Savaşın ortasında annesiyle yalnız kalan bir kız çocuğu.
Hayatında bir çok şeyi değişen bir kız Hümeyra.
Yetim kalan kız çocuğunu kurtaran bir Türk askeri: Kaan yüzbaşı.
Kaan yüzbaşı Azerbaycan'a gönderilen timin komutanıydı kardeş ülkesini kurtarmaya giden yüce gönüllü bir komutan'dı.
Hümeyranın savaş esnasında ailesinden tek kalan annesi, gözünün önünde Ermeni askeri tarafından öldürülmesi küçük kızı haliyle bir tramvaya neden olduğu için bayılmasına sebep oldu.
Küçük kızın öldüğünü zanneden ermeni askeri onu görmezden gelerek yanından geçip gitti .
Kardeş ülkesine yardıma gelen Türk askerleri hemen harekete geçerek savaş alanına dahil oldu ve Ermeni askerleriyle savaşmaya başladı.
O esnada Kaan komutan timiyle ayrılırken yerde bir kız çocuğu görünce durur ve eğilir "küçük kız duyuyor musun beni" dediği gibi Hümeyra kedine gelip ağlamaya başlar.
Ağladığını gören Kaan komutan kızın yaralandığını sanıp kızın yanına oturur "kızım ağlama bak ben buradayım kimse sana zarar veremez aç gözünü" deyip gülümser .
Sıcak gülümsemeyi görüp biraz daha sakinleşir küçük kız " sen kimsen" der . Bunu duyan Kaan komutan sevinir ve "Türk askeriyim seni kurtarmak için buradayım " der.
Hümeyra da bunu duyduğuna sevinir ve Kaan komutana sarılır " anam ve atam öldü ve men tek qaldım" der.
Bunu duyan Kaan komutan üzülür lakin karşısındaki küçük kıza yansıtmadan sorar "sen kaç yaşındasın ve adın nedir? "
"adım Hümeyra'dır, menim 6 yaşındayım"
Kaan komutan "yaşına göre çok cesursun küçük kız " der .
Hümeyra ise gülümser ailesini kaybeden küçük bir kızın acı gülümsemesi. kaan komutan Hümeyra'yı kucağına alıp askeri kampa götürür .
askerini gören binbaşı "tekmil ver asker!"
komutanın tekmil ver dediğini duyan Kaan tekmil verir " yüzbaşı Kaan Karahanlı Ankara emret komutanım."
Komutan sorar "Karahanlı nedir durum , kucağındaki kız kimdir ."
Kaan "şehitimiz yok komutanım ermeni askeri geri çekiliyor kucağımdaki küçük kız savaş esnasında fark etim ve kampa getirdim."
komutan küçük kıza üzülmüş ve acımıştı kaana dönüp "Durumu iyimi peki ailesi yaşıyor mu? "
Kaan " Maalesef komutanım ailesinin bütün bireyleri vefat etmiş, küçük kızın durumu gayet iyi sadece çok korkmuş."
komutan düşünür ve cevap verir askerine " Savaş hiç iyi gitmiyo yüzbaşı Üslere sorup Türkiye'ye götürelim savaş bittene kadar ülkemizde kalsın "
Kaan " Komutanım ben evlat edinsem hem ailesi'de yok benimde kızım yok 2 oğlum var . Eşimde çok ister."
komutan , " Üstlere sorup sana diyeceğim yüzbaşı kıza dikkat et burada'ki işimiz bitti başka bir tim yarın gelicek."
Kaan komutan başını salayıp " emredersiniz komutanım" deyip küçük kızı yemek yemesi için kendi çadırına götürür . "Hümeyra çorba içer misin kızım " Hümeyra "hıhı " deyip çorba kasesine uzanır . Kaan komutan çok sevinir küçük kızın kendisinden çekinmemesine , çorbayı yavaş yavaş içirir ve o sıra içeri Korkunç timi girer yani Kaan'ın timi ,7 kişilik bir timdir.
Korkunç Timi üyeleri;
Yüzbaşı Kaan Karahanlı
Üsteğmen Zeynep Alkan
Üsteğmen Muhammed Gül
Üsteğmen Berk Coşkun
Teğmen Alp Tekin
Teğmen Burak Demir
Teğmen Onur Kömür
onur " oooo komutanım siz nerdesiniz sizi arıyoruz sabahtan yeminle sizi aramaktan ayaklarıma kara sular indi"
Muhammed" abartma lan hem ne bağırıyon baksana içerde küçük bir kız var"
Zeynep hemen atlar oda küçük kızı ilk girdiğinde fark etmiştir ve komutanına sorar" komutanım o küçük kızda kim "
Kaan " gençler nefes alın biraz ne bu telaş. Bu küçük kızda Hümeyra savaş esnasında fark etim yerde baygınca yatıyo'du aldım getirdim çok kanım kaynadı komutanla konuştum evlat edinicem Allah'ın izniyle"
alp " komutanım emin misiniz Asya yengeye bir sorsaydınız keşke zaten 2 aslan var evde."
Kaan " Asya itiraz etmez hem kızım yok diye yakınıyodu bence sevinir ."
berk "doğru diyorsunuz komutanım Asya yenge sevinir ve çok tatlı bu küçük kız benimde kanım kaynadı ."
Burak da çok sevmişti diğerleri gibi ama sesiz kaldı çünkü küçük kızın duygularını oda yaşamıştı Doğu Türkistanlıydı ailesini katletmişti Çinliler gözlerinin önünde, sesiz kaldı .
Kaan, herkes konuşurken burak sesiz olmasını nedenini anladı oda acılıydı Hümeyra gibi oda yaralıydı soysuz köpekler yüzünden ailesinden olmuştu ama Kaan biliyor'du Burak Hümeyra'nın en büyük destekçisi olacaktı ileri hayatında... düşünceleri bölündü bölen ise
nöbetçi Asker'di "tekmil ver asker " dedi .
Kaan "Asubay Yiğit Atak Van "
Kaan " ne oldu asker açıkla"
nöbetçi asker" komutanım binbaşı sizi çağırıyor "
Kaan "peki asker gidebilirsin"
nöbetçi asker baş selamı verip çıktı Zeynep'e ve time dönüp
"Zeynep sen Hümeyra'nın yanında kal diğerleri sizde askerlerin yanına gidin yaralı var mı bakın."
Tim "Emredersiniz komutanım" deyip çıktı.
Kaan direk binbaşının yanına giderek "Beni emretmişsiniz komutanım"
komutan " üstlerden olumlu cevap geldi yüzbaşı küçük kızı yanına alabilirsin ."
Kaan komutanın dediğine o kadar çok sevindi'ki komutana dönüp" sağ olun komutanım" dedi .
komutan " kıza dikkat et yüzbaşı Allah'ın emaneti sana ailesinden ."
Kaan " emanetimi gözüm gibi bakacağıma şüpheniz olmasın komutanım ."
komutan gülümseyip sırtına vurdu ve " birazdan ayrılacağız Yüzbaşı timini topla ve helikoptere bin " dedi. Kaan timine söyleyip Hümeyra ve Zeynep'in yanına gitti .
"Zeynep çıkabilirsin git hazırlan 5 dakika' ya Türkiye'ye geçeceğiz" Zeynep baş selamı verip çıktı. Kaan Hümeyra'ya dönüp " benim kızım olur musun Hümeyra , beni baban kabul eder misin" dedi gülümseyip. Hümeyra çok sevmişti bu komutanı ve onunla gitmeyi kabul eti " hıhı" dedi Kaan Hümeyra'yı alıp helikoptere bindi timiyle ve 8 saat sonra Ankara'ya geçiş yaptılar.....
BU İLK KİTABIM EKSİKLER OLUCAK LÜTFEN ÖN YARGIINIZ OLMASIN YANLIŞLARIM VARSA BERABER DÜZELTELİMMM...
ÇOKKKKKKKKKK SEVİLİYOSUNUZ
🥰🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın içindeki Aydınlık
Teen FictionHümeyra'yı savaşta tek bırakmayıp evlat edinen iki oğlundan ayırmayan Kaan Karahanlı , küçük kızı pamuklar içinde, üstünde titriyerek büyütür doktor yapar . Abisinin en yakın arkadaşlarından biri olan Yağız Üsteğmenin gelgitleri ve Hümeyranın yüreğ...