Bölüm 8

68 7 10
                                    

MEDYA YAĞIZIMIZZ...

SELAMMMMM NABERSİNİZ UMARIM İYİSİNİZDİR  ...

SİZCE NASIL GİDİYO BÖLÜMLER YANLIŞLARIM VARSA AFOLA FİKİRLERİNİZİ BİLMEYİ ÇOK İSTERİM UMARIM BEĞENİYOSUUZDUR BÖLÜMLERİ AYYYYYYYYYYY ÇOK TUTMİYİM SİZİ HADİ YENİ BÖLÜME GEÇELİM CANOLARIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM




YAĞIZIN AĞZINDAN.....


Ben Yağız Karuha 

ailesinden uzaklaştırılan yağız karuha  

annnesinin babasının biricik oğlu kız kardeşinin aslan abisi olan yağız karuha 

yıllar önce babama geçen aşiret ağalından sonra dedemin uyuşturucu kaçaklığıyla ilgisinin olduğunu öğrenip polise gittiğimde hayatım baştan sona herşeyiyle değişti  .

önce babam evlatlıktan reddeti ve evden atı anneannem ve dedem beni dışarda bırakmayıp yanlarına aldı.

  2 yıl sonra dedem ceza evinde vefat eti ve babamın bana olan siniri gün geçtikçe artı  sırf ben mardindeyim diye  annemi ve kız kardeşimi benden uzaklaştırıp istanbula götürdü.

annem beni korumak için geceleri babam uyuduktan sonra arar konuşurdu ama babam fark etikten sonra annemle olan iletişimim bitti .

ne kız kardeşimden nede annemden hiç bir haber alamadım yılarca.

dedemin o yer altı dünyasını ve babamında o işin içinde olduğunu öğrendiğim gün kendime ve vatanıma bir söz verdim " büyüdüğüm zaman onları çökertmek için herşeyi yapıcağımı ve vatanıma hayırlı bir evlat olup milletimi koruyucağım yemin ederim. "dedim

ve o günden sonra MSÜ sınavı için gecemi gündüzümü birbirine katıp çalıştım .

MSÜ sınavına girip en yüksek puanı alıp Kara harp okuluna yerleştim.

3. sınıftayken zehrayla tanıştım zehra beni o asosyal hayatımdan kurtardı herkese olan inancım kırılmışken o beni tekrar sosyal biri haline getirdi 2 .yılımızda zehrayla buluşucağımız sıra trafik kazası geçirerek vefat eti.................



3 YIL ÖNCE.....


Üstümü değiştirip hemen zehranın yanına gittmek için hazırlandım .tam çıkıcağım sıra zehradan sesli arama geldi

zehra: sevgilim nerdesin seni bekliyorum.

yağız: geliyorum canım 5 dk yanındayım

zehra: yağızz sakın unutma sevgilim seni çok seviyorum.

yağız: bende seni seviyorum güzelim de neden böyle konuşuyosun ?

zehra: sevgilim söyleyemezmiyim seni sevdiğim aaaaaaaa

yağız: söyle güzelim söylede yüzüme söyle 

zehra: peki gel yanıma söylim

yağız : geliyorum sevgilim bekle beni

zehradan ses gelmesini beklerken bir an çığlık sesleri yükseldi telefondan ...

yağız: zehraaaaaaaaaaaaa iyimisin zehraaaaaaaaaaa

ses gelmiyordu sevdiğim kadından ne ses nede bir hareket gelmiyordu hemen koşarak çıktım buluşacağımız yere vardığımda gördüklerimle başıma kaynar sular dökülde canımdan çok sevdiğim kadın yerde kanlar içinde uzanıyordu başındaki eşarbından kanlar geliyordu çöktüm  baş ucuna .

"zehraaaaaa güzelim aç gözünü bitanem lütfen  biriniz ambulansııııııı arasınnnnnnnnnnnn "

deyip zehranın başında bastırdım ama kan durmuyordu daha da kanıyordu 

zehra bana tebesüm ederek baktı ve"sevgilim hep mutlu ol tamamı "

dediği gibi gözleri kapandı avucumun içindeki eli yere düştü

"nerde lan bu ambulanssssssssssssssssss "

hemen yanıma görevliler  geldi ve zehrayı sedyeye alıp araca koydular elim titriyordu onu kaybetme korkusu içimi ürpertiyordu.

hastaneye gelince hemen amelyathaneye aldılar 2 saat sonra kıvırcık saçlı bir doktor yanıma gelerek " elimizden geleni yaptık ama malesef geldiğinde çok kan kaybetmişti başınız sağolsun" dedi .

biran ne diyo diye anlamaya çalıştım ama gözümün içine bakarak söyliyen doktora "vayyyyyyyyyyy be ne kadar rahatsınız söylemek kolay demii  " deyip sandaleye oturdum ellerimi başıma alarak ağlamaya başladım ne ara ege yanıma gelmişti ne ara bütün arkadaşlarım hastanedeydi anliyamadım hatırladığım tek şey zehranın öldüğünü bilmemdi bunu bilmemde tekrar o çukura girmeme sebeb olmasına yeti .

şimdi ne ailem vardı yanımda nede sevdiğim kadın sadece kardeşim dediğim dostlarım bide canımdan çok sevdiğim üniformam vardı..................................................................



SİZCE NASILLL YAĞIZIN HÜMEYRAYA HERKES DOKTOR OLAMAZ DEMESİNİN SEBEBİ ACABA BU YÜZDENMİYDİİİİİ??????????????????

YAĞIZIN AİLESİ ACABA KİM VE TEKARARDAN BULUŞACAKLARMIII?

YAĞIZIN KIZ KARDEŞİİ  İYİMİ ACABA?

YAĞIZ HAYATINA TEKRARDAN BİRİNİ ALIRMI SİZCE ZEHRADAN SONRAA....

UMARIM BEĞENMİŞSİNİZ 

LÜTFENN CANOLARIM BOLLLL YORUM VE BEĞENİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ

ÇOK SEVİLİYOSUNUZZ

ÇOK SEVİLİYOSUNUZZ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Karanlığın içindeki AydınlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin