Siyah

39 16 2
                                    

Merhabalarrr
  

İyi okumalarr

-----------------------------------------------------------------

  
                            °SİYAH°

Bu kadar siyahın beni gerdiğini anlamış olacak ki hemen konuşmaya baladı Emir bey " Tekrardan merhaba Döngü hanım bu gördüğünüz arkadaşlar sizi her alanda eğitip eğitiminiz tamamlandıktan sonra görevinize  ve bu hafta içinde buradaki odanıza taşınıp pazartesi günü eğitiminize başlayacaksınız. "Diyip ayağa kalktı ve odayı tek etti.

Asıl her şey yeni başlıyordu  yeni hayat , yeni insanlar , yeni iş....

Emir bey odadan çıktıktan  sonra Emir beyin sağında oturan emir beyin sarışın versiyonu ve hemen hemen onunla aynı yaşta olduğunu düşündüğüm adam konuşmaya başladı " Merhaba döngü hanım ben Emirin ikiz kardeşiyim. İsmim Demir bu süreçte sizle sık görüneceğiz." Sağındaki kumral ve koyur renk gözlere sahip 25 yaşlarında ki kadını gmstererek " Eylül hanım size burada ki süreçte sizle ilhikenecek kişi, burada size her türlü konu ile yardımcı olacak kişi. Diğer eğitmenlerde sizi kendi uzmanlık alanlarında ki  konularda eğitecek" Sözünü bitirip ayağa kalkıp odadan çıktı.

Eylül hanım ayaklanarak yanıma geldi. Elini uzatatak "Merhaba Döngü ben Eylül Kavaz. Eğitimlerini sana ben vericem. Şimdi gitip burada kalacağın odayı sana göstereyim." Eylül hanımın elini sıkıp başımla selam verdim. Diğerleri bizi bakarken başımla selam verip arkamı döndüm.

Uzun siyah kolidoru geçtikten sonra siyah asansöre bindik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uzun siyah kolidoru geçtikten sonra siyah asansöre bindik. Zemin katta inip binadan çıktık. Dişarı çıktığımızda hava oldukça kararmıştı. Çıktığımız binanın yanında ki siyah binaya girp asansöre bindikten sonra Eylül hanım 17 katlı binanın 4. Katına bastı ve kpnuşmaya başladı. " Bu bina çakışanların kaldığı bina,  her katta 7 oda var. 15 den 17. Kata kadar olan  katlarda üst düzey yöneticiler, 10 dan 15. kata kadar olan katlarda alt yöneticiler 5 den 10 kadar olan katlarda eğitmenler ve 1 den 5 kadar olan kısımlar da da öğrenciler bulunmakta.  Burada ki tek öğrenci sensin çünkü geçen ay bütün öğrencilerimizin eğitimi tamamlandı ama  yurt dışındaki şirketin  özel eğitimli bir ajan yetiştirmemizi istedi. Burada ki eğitiminiz 1.5 sene sürecek. Ben size burada piskolojik eğitim vericem, yani insanları nasıl en iyi şekilde manipüle edeceğinizi , nasıl daha hızlı ikna edeceğinizi vb. şeyler. Sözünü bitirdiğinde 4 numaralı odanın önüne gelmiştik elimdeki kartı kapıya takıp kapıyı açtıktan sonra içeri girdik. Bu süreçte çok sessizdim. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sonsuz DöngüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin