***
1520(kral olmadan 5 sene önce)
(Taehyung'dan)
Bugün sabaha çok güzel başladım hem hava güzel ferahlı bir gündü kuşların cıvıltıları bu sabah sanki diğer sabahtan daha farklıydı yatağımdan kalkıp kıyafetlerimi giyindim her zaman çevremde hizmetkarlar olur öyle ya herkes beni çok severdi kahvaltımı yapmak için aşağı indim ve babam beni tek bekliyordu kahvaltı yapmak için neden mi? tek babam çünkü annem ben küçük yaştayken ölümcül bulaşıcı bir hastalıktan dolayı ölmüştü ve o zamanlar bu bulaşıcı hastalık çok yaygındı annemde o hastalığın kurbanı olmuştu. daha o zaman yedi yaşındaydım annemi defnettikten sonra babamla yaşamaya başladım ve babam daha çok ilgilenmeye başladı.kahvaltı masasına oturdum kahvaltımı yapmaya başladım ve bir süre sonra"oğlum taehyung bugün saraya yeni bir muhafız gelecek"dedi.
"ne zaman gelecek"dedim.
"ne zaman geleceğini bilmiyorum.
ama bugün burada olucak"dedi ve sessizce kahvaltımızı yapmaya devam ettim.
***
Kahvaltımı bitirdim ve kalktım kasabada halletmem gereken çok iş vardı neden mi?çünkü biz halkın güvenliği için çok uğraşıyorduk ve babam yaşlandığı için halkla ilgilenemiyordu ve bu yüzden beni halkla ilgilenmem için görevlendirdi.kral babama çıkacağımı bildirdim ve sarayın muhafızı olan hyunjin ile çıktım muhafızlar ile çıkmam gerekiyordu çünkü babam bana zarar gelmesini istemiyordu.
yanımda muhafız olmasını ne kadar istemesemde bir zaman sonra alışmıştım
Ve kasabaya gitmek için saray arabalarından birine bindik ve kasabaya doğru ilerledik.
***
Akşam olmuştu ve ben kasabadaki bugünkü işleri hallettikten sonra saraya gitmek için muhafız hyunjin ile saray arabasına bindim ve oturdum araba saraya gitmeye başladı ve ben pencereden bakmaya başladım bu gün önceki günleri gibi çok yorulmuştum ama ne olursa olsun halkımızla ilgilenmeyi severdim o yüzden yorulmamı pek sorun etmezdim sessizce saraya giden yolları pencereden izledim
***
Sessiz geçen yol bitmiş ve saraya gelmiştik saray arabasından inip saraya girecekken bahçede babamın yanında yeni biri görmüştüm sanırım o, Kral babamın bugün kahvaltıda bahsettiği yeni muhafızdı.onlara doğru ilerledim ve yanlarına gittim babam beni fark etti"hoş geldin taehyung"dedi ve bende buna karşılık boynumu hafifçe eğdim.
"nasıl geçti bugünün"çok yorulsamda bunu babama söyleyip üzmek istemiyordum o yüzden her zaman"çok iyi geçti hiç yorulmadan"diyorum ve bugünde böyle söyledim.
birden dikkatim yeni gelen muhafıza gitti kapkara gözleri simsiyah, saçları,kaşları vardı bembeyaz tenli ve boyu uzun vücudu kalıplıydı ve incecik dudakl- neler düşünüyorum ben.
"Baba bu yeni gelen muhafız mı?"diye sordum açıkcası merak ediyordum yani başkasıda olabilirdi"evet bu sabah bahsettiğim yeni muhafız"dedi.
bende yeni gelen muhafıza dönüp"ismin ne?"diye sordum oda"jeon jungkook"dedi.
babam muhafız jungkooka dönerek dediki"muhafız jungkook, taehyung benim tek oğlum ve veliath'ım onu koruyacaksın ve sarayıda koruyacaksın diğer muhafızları da yanlış birşey yapınca uyaracaksın."
muhafız jungkook kral babamın ve önümde eğildi "görevimi düzgün bir şekilde yapıcağımdan hiç bir şüpheniz olmasın efendim"dedi.
***
Bölümün sonuİlk defa yazıyorum ve nasıl olduğuna dair hiç bir fikrim yok umarım beğenirsiniz