Tae bencede doğru söylüyolar ve ben sana çocuk veremem soyunda ilerlemiyecek ve seninde benim yüzümden krallığını bırakmanı istemiyorum o yüzden üzgünüm tae ama ayrılalım başka çaremiz yok".
"Olmayacak öyle böyle birşey bebeğim yarın zaten haber gelicek korkma eminimki dediklerinden vazgeçecekler"dediğimde ağlaması iyice şiddetlendi ve yüzünü göğsüme yaslayıp ağlamaya devam etti ve uyuya kaldı.
Yarın güzel geçeceğini düşünüyorum umarım öylede olur...
***
(Jungkook'dan)
Gözüme vuran güneşle uyandım, tae'nın da yanımda uyuduğunu görünce gülümsedim.birden dün geceyi hatırlıyınca bütün morelim alt üst oldu dün tae'nın göğsüne yaslanıp ağlamıştım.
bugün halk son kez düşünüp söyliyecektiler ne karar vericekleride belliydi, zaten beni istemiyolardı, ama onlara hiç bir zararım dokunmadı zaten, neden böyle yaptıklarınıda bilmiyorum yani çocuğum olmasada olur illaki çocuğada gerek yok bana kalırsa eğer çocuk olması şartsada evlatlık alırım diyorum halk soy konusuna taktı illaki soymuzdan olması lazımmış.
bana kalırsa gerek yok zaten, Taht illaki hep babadan çocuğa geçmesinede gerek yok evlatlıkta olur ama işte halk bunu kabul etmiyor zaten tae'yı sevdikleri halde neden böyle yaptılar onuda hiç bilmiyorum, her neyse kafamı şuan fazla kendim anlatmakla yormayacağım zaten halimden anlıyorsunuz.
Tae'ya bir öpücük bıraktım anında gözleri açıldı "Günaydın tae'm" dediğimde gülümsedi oda bana öpücük bıraktı "günaydın jungkookeim"dedi."Hadi kahvaltımızı yapalım sonra halkın yeni kararlarına bakacağız, umarım seni kabullenicekler üzülme tamam mı?"dediğinde başımı onaylar halde salladım.
Son kez kısaca öpüştük ve kalktık, hamama girip duş aldık, kıyafetlerimizi giyip aşağı indik ve iu ile karşılaştık ikimizin önünde eğildi, de neden eğildi o benim arkadaşım zaten henüz kralda değilim gösterdiği saygıyı anlıyamadım.
"İu kahvaltımız hazır mı"dedi taehyung.
"Evet kralım hazır, bende size haber vermeye gelmiştim"
"Hadi jungkook kahvaltıya geçelim bebeğim"
"Tamam"dedim.
Kahvaltı yapmak için ilerledik masaya oturduk, güzelce kahvaltımızı yapıp kalktık.
"Muhafız"dedi taehyung.
"Emredin kralım"
"Arabayı hazırlayın kasabaya
inecez""Hemen hazırlıyorum kralım"diyip eğildi ve gitti.
"Jungkook, gel araba hazır olana kadar birazcık hava alalım dışarda"
"Tamamm" dediğimde bahçeye yöneldik ve çıktık ve bende güllerin olduğu yere yöneldim gülleri suladım, çiçekleri çok sevdiğim için hergün sabah illaki görevimmiş gibi suluyordum.
"Her sabah sulayıp gülleri kokusunu kokladığında içine çekdiğine göre çok seviyor olmalısın"dedi taehyung.
"Evet, seviyorum gülleri, insanı çok rahatlatıyor ve ferahlatıyir sanki o an bütün sıkıntılar uçup gidiyormuş gibi oluyor"
"Hmm, jungkook'un bugün morelini bozacak birşey olmayacak eminim sıkma canını"
"Bana öyle gelmiyor taehyung, bu halk soy konusuna takmış durumda beni asla kabul etmiyecekler görüceksin"