2

39 4 6
                                    

(5 yıl sonra yıl 1525)
Aradan koskoca 5 sene geçti jungkook geldik'den 2 yıl sonra babam öldü ve yerine ben geçtim.

-Jeon jungkook-onun yerine kimse geçemez, saraya geldikten sonra sarayın neşesi oldu babam öldükten sonra hep yanımda oldu hiç ayrılmadı.

tabi babam ölmeden öncede ayrılmadı ama bu daha farklı geliyo bana, daha iyi hissettiriyor.

Ve jungkook'a aşık oldum henüz kendisine aşkımı itiraf etmedim ben şuan kral olduğum için halkımın bir muhafızla birlikte olmama ne derler bilmiyorum halkım beni sever elbet onun için bir şey demiyeceklerini umuyorum ki halkım benim yaptığım şeylere birşey demezler buna da demezler heralde öyle hissediyorum.

Nasıl mı aşık oldum?ki zaten siz bunu merak ediyorsunuzdur
Jungkook geldikten 3 yıl sonra hoşlanma belirtilerimin olduğunu hissettim sadece bir heves olduğunu düşündüm
Ama hayır gerçekten jungkooktan hoşlanıyordum ve bu hoşlantım gitgide büyüdü ve aşık oldum.

Aşık olduğumu jungkook bilmiyor henüz oda bana aşık mı bilmiyorum
Umarım aşıktır yoksa aksi halde çok üzülürüm

(Jungkook'dan)
Bu saraya geldiğimden beri çok ilgi görüyorum özellikle kralım kim taehyung'dan.

Kralım kim taehyung'dan bahsetmişken ben ona aşık olmuşum ben fark etmedim ama sarayda en iyi arkadaşım olan IU bana söyledi.
Yani ona kralım diye hitap edişim onda gözümü ayıramamam ondan hoşlantıların beriltileriydi ilerledikçe zaten aşık olmuştum.

Ona kralım diye hitap edebilirsin ne var bunda diyebilirsiniz ama keşke tek ona karşı etseydim IU ile konuşurken'de hitap ediyormuşum ana ben farkında değildim IU'nun söylemesiyle fark ettim o yüzden daha dikkatli oluyorum  neden mi? Kimsenin ne tepki vereceğini bilmiyorum bir krala aşık olduğum öğrenilirse beni yaşatmazlar belkide.

Birde hyunjin bana çok takık, çok kötü davranıyor işini elinden aldığımı söyler ama onu takmıyorum çünkü söylediklerinin doğru olmadığını ikimizde iyi biliyoruz sadece kralım bana biraz değer veri-
Belkide çok fazla
Umarım kralım bana aşıktır.

                         ***
"IU sence'de kralım bana aşık olabilme ihtimali var mı?" sessiz kaldı bir şey demedi.

Bir kaç dk sonra"jungkook bunu fazla diline getirme yoksa kellen gider bliyorsun, özellikle'de hyunjin'in yanında hiç konuşma malum biliyorsun bu sana takmış baya duyarsa her yere yayar yoksa"dedi.

"Tamam fazla dillendirmem, zaten"jungkook krala aşık"diye dedikodumun çıkmasını istemiyorum"

"O zaman çok dikkat etmelisin"
Gülümsedim.
"Tmm merak etme çok dikkat edicem"

                          ***
"Günaydın kralım bugün sizinle beraber yapabileceğim bir iş varmı"

"Evet jungkook yine kasabaya inip halkla ilgileniceğim arabayı hazırlıyabilir misin?"

"Tabiki kralım hemen hazırlamaya iniyorum"

Kralımın önünde eğilip çıktım ve arabayı hazırlamak için dışarı çıktım arabayı hazırlamaya başladım.

Hazırlamam bitince kralımı çağırmak için tam gidiyordu ki atın acıyla kıvrandığını gördüm ve hyunjin'de oradaydı Tanrı aşkına ne yapmaya çalışıyor bu.

Hemen oraya gittim ata baktığımda bıçaklanmışdı ve hyunjin'in elinde bıçak vardı ve elime tutuşturdu birşey dememe fırsat vermeden"burada kralın atını öldüren at katili var"diye bağırmaya başladı.

"Tanrı aşkına hyunjin napıyorsun suçu neden hep üstüme atıyorsun ben birşey yapmadığım halde"

"Muhafızlığımı elimden aldın daha ne olabilir ki"

"Her zaman unutuyorsun ve ben sana her zaman söylüyorum ben senin işini çal-ma-dım beni buraya getirttiler anlıyor musun beni?"

"O zaman kral neden en çok kasabaya inerken seni istiyor neden biz bir kere bile inmiyoruz, biz muhafız değilmiyiz"

"Kralın muhafızıyım biliyorsun neden bu kadar çok abartıyorsun"

"Hah muhafızmış, biz zaten muhafız değildik burada tek muhafız sen misin yani bize niye bu kadar değer verilmiyor".

"Nasıl davranacağını kendisi karar verir bu kimseyi ilgilendirmez,seni bile."

"Senin bu aralar çok dilin uzadı ha, sonra böyle yaptığına sonra pişman olma"

"Ya bıktım artık senden"

"Bende senden bıktım napalım git krala söyle işten ayrıl başka bir yere git,burda seni görmeye katlanamıyorum"

"Ben işimden memnunum,o yüzden ayrılmaya hiç niyetli değilim".

"Ayrılacaksın dedim"diye bağırmaya başladı.

"Ayrılmayacağım, ayrılmasam ne yaparsın"

Dedikten sonra üstüme atladı kavga etmeye başladık derken üzerimize bir karanlık çöktü kafamızı kaldırdık kralım tamda başımızın önündeydi ve elime bakıyordu. niye bu kadar dikkatli baktığını merak edip elime bakıp birde ne göreyim...
Bıçak hala elimde duruyodu bir bıçağa bakıyordum,birde kralıma çok sinirlenmiş olduğu belliydi.
Sonra ayağa kalktık hürmeten eğildik.

"Neler oluyor burda!".

Bölümün sonu

Oy verip yorum yapar mısınız lütfen ve fic güzel mi beğendiniz mi


ROYAL LOVERS •TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin