9

9 3 9
                                    

Aklıma bir fikir gelmediği için uzun zamandır yazamadım

İyi okumalarr💜💜💜

Jungkook güzelim,hadi kalk dün haber göndermiştim halk ne olursa olsun benim söyleyeceğim şeyi kabul edeceklermiş"

***
(Jungkook'dan)
"Ne"dedim rüyanın şokuyla "ne oldu güzelim terler içinde kalmışsın,bide uykudayken birşeyler mırıldanıyodun anlamadım kötü rüya mı gördü
n"

"Evet taetae kötü rüya gördüm çok korktum umarım gerçekleşmez"diyerek sıkıca sarıldım sevgilime.

"Taetae diyen ağzını yerim, ne gördünki bu kadar korktun"diyerek bana sımsıkı sarıldı.

"Bizi ayırıyolardı taetae bizi istemiyolardı, kaçıyoduk ama yinede yakalıyolardı en son beni senden alıyolardı"diyerek göğsüne yaslanarak ağlamaya başladım "çok mu kafana taktın sen rüyanda görecek kadar"diyince başımı göğsüne yaslayarak ağlamaya başladım

"Ağlama güzeller güzelim kimse bizi asla ayıramayacak buna izin vermicem korkma gerekirse saraydan ayrılırız"dedğinde hızlıca kafamı kaldırıp"hayır saraydan ayrılmayalım"dediğimde "neden bebeğim"dedi

"Zaten saraydan ayrıldığımız için bizi ayırdılar gitmeyelim saraydan yoksa rüyamda yaşadıklarımı yaşarım"

"Ama gitmezsek yinede ayrılıcaz sevgilim"diyip yüzü asıldı taetaemin,bende daha sıkı sarılarak"korkma taetae saraydaki birşeyi bildirmediğimiz sürece halkın bilmiyo zaten saraydakilerde saraydan ayrılmanı göze alacak kadar cani değiller,eğer beni kabul etmezlerse sarayda gizlice aşkımızı yaşarız dışarının bilmesine gerek yok"

"Doğru söylüyorsun güzelim halkım bana sadık ama eğer dediğin gibi kabul etmezlerse gizleriz yoksa ben sensiz yapamam.

"O zaman gidelim taetaem"dediğimde"gidelim kookiem"dediğinde yataktan kalktık.

"Şimdi beraber güzelce banyo yapalım biz banyo yapana kadarda IU kahvaltımızı hazırlar zaten biz hemen duşa girelim"dediğinde tamam diyip birlikte hamama girdik.

"Seni seviyorum kookiem"

"Bende seni seviyorum taetaem,hafatanın yedi günü seni seveceğim" dediğimde taehyungum gülümsedi onun bana karşı gülümsemesine aşığım o tamamen kusursuzdu esmer teni kaslı vücudu her zerresine aşığım.

"Şimdi seni güzelce kendim ellerimle yıkıyacağım güzeller güzeli bebeğim"dedi ve üzerimizdeki gecelikleri çıkartıp ilk hamamdaki havuza girdik "oh bu havuz çok güzel beğendim" diyerek yüzmeye başladım çok eğlendik beraber havuz içinde sonra taetae"hadi güzelim gel yıkayayım güzelce"dediğinde yanına gittim beraber çıktık yıkanma taşına oturarak beni yıkamaya başladı sevgilim.

Banyomuzu yapıp çıktık beraber sevgilim dolabından iki elbise çıkardı "taetae olmaz ben giymem bunu"
"Bebeğim bak artık sevgilimsin giyebilirsin sıkıntı yok eğer ki sıkıntı edip seslerini çıkartırlarsa susturmasını çok iyi bililirim burda kral ve patron kim?"dediğinde

"Sensin taetaem sana güveniyorum gülümsememin tek sebebi sensin seni çok seviyorum sevgilim"dedim ve dudaklarıma yapışıp öpmeye başladığında karşılık verip öpmeye başladım şehvetle öpüşüp nefes nefese kaldığımız için ayrıldık.

"Hadi giyinip gidelim bebeğim bugün çok güzel olacağına eminim"dediğinde iç geçirip "umarım" diyip taetaemin çıkardığı kıyafetleri giyindim oda sevgilimde giyinmişti ve bana dönüp önce beni baş aşağı süzdü sonra gelip dudaklarıma bir öpücük koydu"kıyafetlerim ne güzel durdu öyle bebeğim her şey sana çok yakışıyor" dediğinde utançtan dudaklarımı dişledim "utanırken çok tatlı oluyosun yanakların kıpkırmızı olduğu için ısırılası oluyo" diyerek yanaklarımı sıktı utançtan yanaklarım yanmaya başlamıştı artık"tamam tamam sustum biraz daha konuşursam yanakların patlayacak"diyerek güldü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ROYAL LOVERS •TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin