5

37 5 17
                                    

"Bende sana aşığım jungkook"dediği anda odanın dışında sesler gelmeye başladı.

"Siz nasıl kralın odasını dinlersiniz" diye bağırıyordu bu kişi.
           
                           ***
(Taehyung'dan)
İkimizde şaşkınlıkla birbirimize bakıyorduk kim bizi dinliyebilirdiki?onun ne haddine benim kapımı dinlemek.

"Kim olduğuna bakalım mı"dedi jungkook

"Bakalım"dedim ve ikimiz kalktık kapıya yöneldik jungkook önden kapıyı açtı ve ikimizde çıktık.

Kim olduklarını anlamaya çalışırken o kişiler"biz krala ve jungkooka bakmaya gitmiştik kötü bir niyetimiz yoktu"dediler.

Bu suçlu duruma  düşen kişiler Jungkook'un yakın arkadaşı IU,benim yakın arkadaşım jimindi.

Şaşkın şaşkın oraya baktım bir süre,sonra "yanlarına gidip olayı düzgün bir şekilde öğrenelim"dediğimde jungkook başıyla onayladı.

Oraya doğru ilerledik beni görünce tartışmayı kesip önümde eğildiler"sorun ne niye tartışıyorsunuz"dediğimde kimse  doğru düzgün cevap vermedi.

Herkesin böyle sessiz olup cevap vermiyince iyice sinirlendim jungkook sakinleşmemi sağlamak için kolumu sıvazladı herkes şaşkınlıkla bakıyordu bize ve durması için gözlerimle işaret edince durdu.

Sonra jimin ve IU'nun ne diyeceğimi merak ettikleri gözlerinden belli oluyordu.

"Odama geçip bekleyin hemen gelicem şimdi"dedim önümde eğilip odama gittiler.

Olayı gören muhafıza ne olduğunu sorduktan sonra onlara sorucaktım ilk muhafıza sormam gerekiyordu.

"Olay ne muhafız"diyip ona baktım ilk başta söylemeye çekindi.

Daha sonra bana bakıp dediki"kralım ben size halkın istekleri olan kağıdı getiyordum birde baktım IU ve jimin sizin kapınızın önünde bende o yüzden bağırdım onlara".

Olayı ayrıntılı bir şekilde iyice IU ve jimin'den öğrenmem gerekiyordu o yüzden şuan muhafıza iftira attığından dolayı bir ceza veremezdim.

"Tamam sen ver bana halkın istedikleri olan kağıdı geri işine dönebilirsin"dedim.

"Jungkook sen haber ver IU ve jimine akşam gelsinler yanıma"

"Tamam kralım" diyip gülümsedi bende ona karşılık verdim tam gideceği anda "jungkook sende işine dön bu olayı sonra yanlız konuşacağız"dediğimde başıyla onayladı.

Ve sonra çalışma odama geçtim ve halkın istekleri olan kağıda bakmaya başladım.

                          ***
Akşam olmuş ve işlerimi bitirmiştim çalışma odamdan çıkıp odama doğru ilerledim ve o sırada jungkook ile karşılaştım.

Başını eğip kaldırınca"kralım IU ve jimini şimdi çağırayım mı" dedi.

"Akşam yemeğinden sonra odama çağırırsın ve yanlarında sende gel"dedim.

Tam odama gidecektim ki jungkooka tekrar dönüp"sahi akşam yemeği demişken yemek hazır mı Jungkook"dedim.

"Bilmiyorum kralım hemen aşçı IU'a sorup geliyorum"diyip önümde hemen eğilip sormaya gitti ve bir sürü sonra koşmaktan yorulmuş bir halle geri geldi.

"Akşam yemeğiniz hazır kralım"dedi.

"Neden koşup kendini yoruyorsun Jungkook böyle yapma"dedim.

"Olur mu öyle kralım, işlerimi hızlı yapmıyacaksam ben ne işe yarıyorum bu sarayda"dedi.

"Yakında muhafızlıkda yapmıyacaksın"dedim sessiz bir şekilde duymadığı belliydi duysaydı neden diye sorardı sormadığına göre anlamamış olduğu çok belliydi.

ROYAL LOVERS •TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin