7

23 5 23
                                    


Herkese iyi okumalar💜💜💜

                         ***
(Jungkook'dan)
Sabah ışıkları yüzüme vuruyordu ve yüzümde öpücük hissediyor bir halde gözlerimi araladım ve taehyung'um uyanmış ve beni öpüyordu o anda gülümsedim.

"Günaydın bebeğim"dediğinde gülümsedim "günaydın" dedim.

"Açmıymıymış benim küçük bebeğim"

"Hmhm"

"Tamam o zaman ilk önce giyinelim sonrada kahvaltı hazır mı diye sorarım"dedi ve dudaklarıma öpücük koydu, yataktan kalkınca bende kalktım,taehyung dolabından kıyafet seçiyordu ama düşünceli bir hali vardı o an sorma istediği doldu içime.

"Taehyung"

"Hm"

"Ne düşünüyorsun kıyafetlere bakıp dalacak kadar merak ettim"

"Kendi muhafız kıyafetlerini mi giyeceksin yoksa benim kıyafetlerimden giymek ister misin"dediğinde o an düşündüm olur mu diye hem zaten sevgilim giysemde saray halkı birşey demiyeceğini biliyorum ama evlenene kadar muhafızlık yapacağım için kendi kıyafetlerimi giysem iyi olucaktı.

"Kendi kıyafetlerimi giyicem,hem biliyorsun evlenene kadar muhafızlık yapacağım"

"O muhafızlığın fazla sürmeyecek ama neyse sen nasıl istersen öyle giyin bebeğim"dediğinde başımı onaylayıp salladım. 

Yıkanmam gerekiyordu ama aşağı inemezdim şuan tae'ya söylemeyi utanıyorum söylesem mi söylemesem mi diye içim içimi kemiriyordu en sonunda sormaya karar verdim.

"Tae  hamamına yıkanmak için girebilir miyim"

"Tae diyen ağzına yerim,tabiki görebilirsin burası artık seninde sarayın"dediğinde gülümsedim.

"Şu kapıdan hamama gireceğim dimi"

"Evet tamda orda"dedi kıyafetlerimi alıp oraya yöneldim  ve hamama girdim yıkamaya başlıyınca gevşeyip rahatladım etrafım buharlaşmaya başlıyınca o anda mıyıştım

                          ***

"Jungkook,jungkook bebeğim"
Denmesiyle birden uyandım karşımda tae'yı görünce o an donup kaldım tae beni çıplak bir şekilde görmüştü utancımdan tae'nın yanından kaçıp odaya gelip hızlıca kıyafetlerimi giyindim ve tam odadan çıkacakken tae hamamdan çıktı o an kaçıcakken kolumdan tutup dudaklarıma öpücük koydu.

"Benden mi kaçıyorsun bebeğim"

"Hayır,ama sadece çok utandım"

"Sen çıkmayınca birşey oldu zannedip girdim bende böyle bir manzarayla karşılaşmayı beklemiyordum zaten,dur bakayım senin yanakların mı kızardıı,tamam anlaşıldı sen tam bir utangaç bir bebeksin o yüzden hiç görmemiş gibi yapıcam olur mu"

"Olur"

Birden muhafızlardan biri"kralım,aşağıda kahvaltınız hazır"dedi.

"Tamam şimdi geliyoruz"dedi.

"Hadi gidiyoruz bebeğimm"

"Tamamm"diyip gülümsediğimde kralımda gülümsedi".

Beraberce aşağı indik ve kahvaltı masasına oturduk birden taehyung "jungkook sana birşey sorucam sence ben bugün akşama halkıma sevgili olduğumuzu haber vereyim mi yakında evleneceğimizi"

"Yani bilemedim ama bence halkınında bilme hakkı var taehyung bencede bu akşam uygun"

"Senin için sıkıntı olmaz mı yani"

"Dediğin gibi zaten çok geç kaldık o  yüzden hiç sıkıntı olmaz taehyung,zaten bütün saray duydu,bu yüzden halkındanda bir kaç kişi illaki duyucaktır"

"Tamam o zaman haber göndertiyorum akşama toplasınlar haber vermeye gideriz"dediğinde başımla onayladım.

"Muhafız"

"Buyrun kralım"

"Bu akşam bütün halkın toplanması için ilan ver duyurum olduğunu söyle,bizde  akşama gidicez zaten"

"Tamam kralım haber vermeye gidiyorum"diyip gitti.

"Jungkook ben çalışma odama geçicem,sende işine devam edebilirsin bebeğim"dediğinde ikimizde gülümseyip işlerimize döndük.

                         ***
(Taehyung'dan)
İşlerim bitmişti odadan çıkıp odama geçtim malum birazdan halka jungkookla sevgili olduğumuzu ve yakında evleneceğimi söyleyecektim ve gergindim kötü birşey olmasından korkuyordum.

Ve hemen aşagı indim jungkook beni görünce yanıma geldi ve "gidiyor muyuz taehyung"dedi.

"evet gidiyoruz şimdi hadi jungkook gel"

Ve saray arabasına binip kasabaya inmeye başladık ama içimde sebepsiz korku vardı ve jungkook bunu fark edip kolumu sıvazladı "korkma tae korkların gerçekleşmiyicek umarım sen içini rahat tut

"Tamam"dedim sonrada yola bakmaya başladım ve halkıma ne diyeceğimide düşünmeye başladım düşüncelere daldım o an

                        ***

Kasabaya gelmiştik ve halkım toplanmış beni bekliyordu sonra jungkook ve ben aşağı inip ilerledik oraya doğru ve halkımın önüne geçtiğimde heycanlanmıştım ne tepki vereceklerini bilmiyordum sonuçta.

"Bugün sizin hepinizi topladığımı merak ediyorsunuzdur size önemli bir haber vereceğim o yüzden sizi buraya topladım"

"Noldu kralım kötü birşey mi yaptık biz"

"Yok sizinle alakalı değil benimle alakalı ben jungkookla sevgili oldum ve evleneceğim siz buna dersiniz"

Bir anda hepsi konusmaya başladı bizim hakkımızda

"Nasıl yani bir erkekle mi sevgili"

"Evlenirler tabikide,çocuğu olmadan nasıl olucak bu iş sonuçta soylarının devam etmesi gerekiyor"gibi şeyler söylüyolardı.

"Çocuk olmadan olmaz soyunuzun ilerlemesi gerekiyo o yüzden jungkook olmaz"dediklerinde jungkook'un yüzü asılmıştı benimde gözlerim dolmuştu.

"Yarın tekrar size sorcam yine düşünün yarın tekrar sorarım size"

"Ama kralım o bir erkek sizin soyunuzu devam ettiremez"dediler.

"Evlatlık alsak sayılmaz mı"

"Sayılmaz çünkü kendi öz çocuğun olması gerekiyo kanında size bağlı o yüzden düşünmeye gerek yok"dediler.

"O zaman jungkookla beraber saraydan ayrılıp evlenirim saraya bir daha dönmem yeni kral arasınınız. Lütfen iyi düşünün yarın sizi tekrar toplayacağım diyip saray arabasına binip saraya ilerledik.

                         ***
Saraya gelip odama çıkmıştık odaya girdiğimizde jungkook'un gözlerinden yaşlar akmaya başladı "bebeğim yapma böyle, benimde üzüyorsun ama"

"Tae bencede doğru söylüyolar ve ben sana çocuk veremem soyunda ilerlemiyecek ve seninde benim yüzümden krallığını bırakmanı istemiyorum o yüzden üzgünüm tae ama ayrılalım başka çaremiz yok".

"Olmayacak öyle böyle birşey bebeğim yarın zaten haber gelicek korkma eminimki dediklerinden vazgeçecekler"dediğimde ağlaması iyice şiddetlendi ve yüzünü göğsüme yaslayıp ağlamaya devam etti ve uyuya kaldı.

Yarın güzel geçeceğini düşünüyorum umarım öylede olur...

Bölümün sonu
Eğer beğendiyseniz yorum yapıp oy atar mısınız💜💜💜

İsntegram hesap ismim:jk.my_baby_bunny_97
Konuşnak İsteyen bu hesaptan bana ulaşabilir💜💜💜










ROYAL LOVERS •TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin