"Bunların hepsini odamda konuşacağız jeon"dedim
ve odama doğru ilerledik.
***
(Jungkook'dan)
Kralımla beraber odasına ilerliyorduk saraya girdik herkes bize şaşırmış gözle bakıyordu bunu pek takmadım.Kralımın odasının önüne geldik ve içeri girdik ben ayakta saygıyla duruyordum kralıma karşı.
"Yatağın üstüne otur" dedi kralım şaşırdım bir an böyle bir şey istemesini beklemiyordum.
"Olur mu kralım benim ne haddime sizin yatağınızda oturmak"dedim
"Ben istiyorum jeon kendin oturmuyorsun ki" başımı onaylar bir şekilde sallayıp oturdum ve kralımda elinde bir sandıkla oturdu.
"Jungkook sana birşey sormam gerek"diyerek sandığı açıp bir mektup uzattı.
"Burada ne yazıyor" işte şimdi yanmıştım
***
(Geçmiş günümüzden 2 yıl önce)
(Taehyung'dan)
Her zamanki gibi halkımın işlerini bitirip saraya dönücekken jungkook"Kralım benim burda yapmam gereken işim varda kalmam için müsaade eder misiniz"diye izin alıyordu onunun bu halleri beni benden alıyordu ne kadar tek taraflı aşk bile olsa jungkook'u seviyordum."Tabiki,ama çok geç kalma tamam mı?"dedim oda bana gülümseyerek"tamam kralım çok geç kalmam"dedi.
Ona gülümseyip yanından ayrılıp saray arabasına bindim araba saraya doğru ilerliyordu bende derin bir düşünceye dalmıştım mesela jungkook'a nasıl aşkımı itiraf edecektim.
***
Yol boyunca sadece bunu düşünmüştüm araba bir an durunca düşüncelerim dağıldı ve dar o zaman fark ettim ki saraya gelmişim.
Saray arabasından inip saraya girdim ve odama gittim temizlenmek için eşyalarımı alıp hamama girdim.
***
Hamamdan çıktım sıcaktan çok mıyışmıştım geceliklerimi giyip yatağıma yattım ve uyuya kaldım
***
Birden bire uyanmıştım saate baktığımda uyumamdan üzerine tamda 2 saat geçmişti ve jungkook geldimi diye merak ettim.
Ve jungkooka bakmak için ayaklandım ve aşağı indim ve jungkook'un odasına girdim.
Baktığımda kimse yoktu içeri girip odaya baktım,odasına hiç girmediğim için bilmiyordum odasını.
Etrafa bakınırken masanın üstündeki yırtılmış kağıtlar olduğunu fark ettim dikkatli bakınca mektup olduğunu gördüm üzerinde yazan şeyerden tek anladığım üzerinde ismim yazıyordu ve bu mektup bana yazılmıştı
"Bunda ne yazıyor acaba"diyerek merak ettim her ne kadar birleştirmeye çalışsamda yazanları anlamıyordum,odamda okuyup iyice anlamak için yanıma aldım ve odadan çıktım
***
(Günümüz)
(Jungkook'dan)Burada ne yazıyor" işte şimdi yanmıştım.
"O ne kralım bilmiyorum ki ben"demiştim korkuyla
"2 yıl önce odanda bulmuştum jungkook yazıp yırttığın şeyi unutmazsın heralde"
"Ve üstelik ismim var mektubun üstünde"işte şimdi korkum kat ve kat artmıştı.
"K-kralım o şey"
"Ne"
"B-ben size aşık olmuştum kralım o yüzden size yazmıştım kimse görmesin diyede yırtmıştım"dedim.
"Yani bana aşıksın" dedi utançtan yanaklarım kızarmıştı
"E-vet kralım"
"Peki ya siz"dedeğinde
"Bende sana aşığım jungkook"dediği anda odanın dışında sesler gelmeye başladı.
"Siz nasıl kralın odasını dinlersiniz" diye bağırıyordu bu kişi."
Bölümün sonu
Bölümü beğendiniz mi yorumlarınızı ve oylarınızı beklerim sağlıklı kalın💜💜💜