Co se stalo?

176 8 0
                                    

Když došli na ošetřovnu, lékouzelnice už o všem věděla, a byla připravená. Dokonce na ně už čekal i ředitel. Hned jakmile se lekouzelnice začala starat o Reguluse, ředitel Jeamse a tu dívku odvedl do svého kabinetu.

---

Seděli na židlích naproti Brumbalovi. ,,Takže, vysvětlíte mi, co se stato?" Zeptal se zvědavě ředitel. Ta dívka chtěla něco říct, ale místo toho se ještě víc rozbrečela. Jeams Rebece podal kapesník a místo toho začal sám. ,,Dnes jsem šel jednou chodbou, když jsem si všiml, jak se baví tady Rebeka s Regulusem. Nic moc jsem z jejich rozhovoru neslyšel. Jediné co vím je, že Rebeka mu řekla, ať jí nechá být a on ji na to odpověděl, ať není svině. V tu chvíli se Rebeka asi naštvala, protože po něm střelila kledbu. Podle jejího překvapení jsem ale pochopil, že to neudělala schválně. Prostě to z ní vypadlo. Vyslala na něj nějakou kledbu, kterou neznám a která mu spůsobila všechny ty popaleniny. Hned jak jsem pochopil co se děje, jsem se snažil nějak pomoct. Poslal jsem Rebeku pro pomoc a protože ani jeden z nás neznal protilouzlo, vyřesil jsem to podobě, jako to dělají mudlové. Začal jsem to chaldit vodou. Proto byl tak mokrý, když jsme s ním přišli na ošetřovnu. Rebeka po chvíli přivedla profesora Křiklana a s ním jsme ty rány namazali nějakou mašličkou. A pan profesor, ho pote odlevitoval na ošetrovnu. Zbytek už znáte." Dokončil své dlouhé vyprávění Jeams. ,,Slečno Hersfůlová, věřím že jste pana Blacka nechtěla nijak zranit. Jelikož jste ale použila velmi silné a nebezpečné kouzlo, na které ani sama neznáte protikouzlo nebo lék, budu vás muset potrestat. Odebíram proto Havrasparu 100 bodů a do týdne předejte svému kolejnímu řediteli esej o tom kouzle, které jste použila." Rebeka jen zakývala hlavou. Přes vzliky by stejně nabyla schopná nic říct. ,,Pane Pottre. Je neuvěřitelné, jak jste dokázal rychle zareagovat a dokonce i sparvně vydedukovat, že tato zranění je potřeba do příchodu pomoci chladit. Je pravděpodobné že jen díky vám, nebude mít pan Black po zbytek života na těle jizvy. Prot Nebelviru přičítám 200 bodů." Jeams na ředitele koukal s otevřenou pusou. 200 bodů! To se mu ještě nikdy nepovedlo. Jednou se jemu a Siriusovi podařilo připravit Nebelvír o 100 bodů ale tohle to se mu ještě nepovedlo. Jakmile se ale podíval na Rebeku jeho nadšení vyprchalo. ,,Pane řediteli, myslíte že by bylo možné, nechat to co se stalo v tajnosti. Myslím že nikdo z nás tří si nepřeje aby o tom všichni věděli." Brumbál se na chvíli zamyslel. ,,Dobrá tedy."

,,Kde jsi byl? Přišel si o pěknou podívanou." Řekl mu Sirius který se už zase rozvaloval na gauči. ,,Začala hodina lektvarů a asi dvě minuty po začátku do třídy vběhla jedna havrasparka. Brečela a ukazovala na pana profesora ať jde za ním. On nám jen řek ať počkáme a vydal se za ní. A po chvíli se vřítil do třídy, z jedné ze skříní něco vytáhl a už byl ten tam. A do konce hodiny se už neobjevil." Pochlubil se Sirius. ,,To zní super. Pardon já půjdu do pokoje, dnes nějak nemám náladu." Řekl a vydal se pomalu do pokoje. ,,Ahoj Jeamsi." Ozvalo se před ním. ,,Ahoj Lili." Odpověděl a pokračoval ve své cestě do pokoje. Ještě slyšel jak se Lili ptá Siriuse co mu je. Ale to nikdo z nich nemohl vědět.

Na chodbě / Jegulus Kde žijí příběhy. Začni objevovat