Co Lili?

216 11 0
                                    

Zase procházeli kolem sebe. Bylo to tak už běžné. Každou středu na sebe narazili v jedné postrani uličce a vyměnili si pár nehezkých slov. ,,Tak co Lili Pottre?" Zeptal se Regulus. A Jeamsovy bylo hned jasné, že si z něj utahuje jako vždy. Je to už nějaký ten rok, co se jí snaží zbalit, ale nejde mu to. ,,Dobrý, už jsem blízko k tomu, aby mi padla k nohám. Ale je smutné Blacku, že o tebe žádná holka nestojí." ,,Jak se tak koukám na vztah, mezi tebou a Evensovou, také pochybuji, že někdy budeš mít nějakou holku." Podotkl Regulus a provokativně se na Jeamse usmál. ,,Já mám k tomu mít holku ale blíž jak ty." Odpověděl Jeams pyšně. ,,To se ještě uvidí Pottre. To se ještě uvidí." Odpověděl mu Regulus a pokračoval v cestě. Jeams se také rozešel směrem k učebně. Šel ale hodně pomalu, chtěl aby přišel zase okolo 15 minut později. Kdyby přišel dřív, paní profesorka by si mohla myslet, že ta cesta trvá kratší dobu a dala by mu kratší čas na přesunutí se. A to on nechtěl.

---

,,Červíčku, to jídlo ti nikdo nesní, nemusíš tak hltat." Upozornil pravě Červíčka Remus, který seděl naproti němu. Sirius, který seděl vedle Remuse, se nad tím jen uchechtl. ,,Remusi nenamáhej se. Starého psa novím kouskům nenaučíš." Řekl Jeams a přidal si na talíř brambory. ,,Já ale nejsem starý." Protestoval ihned Petr. Jeho protest ale nebyl slyšet, přez skupinu Zmijozelů, která právě přišla do Velké síně. Když se k nim Jeams otočil, překvapilo ho co vidí. Hned ve předu toho zástupu, šel Regulus a měl ruku kolem pasu nějaké holky ze zmijozelu, jejíš jméno Jeams neznal. Když už byl Regulus skoro u svého stolu, otočil se směrem k Nebelvirskemu stolu. Vyhledal Jeamsuv pohledem a zašklebil se. Jeamsovy bylo hned jasné, že se mu tím opět vysmívá. ,,Viděl jsi ten ušklebek? On se mi vysmívá." Řekl Sirius. ,,Tichošlápku neblazni. Určitě to nebylo myšleno na tebe." Snažila se ho uklidnit Remus a položil mu při tom ruku na rameno. ,,Mě to ale taky smysl dává." Protestoval Sirius. Petr vypadal že ho vůbec neposlouchá a Remus nad Siriusem jen nechápavě zakroutil hlavou a poté se dlouze zadíval do svého jídla.

Na chodbě / Jegulus Kde žijí příběhy. Začni objevovat