Co jsi vlastně ty?

157 9 0
                                    

Jeams stál u zábradlí na Astronomické věži. Koukal pod sebe a přemýšlel. To bylo to co v poslední době dělal skoro pořád. Sirius už si začal stěžovat, že je jako Remus. On za to ale nemohl,. Potřeboval znát odpověď na svou otázku. ,,Není ti tu zima." Ozval se za ním známí hlas. Jeams se překvapeně otočil. ,,Tebe už pustili z ošetřovny?" Zeptal se Reguluse. ,,Jo prý mám na sebe dávat pozor, ale jinak už jsem zdraví." Regulus se zasmál. ,,To jsem rád." ,,Díky," usmál se na Jeamse Regulus. ,,Za co děkuješ?" Nechápal Jeams. ,,Zabralo to nějakou dobu, ale dostal jsem z profesora Křiklana, co se mi to vlastně stalo. Takže ti děkuju, za to že jsi mi pomohl a že jen díky tobě, může být má tvařička bez jizev." Jeam se usmál. ,,To máš jako splátku toho, jak jsi vyléčil ty mě." Regulus se usmál a přešel k zábradlí. ,,Taky jsem tu dřív takhle stával a přemýšlel." ,,O čem?" ,,O životě. O tom kdo jsem a tak." Chvíli bylo ticho.

,,Proč si myslíš že je Sirius bi nebo gay?" ,,Chová se tak." Odpověděl Regulus. ,,Jak ty můžeš vědět jak se chová gay nebo bi?" Zeptal se Jeams, načež nastalo trapné ticho. ,,Protože já jsme gay." Ozval se po chvíli Regulus. ,,A kdo potom byla ta holka, co jsi s ní tehdy přišel na večeři?" Vzpomněl si na tu dívku, kterou Regulus přivedl potom, co mu řekl, že není možné, aby o něj nějaká stála. ,,To je moje dobrá kamarádka. Udělala mi laskavost a hrála to." Usmal se Regulus a zase nastalo ticho. ,,Co jsi vlastně ty?" Zeptal se Regulus Jeamse. ,,Bude divný když řeknu že nevím?" Zeptal se Jeams a na Reguluse se ani nepodíval. ,,Ne, nebude." Odověděl mu Regulus a v tu chvíli se něco stalo. Je to těžko popsatelné ale je to podobný pocit, jako když si hrozně dlouho držíte nějaké velké tajemství, a pak to jednou někomu řeknete a vám ze srdce najednou spadne obrovský kámen. Tak něco podobného teď oba dva zažili. Kdyby jste se na ten pocit zeptali Jeamse, řekl by vám že to nechápe co to znamenalo. Kdyby jste se na něj zeptali Reguluse, přiznal by vám, že ví co ten pocit znamená. Zároveň by vám ale řekl, že vám neprozradí co znamenal, protože to je jeho věc.

Na chodbě / Jegulus Kde žijí příběhy. Začni objevovat