Capitolul 6

48 8 31
                                    


          — Courtney, trezește-te!

          O voce impunătoare m-a făcut să deschid ochii și să disting silueta lui Hugh în apropierea patului. Am încercat să mă ridic, dar durerea de cap m-a făcut să îmi las capul înapoi pe pernă.

         — S-a întâmplat ceva? întreb, sperând că nu am făcut ceva greșit.

         — Nimic special. Vorbeai și țipai prin somn, așa că te-am trezit să te liniștesc. Imediat ce am pus mâna pe tine, te-ai calmat, mi-a zâmbit.

         Am încercat să nu mă emoționez prea tare gândindu-mă la noaptea de dinainte, când ne-am lăsat conduși de pasiune.

         — Susan Stewart, am spus, privindu-l intens.

         — Ce ai spus?

         — Femeia pe care am visat-o se numea așa, am șoptit cu respirația întretăiată.

          Hugh m-a privit sceptic, apoi s-a ridicat și s-a așezat la scaunul calculatorului. L-am urmărit cum tastează repede, observând expresia de pe fața lui.

          — În rezultatele căutării apare că Susan era logodnica lui George înainte să o întâlnească pe Catherine, mi-a spus cu emoție în glas.

          — Catherine despre care facem proiect?

          — Exact aceeași Catherine, m-a privit bulversat.

          Mi-am strâns mintea încercând să găsesc o explicație logică pentru visul meu despre o femeie de care nu auzisem până acum. Nu văzusem niciodată numele ei sau informații despre ea.

          — Mă doare capul, m-am plâns, dorind să schimb subiectul.

          — Ai o pastilă pentru durere de cap și un pahar de apă pe noptieră, m-a anunțat, continuând să se concentreze asupra ecranului computerului.

          Mi-am întins mâna după pastilă și am înghițit-o cu paharul de apă. Deși nu consumasem mult alcool în seara precedentă, corpul meu părea să nu reziste.

           — Se pare că pe atunci se zvonea că Susan l-ar fi înșelat pe George, a continuat, ignorând dorința mea de a schimba subiectul.

           — Altceva?

           — Se spune că George ar fi prins-o pe Susan înșelându-l cu alt bărbat, mi-a spus uimit.

           — De ce continui să citești despre asta? l-am întrebat lipsită de interes.

           — E interesant că ai visat o femeie despre care nu știai nimic. Poate a avut legătură cu moartea lor, a ridicat din umeri.

           — Chiar dacă a avut sau nu legătură cu moartea lor, nu avem cum să aflăm, i-am spus sincer.

           — Ești sigură că nu ai auzit niciodată numele ei înainte de vis? m-a întrebat.

           Am scuturat din cap. Nu aveam nicio idee despre cine era acea femeie sau cum aș fi putut găsi informații despre ea. Hugh m-a privit ca și cum ar fi văzut o fantomă și m-am simțit ușor rușinată de privirea lui pătrunzătoare. S-a așezat din nou pe scaun, mai aproape de mine.

          — Ești atât de frumoasă, m-a complimentat, dându-mi o șuviță de păr după ureche.

          Mi-a atins obrazul ușor, apoi l-a mângâiat încet. Am înghițit în sec, simțind emoțiile sale. Inima mi-a sărit în piept când i-am simțit respirația ușoară asupra buzelor mele. Am închis ochii, așteptând să mă sărute.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 20 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The curse of loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum