- Ալո (Սոս)
- Հա ցավդ տանեմ (Թելման)
- Բարի օր ախպերս
- Հազար բարի ցավդ տանեմ
- Ինշ կա ախպեր
- Բան չէ Սոս ջան դու ասա
- Տունը էլի մեռնեմ քեզ, մաման ասում ա չես գա մեր տուն😂 էրեկվանից քեզ ա սպասում, ասում ա արի կարոտել եմ համ էլ քո համար հատուկ բան ա սարքե, արի որ ուտես
- Այյյյ😂մեռնեմ է Անուշ ծյոծիս ջանին ես, ասա Թելմանը հեսա կես ժամից ձեր տունն ա
- Դե վերջ բռատս, սպասում ենք😎
- Կապով ախպերս դե
- Կապով ընգերս........
Թելմանն եմ մեռնեմ ձեզ😎մէ սիմպածիշնի, սիրուն, սիմպո անձնավորություն։ Չէ հա ինքնահավան չեմ, պռոստը որ էտ ա ոնց չասեմ 😂 լավ դե, ջրիկ անձնավորություն եմ բեսամպ...էն որ թող ու փախի որ ջրհեղեղի մեջ չընգնես...հորս մորս հետ եմ աբրում, տան միակ տղեն եմ, 26 տարեկան եմ, արա բայց էս հերս սաղ օրը ասում ա այ տղա մի հատ թոռն ինչ ա չունեմ😂թույն հարուստ ենք, բայց դե փողը հեչ ա իմ համար, մարդս մարդ ըլնի էլի...թանգ ընգեր ունեմ' Սոսը, մանկության ընգերներ ենք, նորվա խոսակցությունն էլ իրա հետ էր...😂 հելա արագ ցայվեմ հլնեմ ախպորս տուն... բնավորությանս մասին մոռացա ասեմ..ջրիկ եմ բայց կարամ միանգամից նենց լրջանամ արա թողեն փախնեն, ներքուստ բարի սիրտ ունեմ, բայց ճշտի համար սաղին է կվերացնեմ չեմ նայի ով ա...😎հլը որ էսքանը... սիրած աղջիկ ա ընգերուհիա հավանած աղջիկ ա բան չկա, արա դե չի ճարվում իմ արև, սաղ նույնն են' փչած դզած լցովի... զզվելի են արա արի ու մի ասա, մի հատ բնական սիրունություն չի մնացե...
....
- Հը՞ տղես ինչ ասեց Թելմանը
- Ասեց հեսա մի կես ժամից մեր տունն ա😎😂
- Այ էս ուրիշ բան 😁շատ եմ սիրում էտ էրեխուն, շատ լավ մարդ ա
- Ինձանից շատ ես չէ սիրում մերս😂
- Սկսվեց էլի😂
- Կատակ եմ անում մեռնեմ քեզ 😎....
Ես է Սոսն եմ ժողովուրդս' 25 տարեկան։ Մորս հետ եմ աբրում, հերս մի քանի տարի առաջ մահացավ ավարիայից, ես ու մերս ենք աբրում։ Միջին աբրող ընտանիք ենք էլի։ Հալալս Թելմանն ա, մանկության ընգերներ ենք, մերս շատ ա սիրում Իրան, իրոք որ ընտիր տղայա, մարդու նեղին հասնող, օգնող, հարուստ են, բայց ինքը Իրան նենց ա պահում որ չի զգացվում սկի😎 ընգերուհի չունեմ, բայց այ հավանած աղջիկ ունեմ, մի քիչ ուշ կիմանաք ով ա... հլը որ չեմ կարում ասեմ զգացմունքներիս մասին, մտածում եմ կմերժի բան, նենց չի պայքարող չեմ, պռոստը չեմ ուզում թարսվի մեր շփումը էլի, ամեն ինչ իրա ժամանակին ա սիրուն 😎😏լրջոտ, մի թեթև է կոպիտ անձնավորություն եմ, բայց դե սրտանց եմ, չնայած, որ մի բան իմ սրտով չի ըլնում, մի այլ տիպի կատաղում եմ... լավ հլը որ էսքանը ցավներդ տանեմ ...
....
Հելա ցայվա, ցանվա բան😂ու պոկվա ախպորս տուն...մկ հատ է սիրուն ծաղիկ վեկալի ծյոծ Անուշիս համար, արա կյանք կնիկ ա իմ արև, շատ խելոք իրա համար զուսպ բան...էկա հասա իրանց շենքի մոտ, պիվա բան էի մոռացե առնեի իմ արև... մոտիկ խանութ կար մտա որ առնեմ նոր հելնեմ վերև... պստիկ խանութ էր արա, նեղվածք...😖առաջացա շշերի յան չէի է տեսե մի հատ պստի մստի աղջկա կպա հայ-հայա ընգնում էր ըտե ավիրեր...լավ ա բռնի գոնե...
- Ախխ😖🥺(Թինա)
- Զգույշ էղի ցավդ տանեմ 🤤😎