ՄԱՍ 55

21 0 0
                                    

Ուզում էի լվացքի մեքենան միացել, զանգ էկավ, նայեցի Թելմանն էր..🥺

- Ալո🥺
- Թինա էն վեռխս տունն ա չէ՞, էն կապույտ գծերովը
- Ըհ հա գցել եմ լվալու🥺կեղտոտ էր
- Ոնց թեեեե🤦🏻‍♀️💔արաաաա հո չես լվացե էտ կուռտկեն
- Ըհ չէ հլը🥺բայց ինչ ա էղել
- Ջեբը բան եմ մոռացեեե🤦🏻‍♀️💔վախ հորս արև, ձեռ չտաս գալիս եմ
- Ըհ լավ🥺

Ուֆ Թինաա🤦🏻‍♀️ցնդել ես, էսքան ժամանակ դու երբ էիր առանց շորերի գրպանները ստուգելու լվանալու գցել...🥺💔ոնց որ ամեն ինչ իմ ինադու լինի...հիմա էլ Թելմանը սրա պատճառով ա հետս կռվելու...🥺💔ուֆ...
Գնացի հանեցի վերարկուն, գրպանները նայեցի ու....💔նամակը🤦🏻‍♀️ Աստված իմմ...էն գրողի տարած թուղթը որի պատճառով Թելմանը իմ հետ սենց ա խոսում....💔հա ասեց ձեռք չտամ, բայց...չեմ կարա, պետք ա կարդամ....նամակը հանեցի, վերարկուն էլի տեղը գցեցի, միացրեցի ու գնացի սենյակ' կարդալու..բայց սիրտս մի տեսակ էր.. չգիտեմ ինչի եմ ինձ վատ զգում, մի բան կատարվում ա իմ հետ...🤦🏻‍♀️մի խոսքով... ծրարը բացեցի ու սկսեցի կարդալ..

...

✉️ Բարև Թելման...ոնց ես... չնայած հանգիստ կյանքով ապրող մարդը ոնց պետք ա լինի...
Չգիտեմ, ինչ-որ վատ կանխազգացում ունեմ, որ հետս մի բան լինելու ա... միգուցե թմրանյութերի ազդեցությունից կամ էլ... չգիտեմ
Չէի կարա էլ սենց ապրեի ես, էս ցավը ու մեղքը իմ ներսում ուղղակի կրծում են սիրտս ու հոգիս...
Չգիտեմ որ ասեմ հիմա էսքանը, դու ինչ կանես դրանից հետո, կարաս գաս սպանես, մեկ ա ես արդեն մեռած եմ, հա կարող ա ֆիզիկապես ողջ եմ, բայց հոգեպես' չէ...
Տարիներ առաջ մայրս ու հայրս մահացան հրդեհից ու ես ու եղբայրս մնացինք մենակ, մենք ոչ մեկ չունեինք' բացի մեկս մյուսից...
Սամվելը էտ ցավից սկսեց թմրանյութեր օգտագործել, իսկ հետո նաև' ես...ու դա էղավ ճակատագրական.... մենք գիտակցաբար մեր կյանքը կործանեցինք...
Դրանից հետո Սամվելը տեսնելով իմ վիճակը էլ թույլ չէր տալիս օգտագործել, ոչ էլ տալիս էր, թաքուն էի գողանում, բայց հետո երբ իմացավ, ահավոր էր....
Ու ես ստիպված էի գնալ ամեն քայլի, մենակ գումար ունենայի ու գնեի, թե չէ առանց դրա շունչս ոնց որ կտրվեր...
Ու հա...հիմա էն ինչ կասեմ դրա հետեւանքն ա...
Իրականում ես հղի չեմ ոչ մեկից, առավել ևս քեզնից Թելման...ես քեզ նույնիսկ չեմ ճանաչել, ես արժանանում էտ օրը քեզ առաջին անգամ տեսա...ու սարքեցի էտ ներկայացումը...
Իրականում երբ իմացա թե ով ա պատվիրատուն ուղղակի մի պահ ապշել էի, որովհետև... որովհետև հա չնայած իմ բնավորության, ես խիղճ ունեմ...
Չգիտեմ սենց Իրան վնաս կտամ թե օգուտ, բայց չեմ կարա չասեմ...
Էս ամենի միակ մեղավորը'....💔

ՁԵՌՔՍ ԱՓԻԴ ՄԵՋ (MY HAND IN YOUR PALM)Where stories live. Discover now