ՄԱՍ 40

37 0 2
                                    

Աստված ոտքերս դողում էին, մտա ներս, Թելմանը պառկած էր, լիքը սարքավորումներ էին միացված🥺💔
Մոտ գնացի, չէր կարողանում շարժվել, որ տեսավ ինձ աչքերից արցունքի կաթիլ գլորվեց...😭ձեռքը բռնեցի սկսեցի համբուրել 😭 արցունքներս ողողել էին ձեռքը...

- Թ...ի...ն
- Ջաննն😭❤️Թելմաննն, քո սկյուռիկը էկել ա Թելման😭❤️ես քեզ շատ եմ սիրում, ես առանց քեզ չեմ կարում շնչեմ, ես քեզ չպետք ա մենակ թողնեի, կներես 😭 Կներես աղաչում եմ...
- Չ...է😖💔
- 😭❤️եթե ես չգնայի էսօր դու ստեղ չէիր լինի 😭ես քեզ հավատում եմ, անսահման սիրում, հավատում ու վստահում Թելման❤️ աղաչում եմ քեզ ուղղակի, դու ինձ չպետք ա մենակ թողնես, դու խոսացել ես որ միշտ կողքս ես լինելու, դու ուզում էիր որ քեզ հնարավորություն տամ ինձ երջանկացնելու 😭❤️դե խոստմանդ տերն էղի.....😭 Թելմանննննն....
- Ս...ի..ր....💔
- Թելմաննն 😭 խնդրում եմ...💔դու ինձ շատ ես պետք, ՇԱՏ....😭
- Խնդրում եմ դուրս եկեք արդեն, պետք ա հիվանդին տանենք հետազոտման, շտապ
- Թելմանն😭 չէէէ
- Դուրս եկեք..

Բուժքույրը դուրս տարավ ինձ, իսկ Թելմանին տարան հետազոտության💔 խնդրում եմ Աստված ջան օգնի որ Թելմանիս բան չլինի հանկարծ, ինքը պետք ա ապրի 😭 ուղղակի պարտավոր ա....

...

- Նոռա, դու իմ դուրը հեչ չես գալի, ինչ ա կատարվում հետդ🙄
- Ծմ, ինչ պետք ա լինի որ, կարծում եմ քո համար մեկ անթե քույրդ ոնց ա, մեկ ա դու ինձ չես սիրում
- Լեզվիդ մի տուր, պտի պարտադիր կոպիտ ըլնեմ որ լավ ըլնի չէ, չես հասկանում որ դու միակ մարդն ես ում ունեմ, միակ հարազատն ես💔սրտիցս արուն ա կաթում որ քեզ սենց եմ տենում
- Սամո...դու եթե ինձ սիրեիր...
- Հերիքաաաա😖 Հերիքաաաա, սուսսս, մի տուր էտ զիբիլի անունը, սաղ ես եմ մեղավոր, որ էտ թույնը տվի քեզ, բայց ոնց տվել եմ տենց է մաքրելու եմ, թեկուզ զոռով, բայց ես չեմ թողի որ իմ քուրը իմ ընտրած ճամփով էթա...
- 😭ինչի ա իմ կյանքը սենց
- Վերջ քուրս մի լացի, ախպերդ կողդա❤️ես կօգնեմ քեզ, ու ինձ է կհանեմ էս թույնի մեջից, մեր ծնողները չկան հմի, բայց իրանք պտի վերևից հպարտանան մեզնով ❤️էտ քեզ Խոսք եմ տալի...իմ մոտիկ ընկերներից մեկը լավ տղայա, ինքը կօգնի քեզ, ՍԵՐԸ կարա փրգի...❤️դու մենակ կողս մնա քուրս....

...

Մոտ 30 րոպե հետո նորից հետ բերեցին պալատ, բայց բժիշկը տխուր էր..

- Բժիշկ 🥺 խնդրում եմմ մենակ վատ բան չասեք, ասեք որ լավ ա Թելմանը, որ արագ ոտքի ա կանգնելու
- Կներեք, բայց.. 💔 ցավում եմ..
- Ինչչչ😭չէէէէէ.....

ՁԵՌՔՍ ԱՓԻԴ ՄԵՋ (MY HAND IN YOUR PALM)Where stories live. Discover now