ՄԱՍ 9

57 0 0
                                    

- Ուր ենք գնում բա սկյուռիկ❤️🐿️
- Քշեք կասեմ 😉
- Լավվ❤️😀

Ամբողջ քաղաքով մեկ քշել տվեցի😂🤭 անընդհատ ասում էի ստեղ կանգնի էնտեղ կանգնի 😂

Արաա էս մուլտիկին կուտեմ ես հեսա 😂❤️ ուզում ա հետս խաղա...😂սաղ քաղաքը ֆռցրի Բայց չի ջոգում որ էտ ինձ մի այլ կարգի դզել էր որտև սաղ վախտ կողս էր😍🔥🐿️լրիվ սկյուռիկա է😁🐿️😍մեկ է ռեսկի քաշի աջ ու կայնա.

- Իիի😕 չհասկացա էս խի կանգնեցինք
- Բան եմ ուզում ասեմ սկյուռիկ ❤️
- Ինչ 😕
- Պտի գաս մեր տուն❤️😀
- Այսինքն 🙄🤨դուք ով եք որ ես ձեր տուն գամ կամ որպես ով գամ
- Որպես իմ սիրած աղջիկ😀😍
- Ի՞նչչ🤨😖 աննորմալ ե՞ք դուք, ինչ եք խոսում
- Պստո ջան դե ոնց ասեմ😍😁
- Դուռը բացեք գնում եմ ես😖արագ
- Սկյուռիկ 🤨🐿️
- Բացե....😖

Լուրջ եմ ասում արաա չջոգա մի պահ հետս ինչ կատարվավ, վաբշե տը ես կարում եմ ընձի կառավարեմ, շուտ զոհ չեմ էթում զգացմունքներիս..բայց էս ուրիշ էր🐿️😍էտ իրա պուճուրությունը, սիրունությունը...😍🐿️վրի հոտը ու 🔥😍գծած դեմքը...խոսքի ուղիղ պստի քիթը, աչքերը😍ունքերը...թշերն ու պռոշները..🤤այյյյյ...մոտիկ գնացի ու պաչեցի....դե հա ջոգում էի որ հետո ահավոր դժվար ա ըլնելու սիրտը շահելը բայց չէի կարա չպաչեի որտև անբացատրելի զգացողություն էր մոտս...դու իմն ես ըլնելու այ սկյուռիկ ամեն գնով... հավատա դու առաջին ու վերջին մարդն ես ում համար ես սաղ կանեմ 😍 մենակ կողս ըլնես վեշնի....🔥😍մի պահ տևեց բայց էմ որ....ջան արաաա😍😂դե հետոն արդեն չասեմ էլի...մի հատ նենց չռփեց որ դու սուս😂😍պստի ձեռի տեղը մնաց...

- Աննորմալ հիմար անհասկացող հոգեկան չոբան...😭😠
- Ջանն ջան ջան ջան ջան ջան ջան սկյուռիկս😂😍
- Լսեքք😠դուք ով դարձաք որ ինձ շոտ գաք, հը՞...եթե նստել եմ ձեր մեքենան էտ չի նշանակում որ ինչ ուզեք կարաք անեք, ես ձեր իմացած աղջիկներից չեմ, ինձ չփորձեք հանկարծ փողոցայինի տեղ դնել...
- Ստոպ հլը սկյուռիկս 🐿️❤️ Ջոգում եմ որ մի պահ թուլացա ու չջոգա ինչ եմ անում, բայց ես քեզ սիրում եմ ոբշմ ու չգիտեմ ինչ կանես հետո կամ ինչ կասես, բայց օդս ես դառո էս էրկու օրվա մեջ, պռոստը չգիտեմ առանց քեզ ոնց եմ էսքան վախտ աբրե... ջոգում եմ որ հմի քո համար շոկա բայց էտա❤️ սիրում եմ 🐿️❤️ու հա էլ կյանքում էտ արտահայտությունը չանես, որտև դու իմ հմար ուրիշ ես... ամեն մեկին չեն սիրում առավել ևս փողոցայիններին...
- 🥺բայց դա😠ձեզ իրավունք չի տալիս սենց բան անել, համ էլ ինձանից հեռու մնացեք, գնացեք ուրիշին սեր խոստովանեք
- Ուրիշ չկա իմ հմար❤️🐿️այ սկյուռիկ❤️
- Ինձ տուն տարեք🥺
- Կտանեմ, մենակ թե սիրուն մռութդ դզի քանի էլի չեմ պաչե😂❤️
- Ծմ🙄🥺
- Ջաննա ❤️

Չգիտեմ ինչ էր կատարվում հետս, մի հատ անհասկանալի զգացողություն էր, երբ մոտ էկավ համբուրեց...🥺 գողացավ իմ առաջին համբույրը...ոնց սենց էղավ ոնց դու սենց բան թույլ տվեցիր Թինա ոնց 🥺💔իսկ իրա խոսքերը...💔🥺😭ուֆֆֆֆ....չէէէ չի կարա տենց բան լինի, չեմ ներելու իրան🥺😭ասեցի որ տուն տանի արագ, որովհետև արդեն քանի ժամ էր տանը չէի, պապան մենակ էր տանը🥺...

ՁԵՌՔՍ ԱՓԻԴ ՄԵՋ (MY HAND IN YOUR PALM)Where stories live. Discover now