Sezen Aksu -Haydi gel benimle ol 🎧🎶5. BÖLÜM: BÜYÜK SÜRPRİZ
1 hafta sonra...
Akşam güneşi pencereden içeri sızıyordu. Küçük kız, pijamaları ile oturmuş boş duvara bakıyordu.Ne kadar da sakindi, oysa kafasında ki Açelya çığlık çığlığa bağırıyordu.
Kafasını kaldırdı ve komidinin üzerindeki sigara paketini aldı.
Paketten bir dal çıkardı ve Zipposuyla yaktı.Sigaradan bir nefes aldı ve gri duman ciğerlerine işledi.
Yarın babası o katliamdan kurtuluyordu. Serbest bırakılıyordu.
Ertesi gün ise istemeye geliyorlardı onu.
Herşey çok hızlı ilerliyordu. Böyle olmamlıydı.
Polislik ten istifa edecekti. Tahammül edemiyordu artık.
İnsanları keyfine asıyorlardı. Bu iş raydan çıkmıştı. Birilerinin buna son vermesi gerekiyordu. Milletvekilleri halkın oy kullanmasına izin vermiyordu. Kendi aralarında Cumhur başkanı seçiyorlardı.
Buna kimse karşı çıkamıyordu. Bunu kimseye duyuramıyorlardı. Korkuyorlardı. Ölümden değil, eziyetlerden korkuyorlardı.
Küçük kız dalgın dalgın boş duvarı izlerken telefonu çaldı.
Arayan genç adamdı.Elindeki sigarayı küllüğü bastırarak söndürdü. Ardından telefonu cevaplayarak kulağına götürdü.
"Efendim Ege?"dedi yorgun bir ses tonuyla.
"Yarın saat 10.00'da babanı serbest bırakacaklar. Birlikte almaya gideceğiz. Haber vereyim dedim."dedi genç adam.
"Senin gelmene gerek yok. Devamını ben hallederim."
"Benimde gelmem gerekiyor Açelya. Ödeme için." Dedi genç adam. Oysa ödemeyi yapmıştı. Sadece küçük kızı görmek istiyordu ve nedenini bilmiyordu.
"Tamam. Yarın görüşürüz."dedi ve cevap beklemeden kapattı telefonu. Aniden ayağa kalkarak üstünü değiştirmek için dolabını açtı.
Siyah, bol , kumaş bir pantolonu eline aldı.
Üstüne giyinmek için siyah bir crop seçti.Seçtiği kıyafetleri üstüne giyindi ve çıktı odadan.
Evin kapısını kilitleyerek merdivenlerden aşağı inecekti ki asansörlerin tamir edildiğini hatırladı ve yönünü değiştirerek asansöre doğru ilerledi.
Zemin kata inerek çıktı apartmandan.
Arabasına doğru ilerledi ve kapısını açarak sürücü koltuğuna oturdu.
Arabayı çalıştırdı ve yola koyuldu.
Kafası meşguldü. Düşünmek ona iyi gelmiyordu.
Kafası dağılsın diye radyodan bir şarkı açtı.
Radyodan Sezen Aksu - Haydi gel benimle ol çalıyordu.
Sezenin güzel sesi düşüncelerine karışıyor, pencereden esen sert rüzgar saçlarını dağıtıyordu.
En son dayanamayarak bir sigara yaktı.
Gri zehirli duman ciğerlerine işlerken, sezenin sesi kulaklarında yankılanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKENİN ARDINDA
Fantasy"Çok güzel severim seni" dedi umutsuzluğun içinde umut arayarak. "Çok güzel üzerim seni" dedi tüm umutları karartarak. Adam itiraf etti aşkını kadınına haykırarak, kadın reddetti adamını kendi sebeplerine inanarak...