Konuşmayı bitirdiğimde telefonu kapatıp yanımda ki masaya koydum.
Yoojung ve Somin'e baktığımda pür dikkat film izliyorlardı. İkisininde karşı çıkmasına rağmen filmi ben seçmiştim ilk başta izlemek istemeselerde şu an yaslandıkları yerden daha da öne gelmiş dünyadan iletişimi kesmiş bir şekilde dikkatli izliyorlardı . Bu hallerine gülümsemiştim
" Bakıyorum da benden daha dikkatli izliyorsunuz "
İkisi de kafalarını bana çevirmişlerdi.
" Napalım başka şansımız mı var. Kumandayı sakladın başka bir şey istesekte açamıyoruz "
Somin'in söylenmesiyle Yoojung onu arkadan ufakça itmişti.
" Heyy! Civcivime elleme gayette güzel film "
Yoojung'un konuşmasıyla fırsattan istifade hemen yerimden kalktım ve yanına gidip kollarımı boynuna doladım.
" Yoojung sana dünyanın en mükemmel kuzeni olduğunu söylemiş miydim ? Hayatımda senin karar mükemmel ve harika birini tanımadım
iyi ki benim kuzenimsin "" Kesin bir şey istiyecek haberin olsun sakın kanma bu civciv kılıklı numaracıya "
" Onu bende anladım da ne istiyeceğini merak ettim "
İkisi birlikte gülerken kollarımı Yoojung'dan çekmiş ve geri gidip arkamı dönerek yerime oturmuştum bu ikisi sürekli bir olup benimle uğraşıyorlardı.
" Yahh!! Ben istediğim bir şey olduğunda mı seviyorum sizi "
" Tamam tamam şaka yapıyoruz hemen küsme söyle hadi n'oldu "
Yoojung büyük ısrarı sonucu hemen geri onlara dönmüştüm bir şey yok dersem bir daha sormayabilir o yüzden bu riski alamam.
" Ya şimdi senin biricik sevgilin, aynı zamanda dünyanın en yakışıklı ikinci insanı, birincisi sensin. Yakında yapılacak Big Time Rush konserinde gitarist olarak sahne alıcak ve bu sayede de bize V.I.P bilet verdi ya acaba o biletlerden bir tane daha bulması mümkün mü ?"
" Ne ? Ne yapıcaksın da fazladan bilet istiyorsun. Hem bulamaz onları zaten bizim için zor buldu ve zorlarsak elimizde ki biletlerden de olabiliriz "
Yüzüm düşmüştü Kyubin hepimiz için bilet ayarlamıştı ve daha fazla ayarlayamacağını söylemişti. Buna rağmen Yoongi'ye bulacağıma dair söz vermiştim ve bulamamıştım. O kadar ümitlendirdim, bana güven dedim şimdi nasıl bulamadım diyecektim.
Ya bana bir daha asla güvenmezse o zaman naparım, acaba kendi biletimi mi versem hediye olarak ama saçma olur birlikte gidelim dedi.
" Tamam bu kadar üzülme ben sana kendi biletimi veririm, sende gitmek istediğin kimse ona verirsin tamam mı ? "
Somin'in söylediklerine inanamayarak kafamı ona çevirmiştim. Eğlenmeyi ve konserleri çok severdi sürekli tanıdığı tanımadığı kişilerin konserlerine giderdi ve şimdi biletini bana mı verecekti
" Gerçekten mi ? Ama sen konserlere gitmeyi çok seviyorsun hayata kaçırmazsın. "
" Olsun önemli değil çok konsere gittim buna gitmesem sorun olmaz alışverişe falan giderim onun yerine. Hem sen daha fazla üzülme vericem biletimi "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Never Know / Yoonmin
FanfictionMin Yoongi aşık olduğu kızın Kim Namjoon ile çıktığını öğrenir ve intikam için Kim Namjoon 'un üvey kardeşi Park Jimin ' i kullanır