" Ben sana demiştim di mi! O çocuğun güvenilmez o piçin teki demiştim! Sen ne dedin? Ha? Ne dedin Jimin bana cevap ver! "
Abim evde çıldırmış gibi bağırıyordu. Geldiğimizden beri sürekli azarlıyor, bağırıyor yaptıklarımı yüzüme vuruyordu.
" Aptal! Ben sana kaç kere dedim? Kaç kere? Sen bana ne dedin ben ona güveniyorum beni seviyor dedin. Al işte hani nerde sevgisi nerde sevmemiş seni hiç sevmemiş. Çıldıracağım ya ben seni uyardım Chae-Rin seni uyardı güvenme, yapma diye ama sen bizi dinlemedin "
" Abi yeter! Evet dedin her şeyi dedin ama ben dinlemedim ama artık yeter geldiğimizden beri bana bağrıyorsun "
İstemsizce ağlamaya başlamıştım.
" Ben sadece sevilmek istedim. Hayatımda birinin beni gerçekten sevebileceğini düşündüm. Bir kez olsun sevilmek istedim "
" Ben sen değilim etrafımda, okulda beni seven bir sürü arkadaşım olsun, ben gerçekten seven bir sevgilim olsun, beni seven bir ailem olsun ama yok hiç biri bende yok "
" Ne demek seni seven yok Jimin ben varım Somin var Yoojung var Chae-Rin var. Annem, babamda seni seviyor "
" İşte senin annen, baban benim değil Bay ve Bayan kim e göre ben sadece utanç kaynayım istediklerinin hiç birini karşılamıyorum bir erkeğe aşığım, senin kadar başarılı değilim sen şehirde ki en iyi üniversitede okuyorsun. Biliyor musun hayatımda ki en büyük hatam beni o yurttan almaları için Bay ve Bayan Kim'i ikna etmekti. "
Hızla yanlarından ayrılmıştım kendimi odama kapatmıştım yere çöküp şiddetle ağlamaya başlamıştım. Her şey altüst olmuştu, içerden bağırma sesleri geliyordu büyük ihtimalle Somin, abime bağıyordu.
Karşısında ki kim olursa olsun eğer beni üzmüşse Somin hemen kavga çıkartırdı haksız olsam bile beni savunurdu.
Bu zamana kadar ne zaman bir hata yapsam kimse beni savunmasa, desteklemese bile Somin her zaman yanımda olurdu.
Bir süre sonra kapımın çalınmasıyla kendime gelmiştim hala gözümden yaşlar düşüyordu
" Jimin bebeğim benim Somin aç kapıyı hadi konuşalım "
Somin naif ince sesiyle konuştuğunda arkadan abimin bağırma sesi gelmişti
" Her seferinde Jimin'i savunarak bir yere varamazsın Somin! Yeter ben hep söyledim bu çocuk seni sevmiyor inanma diye ama beyfendi beni dinlemedi! Ciddiye bile almadı! "
Olduğum yere daha da sinmiştim abimin gerçekten çok sinirlendiği sesinden anlaşılıyordu. Dışarıya daha fazla ses gitmemesi için elimi ağzımla kapatmış kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum ama boşa çabalıyordum hiç bir işe yaramamıştı.
" Bana bak Namjoon eğer bir kere daha ağzını açarsan ikinciye açamazsın haberin olsun Yoojung sende al şunu götür burdan canımı sıkmaya başladı elimde kalıcak "
Somin'de abime bağırmaya başladığında ne yapacağımı bilememiştim ayağı kalkığımda her yer üzerime geliyor gibiydi.
Masanın üstünde ki fotoğrafa ilişti gözüme bu Yoongi ile gittiğimiz Big Time Rush konserindendi.
Beni sevdiğini söylediği gün
Bana en büyük yalanı söylediği gün
Çerçeveyi aldığım gibi duvara çarpmam bir olmuştu ona dair hiçbir şey istemiyordum ama odamın her yanında ona ait şeyler vardı.
İlişkimiz başladıktan sonra odamın her yanını ona ait şeylere değiştirmiştim. Her şey Yoongi'ye aitti aynı kalbim gibi
" Jimin aç çabuk kapıyı o ses ne ? Jimin sana diyorum bak abini gönderdim aşkım benim civcivim sadece ben varım hadi aç kapıyı "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Never Know / Yoonmin
FanfictionMin Yoongi aşık olduğu kızın Kim Namjoon ile çıktığını öğrenir ve intikam için Kim Namjoon 'un üvey kardeşi Park Jimin ' i kullanır