32-

1K 109 44
                                    

" Ailen seni nasıl sevdi de aşkı bu kadar yanlış anladın ? "

" Ne ? "

Beynim durmuştu nasıl her şeyi biliyordu ? Bu zamana kadar Chae-Rin için yaptıklarımın hepsini biliyor muydu ? O zaman neden baştan tandığını söylememişti ya da Chae-Rin için yaptıklarımdan bahsetmemiş neden yaptın dememişti.

" Nasıl biliyordun ? Neden hiçbir şey söylemedin "

Jimin histerik bir kahkaha atmıştı siniri bozulduğu için güldüğü çok belliydi.

" Yoongi gerçekten seni beni aptal sanıyormuşsun "

Üzerime doğru bir adım atmış ve bağırmaya başlamıştı

" Ne diyecektim! Hah ne diyecektim! Karşına geçip benim için yapmadığın şeyleri Chae-Rin için yaptığını ona deliler gibi aşık olduğunu biliyorum mu deseydin "

Hakkıydı sonunda kadar haklıydı gerçekten Jimin'i en başından beri aptal yerine koymuştum onun hiçbir şey bilmediğini, her şeyden haberi olmadığını düşünmüştüm asıl aptal olan bendim yaptığım plan, Jimin'in salak ve saf olduğunu düşünmem ve aşık olmayacağını düşünmem hepsi büyük bir yanılgıydı.

" Jimin bebeğim haklısın özür dilerim seni böyle bir oyunun içine soktuğum için ama konuşalım lütfen bak dinle beni asıl aptal olan benmişim çok geç anladım "

Jimin'e doğru adımlamış ve elini tutmak için hamle yaptığında hızla elini geri çekmişti.

" Sakın! Sakın bana bir daha asla dokunma bundan sonra da karşıma çıkma çünkü karşında nazik ve aptal Jimin yok artık. Bana hediye aldığın bebeği de geri veririm malum arkadaşın çok istemiş ona verirsin "

Çıkışa doğru ilerlediğinde paniklemiştim hayır olmaz Jimin'i kaybedemezdim o benim her şeyimdi aslında gerçekte onu sevdiğimi çok geç anlamıştım. Gerçek sevgiyi, aşkı Jimin'le yaşamıştım

Çıkıp gitmesine engel olmak için arkasından gideceğim sırada yüzüme yediğim yumrukla geriye sendelemiştim.

" Bana bak piç sana en başından beri hiç güvenmemiştim zaten haklıymışım da
Chae-Rin'de olduğu gibi kardeşimin karşısına da sürekli çıkarsan o kafanı ezerim seni tanınmayacak hale getiririm haberin olsun "

Namjoon yaptığı uyar ile çıkıp Jimin'in arkasından gitmişti Yoojung'da onun arkasından gittiğinde sadece Somin kalmıştı.

" Gerçekten çok komiksiniz ya ciddi ciddi Jimin'i kandırabileceğini mi düşündün ? "

Yanıma yürüyerek gelirken ayakkabısının sesleri bütün Cafe'de yankılanıyordu. Somin yanımda durmuş ve suratıma bakıyordu

" Jimin'i kandırabileceğini düşünmen onu hiç tanımadığının kanıtı onu biraz tanısaydın senden ve arkadaşlarından daha akıllı olduğunu anlardın "

Ve o'da gitmişti. Her şeyimi kaybetmiştim daha bir saat önce göğsüme yaslanmış gülerek konuşuyorduk ama şimdi...

Sinirle ayağı kalkmış ve arkamı dönmüştüm Hyunjoo hala sahnedeydi ve bana gülerek el sallıyordu. Sahneye doğru hızla yürürken Hoseok ve Taehyung bana engel olmuş tutuyorlardı

You Never Know /  YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin