" Somin ben çıkıyorum "
Somin'e seslenip kapından çıkmıştım bahçe kapısına gelip karşıma baktığımda Yoongi'yi görmüştüm. Onu umursamadan bahçe kapısını açtığımda çıkan sesle kafasını kaldırması ile göz göze gelmiştik.
Hemen kendimi toparlamış ve hızla yürümeye başlamıştım. Yoongi arkamdan hızla koşup yanıma gelmiş ve yanımda yürümeye başlamıştı.
" Bebeğim bugün ayrı bir güzelsin. İnsanlar
Park Jimin gibi bir sanat eseri ile aynı havayı soludukları için çok şanslılar "" Yoongi git başımdan seni çekemem şu an "
" Nereye gidiyoruz bebeğim ? "
Durup Yoongi'ye baktığımda. O'da yüzünde ki gülümseme ile bana dönmüştü.
" Ben tek gidiyorum sen yoksun "
Yürümeye devam ettiğimde hâlâ peşimden geliyordu ve bu iş canımı sıkmaya başlamıştı.
" Olmaz bebeğim sen nereye, ben oraya. Sevgililer birlikte gezer "
" Biz sevgili değiliz "
Ruh hastası hala sevgili olmadığımızı kabullenemedi
" Öyleyiz "
" Değiliz "
" Öyleyiz "
" Değiliz "
" Öyleyiz "
" Yoongi ! "
" Sevgilim "
Bağırdığım için etrafta ki insanlar bize bakıyordu. Utançla daha da hızlı olduğum yerden uzaklaşmaya başlamıştım. Üstelik bağırmama rağmen Yoongi'nin hala yüzsüzce sevgilim demesi ayrı bir canımı sıkmıştı.
Kafamı eğmiş hızla yürürken bir anda kolumdan tutulup geriye doğru çekilmem ile ne olduğunu anlamamıştım.
Kendimi Yoongi'ye sarılmış bir halde bulmuştum. Yoongi'nin bir eli kafamı diğer eli ise belimi tutuyordu.
Hafif geriye çekilip anlamaz gözlerle Yoongi'ye bakmıştım
" Nereye gittiğine dikkat etmelisin bebeğim seni geriye çekmesem araba çarpacaktı ! İyi misin şimdi ? "
Araba mı çarpacaktı ? Etrafa baktığımda Yoongi'nin haklı olduğunu anladım yola gelmiştim. Kafamı yere gömüp hızlı yürüdüğüm için fark etmemiştim ve eğer Yoongi olmasaydı şu an yerde hareketsiz bir şekilde yatıyor olabilirdim.
" Jimin iyi misin bebeğim ? Cevap ver endişeleniyorum. Biraz oturmak ister misin ? Sana su alıp getiriyim bekle "
" Yok, yani iyiyim teşekkür ederim ben hiç fark etmemiştim ve sen olmasan şu an büyük ihtimalle "
" Şşş deme öyle ben seni korumak için her zaman yanında olucam. Sen iyi olduğuna emin misin ? Gel oturalım şöyle "
" Yok ben iyim sen sakinleş biraz "
Yoongi benden daha panikti ve bir türlü sakinleşememişti. Hızlı hızlı nefes alıyor bir yandanda bir yerimde bir şey var mı diye bakıyordu
" Yoongi sakinleş lütfen iyim ben "
" Emin misin ? Bak istersen geçip bir yere oturabiliriz ya da hastaneye gidebiliriz "
" Yoongi bir şeyim yok neden hastaneye
gidelim ? "Yoongi'nin bu hali hem sevimli hemde komik gelmişti sesli bir şekilde gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
" Bilmem travma olmuş olabilir, ben seni çektiğimde beyin sarsıntısı olmuş olabilir ya da başka şeyler "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Never Know / Yoonmin
FanfictionMin Yoongi aşık olduğu kızın Kim Namjoon ile çıktığını öğrenir ve intikam için Kim Namjoon 'un üvey kardeşi Park Jimin ' i kullanır