" Abii ben çıkıyorum haberin olsun "
Son kez aynada kendime bakmıştım bugün Yoongi ve arkadaşlarıyla yemek yiyecektim üstelik çok lüks bir restoranda o yüzden şık ve mükemmel görünmeliydin.
" Nereye gidiyorsun ? "
" Yoongi ve arkadaşlarıyla yemek yiyeceğim "
" Jimin sana daha kaç kez demem gerek o çocuktan uzak dur takıntılı birisi bir daha o çocukla konuşmanı istemiyorum "
" O benim sevgilim "
" Sevgilin mi ? BİRDE O ÇOCUKLA SEVGİLİ Mİ OLDUN "
Abimin bir anda bağırmasıyla korkmuştum normalde bana asla sesini yükseltmezsin ama şu son Yoongi olayları yüzünden aramız iyi değildi evde bazen benimle konuşmuyordu, görmezden geliyordu.
Yemek yiyeceğimiz zaman yemeğini alıp odasına gidiyordu bir haftadır hiç benimle oturup yemek yememişti
" Sesini yükseltmezsen sevinirim abi "
" O ZAMAN SENDE SÖZÜMÜ DİNLE ANLAMIYOR MUSUN O ÇOCUK SORUNLU SORUNLU "
" Onu seviyorum sen neden beni anlamıyorsun ondan gerçekten hoşlanıyorum. Yoongi bana iyi geliyor birlikte bir sürü şey yapıyoruz sinemaya gittik, konsere gittik, oyuncak almaya gittik sevmediği şeylere bile sırf benim için geldi. Bana değer veriyor o'da beni seviyor "
" Bok seviyor bazen gerçekten kör olduğunu düşünüyorum Jimin ya da fazla saf eğer o herif seni üzerse sakın yanıma ağlayarak gelme "
Ve yine odasına gitmişti Yoongi' ye asla güvenmiyordu ve bu Yoongi için ilk kavgamızda değildi artık nerdeyse her gün kavga ediyorduk.
Telefonuma Yoongi' den gelen mesajla gülümsemiş ve aşağı inmiştim
Yoongi yine her zaman ki gibi mükemmeldi ne giyse yakışıyordu
" Bebeğim çok şık olmuşsun bir kere daha aşık oldum "
Gülümsemiş ve dudaklarına ufak bir öpücük kondurmuştum
" Sende çok yakışıklısın aşkım umarım yanına yakışabilirim "
" Seni seviyorum bebeğim. Gidelim mi ? "
Olur anlamında kafamı sallamıştım. Elimi tutmuş ve yürümeye başlamıştık onunla olmayı gerçekten çok seviyordum Yoongi hayatım gibiydi eğer onsuz kalırsam yaşayamazdım.
" Bu arada bebeğim Jungkook' u almamız gerekiyor. Restoranda tek yürümek istemediğini ve seninle vakit geçirmek istediğini söyledi bende kabule ettim ama sana sorun olmaz di mi ? "
" Hayır sorun olmaz bende Jungkook ile tanışmak istiyordum "
Gülümsemiş ve yola devam etmiştik. Biraz ilerledikten sonra bir yurdun önünde durmuştuk
Kısa süre sonra Jungkook aşağı gelmiş ve ilk önce Yoongi'ye sarılmıştı ardından sıkıca bana sarılmıştı
" Ayy merhaba Jimin seninle takılmayı çok istiyordum. Biliyor musun bir sürü ortak zevkimiz var bende Çizgi Film izlemeye
bayılırım hatta oyuncak koleksiyonu yapmak istiyorum ama yurtta zor oluyor o yüzden alamıyorum "" Jungkook istersen bunları yürürken konuşalım zira geç kalıyoruz "
Jungkook'un gülümseyip başını sallaması ile yürümeye başlamıştık yol boyu Jungkook ile sohbet etmiştim gerçekten çok tatlı birisiydi, iyi anlaşmıştık.
" İşte geldik "
Yoongi'nin kapıyı açması ile içeri girmiştik masalara bakarken bir masadan Hoseok hyung'un el sallaması ile oturdukları masaya ilerlemeye başlamıştık.
Yoongi'nin sandalyemi çekmesi ile gülümsemiş ve yanına oturmuştum diğer yanıma da Jungkook oturmuştu.
Tam Taehyung'un karşısında oturuyordu. Taehyung gözleri ile adeta Jungkook'u yiyip bitiriyordu ve herkes sessizce oturuyordu ve gergin bir ortam vardı.
Garsonun gelmesi ile hepimiz siparişlerimizi vermiştik ve tekrar bir sessizlik olmuştu açıkcası rahatsız olmuştum çünkü arkadaş olarak bu kadar sessizce oturmaları mümkün değil belli ki benden rahatsız oldukları için sessizlerdi.
" Off ne sessiz sessiz duruyorsunuz konuşsanıza ya garipler. Neyse Jimin bebeğim bunlar konuşmuyor sen anlat "
Herkes bana dönmüştü ne anlatacaktım ki
Onlar gibi birlikte bir sürü olay yaşayacağım arkadaşlarım yoktu bütün anılarımda ya abim vardı ya Yoojung vardı ya da Somin onlarla olan anımı anlatmakta istemiyordum çünkü yalnız ve hiç arkadaşım olmadığı için sorunlu olduğumu düşünebilirlerdi öyle bir imajda çizmek istemiyordum.
" Geçen başıma ne geldi inanamazsınız "
Hoseok hyung beni kurtarmak için lafa girdiğinde bende dahil herkes ona bakmıştı bana gülerek göz kırpmış ve anlatmaya devam etmişti.
Gerçekten kurtarıcım olmuştu o anlatmaya devam ederken yemeklerimiz gelmişti.
" Hayatımda böyle güzel yemek yemedim "
" Di mi hyung bende ya Yoongi sağolsun hayatımın en güzel yemeğini yiyorum "
" Evet salak iddiayı kaybetti "
Taehyung' un dediğiyle herkes bir anda susmuş ve yemeyi bırakmıştı. Ne iddiasından bahsediyorlardı ki
" Ne iddiası ? "
" Aaa boşver sevgilim önemli bir şey değil sen Taehyung' un patavatsızlığına bakma oyun oynuyorduk ondan bahsediyor iddia falan yok yani "
Yoongi'nin acele ve panik bir şekilde konuşması garibime gitmişti ama çokta sorgulamadım sonuçta arkadaşlar oyun oynarken aralarında iddia koyuyor olabilirlerdi.
Yemeğin geri kalanı çok güzel geçmişti ve Yoongi gerçekten çok güzelde bir hesap ödemişti. Şimdi bir yandan söylenirken bir yandan da beni evime bırakıyordu
" Bebeğim yanlış anlama senin yemene asla laf etmiyorum istersen otur bütün dükkanı ye öderim asla sorun olmaz ama o Seokjin şerefsizi beni borca soktu "
" Anladım aşkım sorun değil. Sende artık kaybedeceğin iddiaya girmezsin "
" Yok bir daha asla öyle bir aptallık yapmam
ya da o zaman yaptığım aptallıklardan herhangi birini Jimin seni çok seviyorum ve ne olursa olsun sevmeye devam edeceğim "" Bende seni seviyorum sevgilim ve her zamanda seveceğim "
Evimin önüne geldiğimizde dudağına ufak bir öpücük kondurmuş ve ayrılmıştık.
Yoongi'yi gerçekten çok seviyordum hayatımda ki bütün şansımı Yoongi'de kullanmıştım
Hyunjoo & Yoongi
Hyunjoo
Yoongi ben dediklerim için özür dilerim
o an çok sinirliydim lütfen beni affet
Barışalım mı ? 🥺👉🏻👈🏻Bittii yavaş yavaş olaylı bölümlere geliyoruz bu arada Yoongi, Hyunjoo'yu affeder mi düşünceniz nedir ?
Oy vermeyi ve yorum yaparsanız sevinirim 🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Never Know / Yoonmin
FanfictionMin Yoongi aşık olduğu kızın Kim Namjoon ile çıktığını öğrenir ve intikam için Kim Namjoon 'un üvey kardeşi Park Jimin ' i kullanır