" Yok asla açmıyor saateler oldu nerede bu kız çıldıracağım "
Yoojung dedikleri ile iki kardeş daha da endişelenmişti.
Somin ağlayarak gittikten sonra işler daha da karışmıştı.
Jiwoo var gücü ile Yoongi'ye saldırmaya çalışmış arkadaşları ellerinden geldiğince engel olmuşlardı. En son sakinleştirdiklerinde Jiwoo, Yoongi'ye bir daha yüzünü görmek istemediğini söylemiş ve gitmişti diğerleri de onun arkasından giderken en son Yoongi gitmişti.
Şimdi ise Yoojung, Namjoon ve Jimin saatlerdir Somin'e ulaşmaya çalışıyordu tanıdıkları herkesi aramamış ve Somin'in evine gitmişlerdi ama hiç bir yerden olumlu bir sonuç alamamışlardı. En son Kyubin, Somin gidebileceği yerlere bakacağını söyleyip gitmişti tak umutları oydu
" Kafayı yemek üzereyim saatlerdir yok ! Evine gittik orada da yok. Bu Yoongi piçi hayatımıza girdiğinden beri hiç bir şey düzgün gitmiyor ! "
" Abi şu an konu Yoongi mi sence ? Somin kayıp. Yoongi'yi rahat bırak artık "
" Ya konumuz ney Jimin ? Olayların farkına varamadın galiba Yoongi denen o herif herkesin gözü önünde Somin'e Oruspu imâsında bulundu. Suçlu kim burada ben miyim ? "
" İkinizde kesin sesinizi ! Başlarım Yoongi'nize Somin kayıp durumun farkına varın birbirinizi yiyeceğinize "
Yoojung telefonun çalması ile arayan kişiye bile bakmadan hemen telefonu açmıştı.
" Kyubin ne yaptın ? Baktın mı her yere ? "
Yoojung heyecanla sorduğunda gelen cevap ile yavaş yavaş yüzü düşmüştü Kyubin'den istediği güzel cevabı alamamıştı ve bu durum daha da sinirlenmesine sebep oluyordu
" Off çıldıracağım ya ! Nerede bu kız "
Kyubin bir kaç yere daha bakacağını söylediğinde Yoojung onaylayıp telefonu kapatmıştı.
" Pekala ne yapacağız şimdi ? "
Jimin sorduğu soru ile herkes sessizce birbirine bakmaya devam etmişti
" Bilmiyorum tek tesellim Somin'in kendini koruyabileceği o kadar başına bir şey gelmeyeceğine eminim "
" Kyubin bir kaç yere daha bakacağını söyledi sonra eve gelicekmiş "
" İşe yaramaz Somin şu an bulunmak istemiyorsa hiç birimiz onu bulamayız "
" Olayların şokunu atlatınca geri muhtemelen bence en iyisi yarını beklemek hem bende Yoongi'ye derim Jiwoo'ya, Somin'in gidebileceği yerleri sorarız birde oralara bakarız "
" Hâlâ tek derdiniz Yoongi ya çıldıracağım. Jimin sen bu kadar aptal değildin aşkın seni bu hale getirmesi inanılır gibi değil. Herif senin üzerine iddiaya girdi, Somin'e herkesin önünde denediğini bırakmayıp Oruspu imâsında bulundu ama sen hâlâ Yoongi diyorsun "
" Yani ortalığı alevlendirmek istemiyorum ama Namjoon haklı Jimin. Yoongi'nin dedikleri yenilir yutulur cinsten değildi "
Jimin daha fazla abisinin dediklerine katlanacak enerjiyi kendine bulamıyordu ne derse desin abisi yine istediğini düşünüyor ve ikna edilemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Never Know / Yoonmin
FanfictionMin Yoongi aşık olduğu kızın Kim Namjoon ile çıktığını öğrenir ve intikam için Kim Namjoon 'un üvey kardeşi Park Jimin ' i kullanır