Bavulumu hazırlamam bittiğinde Ucağa doğru yola koyuldum. Uçağa geldiğimde kısa bir aramadan sonra uçağa binip koltuğuma oturdum. Kulaklıklarımı takıp gözlerimi kapattım.🦋🦋
Hostesin seslenmesi ile gözlerimi açtım.
"Hanımefendi havalimanına ulaştık."
Tamam diyip indim ve bavulumu alıp taksi aramaya koyuldum. Tim önceden ayarladığımız evdeydiler. Benim hem rapor işlerim hemde görev için plan derken gelmem 2-3 gün uzamıştı. Taksi bulduğumda durması için el kaldırdım ve durduğunda evin adresini verdim. Eve geldiğimde taksiciye parasını verdim ve apartmana girdim.
7 katlı bir apartmandı ve 4. Katta oturuyordum. Asansörü es geçerek çıkmaya başladım. Evin kapısının önüne geldiğimde anahtarı çantamdan alıp kapıyı açtım.
Bir ses geliyordu. Bavulu koridora bırakarak sesin geldiği odayı bulmaya çalışıyordum. En son bakmadığım bir oda kalmıştı ve ses oradan geliyordu. Kapıyı açmadan önce silahımı belimden aldım ve kapıyı hızla açtım.
"GELİNİ GETİR ANEYY LİLİLİLİ!"
Donup kalmıştım.
Bu ne lan!
Ortada 2 sandalye ve üstlerinde Kerim ve Yiğit. Etrafında dönen Alper abi, (diğerleri kaanın timinden) Halil abi, Kaan , ve Tuğkan.
Gözlerim Aysima'yı ararken kenarda bir sandalyeye oturup hüzünlü gözlerle Yiğit'e bakarak
"Daha benimle kına yapmadın." Diyordu ve ona destek olmaya çalışan bir adet Asena.
"Parmağın batır aneeeyyy
Parmağın batır aneeeyyy
Bu gecemiz misafiremmm
Bu gece misafiremmm
Koynunda yatır aneeeyyy
Koynunda yatır aneeeyyy
Söğüt dalı kuş diliiii
Söğüt dalı kuş diliiii
Oldum yarin düşkunüüü
Oldum yarin düşkunüüü"
Bastım kahkahayı. Çok seviyorum ya! (Şimdi görevde yiğitle Kerem şehit düşüyormuş sizce nasıl olur sevgili okurlarım)
Salaklar kırmızı birşey bulamamışlar masa örtüsü takmışlar. Hemde kenarları dantelli. Tabiri caizse anırıyordum.
"Salak bu ne lan?"
Kerim örtüyü bir başörtüsü gibi kafasını sararak ayağa kalktı ,zılgıt çaldı ve yanıma geldi.
"Kaynanaaa gelin elini açmiyooor."
Göz devirdim ve Aysima'nın yanına gittim Kerim'in kalktığı yere oturttum ve eline 200 tl tutuşturdum. Kerim bir daha zılgıt çalmaya başladı.
"Salak mısın Cemile?"
"Kur'an çarpsın varya seni tanıdığım güne kurban olayım ya! Ulan bir türlü seni mutlu edemedik , ne yaptık ne ettik keman çaldık yok zurna çaldık yok!" Dedi Alper abi repliği değırşirerek.
"Abi sen de mi?"
🦋🦋Görevv
Şirkete geldim ve kulaksız kod aldı adamın odasına doğru ilerledim. Sekreter için iş arıyor idi ve ben ise sekreteri olup ona yardım ediyor gibi görünüp onun sirketini batıracaktım.
Odasına vardım, kulaklığımı düzelttim ve kapıyı tıklatıp içeri girdim. Aysima çaycı Tuğkan ise temizlikçiydi. Üstümde beyaz crop, siyah ceket, siyah pantolon ve beyaz topuklu ayakkabı var idi.
"İş ilanı için gelmiştim."
" Gel buyur otur" Türkçesi iyiydi.
Oturdum ve konuşmaya başladı.
"Seni işe almam için bir sebep soyle."
"Eğer uygun bir kişi bulsaydın iş ilanı için geldiğimde
gelmeme izin vermezdin haksızmıyım Şerafettin bey?""Hmm akıllı kadınsın sevdim." Kulaklıktan Kaan'ın sesi geldi.
"Bu böyle konuşmaya devam ederse ben onu sevicem."
Gülmemek için kendimi zor tuttum ve Şerafettin'i dinledim.
"İşine hoş geldin Selen." Sesinde bir şüphe sezmiştim.
"İzninizle."
Asansöre girdim ve ardından kapı kapandığında kapı tekrar açıldı ve Şerafettin girdi. Kapı kapandığında konuşmaya başladı.
"Nerelisin?"
"Kürdüm." (Arkadaşlar Kürtleri kötülemiyorum Türkler'e dost Kürtler kardeşimizdir lütfen linçlerinizi kendinize saklayın.)
"Yalan söyleme kahverengi saçlar, hafif çelik gözler, uzun kıvrık kirpiklerin ve dolgun dudakların ile Kürt olman imkansız. Türk'sün" Kaan:
"Oha gerizekalı röntgenini cıkarsaydın amınakoydu-"
Boğazımı temizledim ve asansörden çıktım.
🦋🦋
Napiyonuzzz. Bak sözümü tuttum bölüm attım. Pazar günleri düzenli olarak bölüm atmayı düşünüyorum tabi bir sorun çıkmazsa.Sizce Şerafettin Gökçen'i farketti mi?
Peki kına? İejdgeyejdh
En sevdiğiniz kısım?
Öptümmmmmm vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayın. Muaahh.🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Asker Aşkı
ChickLitGökçen gittiği görevden döndüğünde ona hayatı zehir eden kişilerin ailesi olmadığını öğrenmesi ile başlayan olaylar. (Çalınma gibi durumlarda yasal işlemlere başvurulacaktır )