ajaj

119 11 5
                                    

Hovor***
"Jo prcku?" Ozve sa z druhej strany.

"Ahojj Kubkoo, ani nevieš ako rada ťa počujeem." Poviem dlho raz potichu a raz nahlas.

"Jó ja tebe taky prcku." Povie a uchechtne sa.

"Ja sa nuuuuudiiim" Poviem dlho a rozosmejem sa.

"Něco jsis dala?" Spýta sa.

"Nieeee, bahaha" Poviem a rozosmejem sa na novo.

"Kde jseš?" Spýta sa ma.

"Doma, ale idem asi von." Poviem tichšie.

"Nejdi nikam, jdu za tebou." Povie a zruší.

Ja napriek tomu co povedal sa rozhodnem ísť von. Odídem z bytu a idem do skateparku po ceste sa hihúňam a milion krát sa skoro rozjebem na chodníku. Takýto život ma baví. Keď dôjdem do skateparku uvidím svojich felákov čo pravé odpalujú jointa. Prídem k nim a pozdravím sa s nimi. Je tu Maty, Dominik, Tomáš a iný. Tomáš mi ponúkne a ja si pár krát potiahnem.
Smejeme sa a zabávame sa no po chvíli mi volá Jakub.

Hovor**

"Kde jseš kurva?" Spýta sa rýchlo no ja mu nič nerozumiem.

"Čo?" Ozvem sa.

"Kde jseš dopíči Amel?" Spýta sa ešte raz a ja už mu rozumiem. Neviem si vôbec spomenúť ako sa to tu volá.

"Eh ja neviem jak sa to volá" Poviem a rozosmejem sa.

"Víš mi poslat lokaci?" Spýta sa.

"Hej hej pošlem papá" Poviem a zruším. Pomedzi to ako sa mu snažím poslať lokaciu chlapci odídu a mně nezostáva nič iné ako čakať na Jakuba.

Keď čakám na Kuba si ľahnem ma zem vedľa priehlbiny na skatovanie. Počujem, že niekto ku mne kráča no nedokážem hýbať tvárou ani telom takže iba dúfam, že to je Jakub.

"Amel, žiješ?" Bingo. Je to on.

"Hej hej" Poviem ťažko.

"No pojď jdeme" Povie s povzdychnutím.

"Ja neviem ako" Odpoviem mu s ťažkostou. On ma tak vysupne na nohy a vezme si ma na rameno. Neviem kam ideme, neviem co bude so mnou, ale verím mu, že ma nezanesie do lesa a nezabije ma tam. Posadí ma do auto a ja sa opriem o dveře auta pritom kukám nemo pred seba.

"Proč jsi se zase tak zhulila" Opýta sa  opatrne.

"Pretože už nechcem byt pri vedomí" Odpoviem a uchechtnem sa.

"Promluvime si když budeš v poho" Povie mi.

Dorazíme k nemu a on ma odnesie k nemu do postele Kde mi da dole mikinu, topánky a potom ma zakryje.

"Budeš zvracet?" Opýta sa ma.

"Nie" Odpoviem mu.

"Tak spi Jo?" Povie mi a pohladká mi vlasy.

"Nechod preč prosím, nechcem byť sama." Poviem mu potichu.

"Nikam nejdu neboj." Povedal a sadol si na posteľ tak, že sa opieral o rám postele. Ja som po chvíli zaspala.

Ahojte, chcela som sa spýtať ci by ste chceli, aby som vydávala pravidelnejsie.

☆tati?//M+ 2☆Where stories live. Discover now