Budím sa ráno na otcov hlas a nebudem klamať ma pár sekúnd som mala myšlienku zakopať ho pod zem. Dnes ideme na koncerty. Jeden je na Slovensku a veľmi sa tam teším. Dnes u máš spal Jakub čiže nás bude všetkých náhliť.
Keď sa konečne vyhrabem z postele sa súkam do čiernej teplákovky a na nohy si dám biele ponožky. V kúpeľni si spravím rannú hygienu a jemne sa namalujem. Keď mám všetko hotovo sa vydám do obývačky. V obývačke nevidím len Jakuba a otca, ale aj Báru a Lauru. Všetci sa pozdravíme na dobré ráno a Laura ku mne kráča. Z úsmevom mi daruje objatie a ja jej ho opätujem.
"Nechcela by si sa ísť so mnou prejsť kým vyrazíme?" Spýta sa ma. Není to zlí nápad, čerstvý vzduch nám prospeje.
"Chcela by som." Poviem a usmejem sa na ňu. V jej očiach sú vidno iskry. Veľmi sa snaží mat dobrý vzťah so mnou kóli otcovi. Ja sa nebránim, mám ju rada.
"Tak za desať minút by sme vyrazili" Povie mi. Ja jej už iba prikývnem. Idem za otcom a hodím sa mu do objatia.
"Co prcku? Máš tulivou?" Spýta sa ma a túli ma.
"Mhm" Poviem.
"Idem s Laurou na prechádzku kým neodídeme dobre?"
"A mně jste vynechali, možná jse urazim." Povie a zasemejeme sa.
"AMÉLIEEE!!!" kričí na mňa Jakub a ja som sa od zlaknutia skoro pocikala.
"Áno Kubko?" Spýtam sa ho a pri kráčam k nemu.
"Pojď obejmi mě" Povie a naťahuje ku mne ruky. Toto ráno by som nazvala obímacie a tuľkacie.
Potúlim na chvíľu Jakuba a potom odchádzam do kuchyne a nalejeme si do pohára vodu, ktorú vypijem a chystám sa odísť. S Laurou sa obujeme a smerujeme k menšiemu lesíku. Prechádzame sa asi hodinu a rozprávame sa pri tom. Ohovárame všetkých na okolo....
Balím si veci na koncerty do veľkej cestovnej tašky. Pletiem vlasy Laure a maľujem jej linky. Jemný make-up vlasy nechávam rozpustené. Hovorila som Vám aké už ich mám dlhé? Mám ich už niečo po zadok. Otec s Jakubom ma už náhlia tak si na nohy rýchlo súkam Panda dunks a vyrážam. Sadám do auta vedľa otca a okna. Všetci sa máme stretnúť na hotely v Brne. V aute není ani na sekundu ticho a všetci sa smejú...
Mám izbu sama!!! Sama!!! Som z toho strašne šťastná. Všetci okrem mňa išli na skúšku zvuku a ja sa túlam po Brne. Otec trval na tom aby som mu poslala svoju lokáciu keby sa náhodou stratím. Hovorila som Vám, že som sa so Samom rozišla? Nie? Nevadí. Áno, je to tak a som za to rada. Po ceste zaleziem do nejakej lacnejšej reštiky lebo moje brucho si už od rána pýta jedlo. Čakám na špagety a osviežujúcu limonádu. Čašník sa na mňa koketne usmieva a pýta si instagram. Keď sa mi jedlo objaví na stole sa do neho s chuťou vrhnem....
Všetci sa chystáme na koncert. S Laurou sme na izbe a líčime sa spolu. Ja si robím full face make-up. Keď sme nalíčené už nás Jakub náhli. Vyberáme outfity a ku mne kráča Laura v nádherných čiernych šatách."Strašne ti to pristane, keby som muž ťa hneď pretiahnem." Poviem a obe sa zasmejeme.
"Ďakujem, myslíš, že sa to bude Dominikovy páčiť?" Spýta sa ma a poupravý si svoje vlasy.
"Áno!!!" Odpoviem jej z úsmevom.
Ja na seba beriem voľnú minisuknu silonky a na vrh dávam zaujímavé biele tričko a na nohy biele čižmy na miernom podpätku. Na rameno bielu Chanel kabelku, kde dávam všetko potrebné. Vlasy nechávam volné a vyrážame.
...
Koncert si užívam a počúvam nechutné texty chalanov. Neskôr sa presuniem do backu a chillujem tam s pohárom vína. Keď sa už všetci nasáčkujú do backu sa rozprávame. Ja som slušne mimo to znamená, že počúvam ich konverzácie. Idem na wcko sa vycikať a po ceste vidím Jakuba s inou babou ako je Bára. JAKUUB. NIEE. Toto nemôže jej urobiť. Nemôžem to tak nechať, ved baby držia spolu nie? Rýchlim krokom idem za ním a začnem hovoriť: " Jakub poď rýchlo niečo sa stalo!!!" Kričím a on rýchlo kráča ku mne."Co? Co jse děje?" Povie sa zmatane.
"Poď pred klub" Poviem mu a vyjdeme spolu.
"Si ty normálny?! Tam na teba Barca čaká a ty si tam s inou?! Toto sa nerobí Jakub" Poviem a sadnem si naschod a rukou si prejdem tvar. Vrieskala som ostošesť pri čom sa mi plietli slová.