weird

109 8 3
                                    

On začal odchádzať. Začal odchádzať!!! Toto nieje možné. Idem naspäť a mám v pláne sa pritúliť k otcovi. Keď dôjdem vidím, že sa túli s Laurou. Usmejem sa i keď ma to zabolelo. Idem tak do klubu, kde stále ľudia tancujú ostošesť. Sadnem si na random stoličku a pozerám na ľudí, ktorý tancujú a užívajú si. Kto vie aké majú svoje životné príbehy, kto vie kto je pod vplyvom omamných látok. Niekomu vypijem drink a tancujem do rytmu. Pridá sa ku mne vysoký mladý blondáčik, ktorý mi kupuje alkohol. Onedlho ma ťahá na vécka a ja pod vplyvom alkoholu neodporujem. Zatvára nás v kabíne, kde sa ihneď vrhne na moje pery. Ani sa nenazdám a moja sukňa so silonkami končí pri mojich kotníkoch. Jeho ruky putujú po mojom tele a ja si to užívam no, ale v podvedomí sa nenávidím, že sa takto ľahko dám. Nohavičky skončili ako sukňa a silonky. Pchá do mňa prsty a jemne mu vzdychám do úst. Krúživými pohybmi vo mne vyvoláva rozkoš a ja idem zošalieť. Začne mi bozkávať krk, kde nechá malú modrinku. Oprie ma k stene kabíny, sťahuje si nohavice a ani sa nenazdám a je vo mne.

....
Kráčam naspäť za ostatnými a lejem do seba ďalší drink, už ani neviem čo pijem. Otec sa venuje Laure a mňa si takmer nevšíma. Uvidím Jakuba a mám chuť ho obímnúť. Utekám za ním a hádžem sa mu okolo krku. On ma zo smiechom zodvihne a berie ako princeznú. Keď si všimne modrinu na mojom krku sa zamračí.

"Kdo ti to udělal?" Spýta sa zamračene. Ja mu na túto vetu neodpoviem a kopnem do seba dalšieho.

"Děvče tak ty máš dost, pojď jdeme na hotel" Povie a nesie ma von z klubu. Jakub zavolal taxíka, ktorý nás odviezol na hotel. Došuchcal ma na izbu.

"Převleč jse." Povie a podá mi tepláky s tričkom, ktoré vytiahol z mojho kufra.

"ja to nedokážem." Poviem a hodím sa na postel.

"Je mi zle." Poviem a prejdem si rukami po tvári.

"Jak moc prcku? Budeš blít?" Spýta sa a ja záporne krútim hlavou.

On mi vyzlečie tričko a navlečšie druhé, vyzuje ma navliekne mi tepláky.

"Amélie, ty jsi něco měla s někým v klubu?" Spýta sa. Spýta sa no ja zaspávam.

Pohľad Jakuba:
To, že Amel byla zlitá mě nějak nenaštvalo, vlastne byla docela vtipná. No když na jejích stehnech jsem uviděl modřiny jsem se pozastavil. Cucák na krku, no co jse asi stalo? Když usla jsem chvíli koukal na její nevinnou tvář. Vůbec není nevynná, ale naopak. Zítra jí dam vole přednášku. Zvednu jse a jdu na svůj pokoj, kde spí ubrečená Barča. Podvedl jsem jí, jo.

☆tati?//M+ 2☆Donde viven las historias. Descúbrelo ahora