Budím sa ráno v Jakubovej posteli s nepríjemnou pachuťou v ústach a so spomienkami kedy som sa cítila fajn. Vyplatím sa z postele a na gauči uvidím spat Jakuba. Chudák, musel koli mne spat na tom nepohodlnom gauči. Sadnem si vedľa neho a scrollujem na mobile. Volal mi otec ale je mi to dosť jedno. Mam pici. Po chvíli sa zobudí Jakub.
"Dobré ráno." Pozdravím ho.
"Dobré, dobré." Odzrdraví sa a usmeje sa.
"Co jak ti je?" Spýta sa.
"V pohode ale, môžeme o včerajšku prosím nerozprávať? Ja viem je to závažné a ďakujem ti, že si sa o mňa postaral, ale teraz na to nemám." Poviem mu.
"Dobře, nemusíme teď o tom mluvit ale později jo. Ozvala jsi se tátovi?" Povie a Spýta sa.
"Nie." Odpoviem mu jednoslovne.
"Dobře, já mu pak zavolám. Dáš si něco?" Spýta sa ma. Poslední dobu moc veľa toho nenajem, neviem prečo, ale keď ano nieje mi dobre.
"Nie ďakujem neprosím si" Odpoviem mu a lahnem si na miesto kde ležal.
"Dobře, já si udělám vajíčka, něco si koukni. Pak pomalu půjdeme k vám." Povie a usmeje sa. Ja si len povzdychnem a venujem svoju pozornosť Jakubovému I Padu.
......
"Jo tak čau" Povie Jakub.
"Ahoj." Poviem a usmejem sa. Keď už vidím, že Jakub odisiel sa rozhodnem ísť do skateparku. Rozhodne sa nechystám ísť domov.
Zapálim si cigu a pomaly kráčam. Zmeškané hovory od otca ma vôbec netrápia. Ako vždy stretneme sa tam a oni majú jointa. Po pár šlukoch som vo svojom obľúbenom svete. Bavili sme sa robili sračky a užívali sme si všetko. Vybavila som si, že prespím u Matyho lebo domov sa bojím ísť. Nechcem aby to dopadlo jak minule a otcovi rupli nervy. U Matyho není nikto doma takže sa môžeme rozjebať a robiť sracky.***
Nejak sa snažíme otvoriť dvere kľúčmi pri našich záchvatov smiechu. Keď sa nám to podarí tak vstúpime do bytu a po nejakej hodine zaspíme.