1.rész/2

15 1 0
                                    


Alaszka, Lily, Unu szemszöge:


A falka ma is vadászni ment. Több taggal ma még néhány tehetséges omega is velük tartott, de a munka oroszlán része az továbbra is a béták és alfák feladata volt. Ők az okosabbak erősebbek és fürgébbek. Nekik kell a csapat erejét képviselni a vadászatban. A kölykökkel csak pár omega maradt, hogy ne legyenek teljesen felügyelet nélkül. Összesen három anya farkasnak voltak jelen pillanatban kölykei. Athene volt az egyik neki nyolc három fogadott kölyke. Valamint egy Rehena nevezetű nősténynek három kölyke három lány. Majd Valenak az egy szem kölyke Vándor. A hím nyugodt kedves természetű.

-Tudjátok, mit csináljunk, edzünk, hogy vadászok vagy katonák legyünk. –javasolta Alaszka lelkesen csóválva a farkát ezt meghallva felé fordult a fejével Vándor. Ő is szívesen gyakorolt volna valakivel, mert egyedül unalmas volt. Elvégre az igazi farkas erő a csapat munkában volt.

-Remek ötlet. Vadászattal kezdjük. –javasolta örvendezve Lily s nyomban a földhöz szögezte az orrát. Vándor felpattant és oda sietett a kis trióhoz, akik érdeklődve figyelték a hímet.

-Öhm... csatlakozhatok hozzátok? –kérdezte félénken oldalra nézve. A testvérek egy másodpercig mérlegelték ezt a kérést majd közösen biccentettek.

-Persze. –jelentette ki Alaszka.

-Még szép, hogy jöhetsz. –tette hozzá mosolyogva Lily.

-Minél többen annál jobb. –fűzte tovább a szót Unu majd orrát a földhöz szögezve valamilyen illatot keresett sokat is érzett, de azt a nyomot nem akarta követni ugyan is az a szag nem másé volt Paka számára visszataszító szaga. Utálta a fogadott tesói közül a legjobban őt és Zeot az eset után főleg. Zeo csak annak köszönheti az életét, hogy az apja időben vissza ért. Vándor beállt a sor végére és ő alaposan élezte a szemét és az orrát sok mindennek a szagát érezte, de ezek olyan közönséges dolgok voltak, mint fű, moha, levelek a tegnap esti esőnek a jellegzetes illatát egy két vadvirág erőteljesebb illatát. Majd hirtelen felcsillantak a szemeiben az izgatottság huncut szikráinak a fényei és ment is a saját szimata után jobbra és balra cikázva követte a nyomot, amíg rá nem bukkant a megoldásra. Vagy is egy egérre, amire rögvest le is csapott büszkén ki düllesztette a mellét és már is az étel raktárba vitte a zsákmányát Unu, Alaszka és Lily csak hebegtek, ahogy az elsétáló hímet nézték Vándor már is ügyesebb, mint ők hárman együtt lehet, hogy tényleg omegák lesznek? Gondolta magában Lily s ettől el is ment a kedve a további gyakorlástól leült és szomorúan az égre meredt szemei reménytelenek voltak úgy érezte minden szó igaz amit Paka és a tesói mondtak rájuk nap, mint nap annak születtek, amik omegák. Akár csak az ismeretlen szüleik, mert akinek a családjában van omega az is marad. Gyenge jelentéktelen. Alaszka észre vette a húga szomorúságát és elkezdte az arcát nyaldosni ezzel is megpróbálva vissza csalogatni a valóságba.

-Ügyes volt. –jegyezte meg az egyik felügyelő omega egy vékonyabb lágyabb hangú hím. Ő kényelmesen elnyújtózott egy nyúl társaságában.

-Gyerünk, tovább biztos van még több is. –biztatta a tesóit Unu és ő is követte Vándor módszerét s csak hamar talált egy pockot a tábor peremén.

-Gratula tesó! Szép volt. –dicsérte meg a tesójukat fenn hangon Alaszka. Lily inkább odébb somfordált már kezdett bele törődni a sorsába, hogy a falka számára csak egy lesz a sok közül és semmi több. Soha sem volt senki és semmi. Akár új szülöttként meg is halhatott volna, akkor sem emlékezne rá senki. Alaszka is büszkén mutatta a mezei egeret a szájában miközben peckesen hosszú léptekkel ment a raktárnak használt barlanghoz, ami előtt két omega posztolt feszesen ülve. Csodálkoztak, hogy egy kölyök ételt hoz, és nem csak visz el a kupacból és ez már a harmadik. Már mindenki vadászik csak ő nem. Dühében és csalódottságában mélyen bele mart a karmaival a földbe, hogy levezesse a benne felgyülemlett bánatot. Inkább vissza ment a barlangba ahol senki sem látja arra azonban nem számított, hogy ketten lesznek a barlangban Linus és Adamant ők csendesen társalogtak és élvezték egymás társaságát. Már éppen indult volna egy csendes magányos helyet keresni, amikor Linus észre vette a fogadott húgát.

-Szia Lily. –köszönt neki Lily azt kívánta, miért nem tud eltűnni egy tüsszentéssel? –Minden rendben? –kérdezte Adamant aggódva végig nézett a nőstény kölykön, akinek sebes volt még a feje a tegnapi bunyó után.

-Igen, csak egyedül akartam lenni. –felelte szemrebbenés nélkül, de közben akaratlanul is legyintett egyet a farkával Linus megcsóválta a fejét s közben azon járt az esze, hogy vajon minek nézi őket a tesójuk? Tökkel ütöttnek? Az maximum Paka meg Liliom, de nem ők ketten. Adamant felkelt nyújtózott egyet majd oda lépkedett Lily mellé és a nőstény enyhe kísérletei ellenére bekísérte a barlangba maguk közé.

-Gyere, van itt hely neked is. –mondta Linus.

-Miért vagytok ilyen kedvesek? A tesóitok nem azok. –kérdezte csípős megjegyzéssel meg hintve azt. Linus mélyet sóhajtott. Adamant csendben maradt neki nem volt az erőssége a beszélgetés főleg, hogy ha az lelkizés volt.

-Nos, én azért, mert tudom, hogy milyen nehéz egy idegen családban élni. Még akkor is, hogy csak egy két nap különbség van a kölykök között. És nem mellesleg engem érdekelnek a tesóim és a falka társaim, hogy léte. De Paka olyan amilyennek született egy beképzelt nagyszájú omega. –ezen a monológon mind a hárman jól mulattak.

-Ja, olyan, mint aki egy tarajos sülbe ült. –ismét kuncogtak Adamant hasonlatán. De erre eszébe jutott ismételten, hogy talán ő maga is gyenge omega lesz.

-Talán jobb is, hogy én is omega leszek. Nem tudok se vadászni sem harcolni a nevem mellé biztosan a „semmit" fogom megkapni a mint képesség jelző. Te Adamant az elszántat vagy a kitartót vagy Hajthatatlant fogod meg kapni az biztos. Linus te pedig valószínűleg a nagylelkűt vagy a bátrat. –mondta Lily.

-Ugyan már nem csak harcból és vadászatból áll a falka egy napja. –felelte kuncogva Adamant és Linus egyszerre.

-Tényleg? –kérdezte lelkendezve farkát csóválva Lily.

-Persze vannak diplomaták, hírnökök, védők, katonák, élelmezők, mágusok ők a falka érrendszerét képezik. –kezdte magyarázni a különféle feladat, köröket Lilyt egészen felvillanyozta az, hogy nem csak a két leggyengébb tulajdonságban tudna helyt állni, amit neki áldottak meg az istenek.

Farkasok Odüsszeiája első rész: Ámor nyilánál gyorsabban!Where stories live. Discover now