Unu, Alaszka, Lily szemszöge:
A tesók szorosan takarták a tesójukat ne, hogy az apjuk meglássa a lopást és büntetést kapjon miattuk. Una gyorsan evett és hamar betömte a részét a húsból. Lily lopva a húsra pillantott majd azt vette észre, hogy elmentek a tesóik onnan ez pedig nagy baj. Oda kocogott hozzájuk Liliom a csapat nősténye éles szeme volt mely smaragd zölden izzott fel, amikor a ravaszság fényei csillantak benne. Lily behúzta a nyakát tudta, hogy ő jó harcos jobb harcos még Pakánál is.
-Áh, itt vagytok dedósok mi már ettünk eleget a maradék csont a tiétek. –morogta kacagva. Alaszka csak nehezen állta meg azt, hogy neki ne ugorjon a mostohatesójának, de ellen állt a kísértésnek. És jelezte a tesójának, hogy rejt se el a húst. Unu gyorsan elrejtette a fészkébe néhány mozdulattal. S a tesóival a nyomában oda ügetett a megrágott maradékhoz, ami kivételesen elég volt számukra és nem kellett a koncon tengődni, ami nem is volt bőséges. De mind belakomáztak már a lopott húsból és nem voltak olyan éhesek, mint álltalában.
Az evés után kimentek a térre játszadozni és beszélgetni a tesók szorosan egymás mellett maradtak és élvezték egymás társaságát. A koruk béli kölykök közül többen alfák és béták voltak, de mivel a szüleik kevertek így a kölykök is azok lesznek, és személyiség alapján lesznek beosztva később és azokhoz tartoznak majd. Unu minden bizonnyal béta lesz. Meg van a magához való esze és nyugodt fegyelmezett természetű. Lapulevél, aki egy élénk szürkés vöröses nyakú hím volt humoros és élénk farkas. Ő tutira omega lesz. Közülük sokan lesznek béták és még többen omegák vagy is gyengék. Alfák nem igen fognak kikerülni innen, de kitudja, minden megtörténhet.
-Én omega szeretnék lenni! –vallotta be Alaszka miközben lehajtotta a fejét. Tesói sejtették, hogy miért érez így a tesójuk, mert most még nem fedezte fel a tehetségét, de okos és nyugodt farkas álltalában így könnyen lehet béta.
-Ugyan már! –kezdte mondani a hegyi beszédet Lily. –Te sokkal több, vagy mint hiszed, csak mutasd meg magad ne, hogy el szalasztd a pillanatot. –tette hozzá igen bölcsen. Ezen még Unu is csodálkozott, mert a húguk álltalában mást szokott mondani nem pedig ezt. Minden esetre ez nagyon bölcs hozzá szólás volt egy kölyök részéről.
-Aki hamarabb lesz omega az a mihaszna Paka. –jegyezte meg egy csíntalan mosollyal az arcán Unu.
-Hogy merészeled?! –kérdezte morogva, közeledve a trióhoz Unu és Alaszka felborzolták a szőrüket és védő falat álltak Lily előtt ne, hogy az jusson eszébe, hogy a gyengébben áll bosszút ismerték már annyira ezt a rosszindulatú hímet, hogy védekezzenek ellene. Lily lábai remegtek utált verekedni két okból nem szeretett harcolni a fajtája ellen más okból pedig gyengén is harcolt.
-Ha valami bajod van, azt velünk rendezd, de őt hagyd ki belőle! –acsargott Alaszka felhúzott ínnyel kivillantva tűhegyes fogait. Ezen Paka csak kacagott egyet, mint ha valami szórakoztató dolgot mondott volna neki az imént Alaszka. S mint egy varázsütésre ott termett két testvére, hogy segítsen neki Liliom és Zeo. A hím valamivel kisebb, de erősebb volt, mint a testvérei.
-Tanítsuk móresre ezt a szemtelen bandát srácok. –mondta komor hangon, amire Liliom neki állt balhézni.
-Héj én lány vagyok. –jelentette ki mérgelődve.
-Tudom, de a csapatomban vagy. –jelentette ki. Azzal a lendülettel neki ugrott Ununak aki hanyatt dobta magát és egy nagyot rúgott mind a két hátsó lábával a hasába, amire felnyögött. Másodiknak Liliom vetette bele magát a harcba ő Alaszkát kezdte karmolni és harapni ahol csak érte bosszúból Paka miatt. Aki idő közben letépett egy darabot Unu füléből, a helyből vér buggyant elő. Lily elborzadt és annyira a verekedőkre figyelt, hogy észre sem vette, hogy Zeo mögé lopakodott tökéletes volt hátulról rávetette magát és a súlyával lenyomta a földre egyik mancsával lent tartotta a fejét.
-Meg vagy pondró! –morogta miközben bele bámult a nőstény riadt mély kék szemeibe. Egy pillanatra megsajnálta Lilyt, de nem engedte el győzött benne a felsőbbség érzete és a nagyra vágyás, hogy ne legyen omega. A kijelentésére Paka aki Lily tesóját a földre nyomta elégedetten nézte a tanoncát, aki büszkén kihúzta magát. Alaszka kétségbeesetten bele mart a hegyes fogaival Liliom mancsába, aki fájdalmában felkiáltott és elengedte az eddig leszorított hímet aki nyomban kihasználta a pillanatot és neki lökte a nőstényt Paka oldalának, aki így megbillenve leesett Unuról a hím nem volt rest erősen rá ugrott a hímre, hogy utat engedjen a tesójának Lily felé.
-Ha még egy lépést teszel... -kezdte és mind két mellső mancsával Lily fejére és nyakára nehezedett a nőstény küzdött minden levegővétel ért látszott, hogy perceken múlik az élete Alaszka neki akart menni, de az ő súlya megölte volna a húgát, amit nem engedhetett meg ennek a kölyöknek. Addig habozott, amíg Liliom és Paka magához nem tért és le nem teperték őket. De bal szerencséjükre Pollen időben ott termett és alaposan megszítta a kölykeit. Akik mondhattak bár mit, de vitte őket az alfákhoz, hogy kiszabják a büntetést. Lily még ekkor is a földön feküdt alig tudott magához térni a kábulatból tudta, hogy nem kedveli őket Zeo, de hogy ennyire? Azt nem hitte volna, hogy ha Pollen nem ért volna vissza időben, akkor a fia meg is ölte volna.
-Jól vagy? –kérdezte aggodalmasan Alaszka miközben finoman nyalogatni, kezdte a tesója füleit. Lily lassan talpra kecmergett erős köhögő roham jött rá, ami nem csoda egy ilyen élmény után. Unu oldalra állt, hogy megtartsa a tesóját. Pont akkor ért vissza Pollen a kölykökkel, akik gyilkos pillantással meredtek rájuk Alaszka idegesen méregette Pakát akire majd nem annyira haragudott, mint Zeora. Csak őt megverni akarta és nem megölni.
-Ti kis patkányok. –morogta Liliom, de elkapta apjuk szúrós pillantását és inkább gyorsan csendben maradt. Elég volt neki az a büntetés, amit eddig kapott és nem akart magának még többet. Este az anyuk is értesült róla, hogy mit is tettek az ő drágaságai és nagyon haragudott rájuk plusz büntetésként ma este előbb ehettek a nevelt kölykök. Eddig még soha sem ehettek mostohatesóik előtt. Nagyon megörültek. Linus az oldal vonalon várakozott ő nem vett részt a verekedésben neki fontosabb dolga volt. Ő és Adamant a készségeiket csiszolgatták ők béták akartak lenni nem pedig omegák akik csak éhes szájak.
-Paka hagyd már békén őket. -morogta Linus akinek elege kezdett lenni ebből az állandó háborúskodásból elvileg testvérek.
-Fogd be omega. -morogta.
-Én a helyedben befognám. -szólalt meg Adamant felülve. -És ne merjetek Luly közelébe menni. -morogta amire Linus kijavította a tesóját.
-Lily és nem Luly!
-Az most mindegy. -csattant fel ugyan olyan elszánt mint amire a neve utalt a szüleik igazán jól választottak neki nevet
-Omegák. -morogta Liliom és odébb álltak mérgelődve.
Megjegyzés:)
(Ez az első rész egy kicsit rövidebb lett, de remélem élvezhető ettől függetlenül ez a bevezető folytatása volt azért van az egyes mögött még egy:) És kis segítség minden nevet úgy kell kiejteni, ahogy le van írva nem kell gondolkodni rajta:)
YOU ARE READING
Farkasok Odüsszeiája első rész: Ámor nyilánál gyorsabban!
FantasyAthene farkas idegesen ült a falkája vette körbe mindenki ideges volt háború fenyegette a falkájukat és ilyen időkben jó döntést kell hozniuk ebben a pillanatban. -Háború lesz készüljön mindenki nem adjuk a mancsukra egyik kölykömet sem! -jelentette...