2. rész/1

16 1 0
                                    


Alaszka, Lily, Unu szemszöge:


Az idő gyorsan telt mi mást is tehetne a kölykök napról napra fejlődtek. Idő közben az öreg alfa és párja vissza léptek a rangjukból és átadták a helyüket Athenenek és párjának Pollen remek alfa hímnek bizonyult oda figyelt a párjára, családjára és minden falka tagra. Bárki mehetett hozzá gondjával vagy éppen megfigyeléseivel.

Éppen ezen, tulajdonságai tették remek alfává még az alfák között is. Pedig számos vetélytársa marakodott a rangért, de ő talán pont azért lett a korábbi alfa pár utóda, mert nem vágyott arra, hogy alfa hím váljon belőle egyszerű bétából. Athene pedig a legkedvesebb alfa nőstény volt eddig a királyság történetében főbb elve a kedvesség és hűség nem is csoda, hogy a mágus farkasok között olyan nagyra tartják a nőstényt.

Nem a legszebb a falkában, de nála kedvesebb és megértőbb farkas soha sem volt. Elvégre három idegen kölykét is gondolkodás nélkül befogadta Pollennel együtt. A falka jobban és boldogabban talán soha sem élt, mint ezen a tavaszon.

Gondolták magukban ezt többen is. Lily és tesói sokat nőttek Lily észben fejlődött a leginkább sokat beszélgetett idősebb farkasokkal, akik utána a maguk bölcsességén kezdtek el gondolkodni. Ennek a kölyöknek magas az intelligencia szintje ilyen fiatalon ők ugyan ezt több év tapasztalatával érték el.

Alaszka szaglása kiváló volt a tesóinál is sokkal jobb és gyors gondolkodású volt ezt a nevelő apja hamar észre vette a nevelt fián. Unu pedig inkább a nyugalom és a békesség megtestesítője volt jobban érdekelte, hogy mi van a másik farkassal, mint sem vele sokan fordultak hozzá tudván, hogy a titkuk jó helyen van ennél a lelkiismeretes farkasnál, aki semmi szín alatt nem kotyogta ki még a tesóinak.

-Héj Lily gyere, már kezdődik, a besorolási ceremónia ma megkapjuk a második nevünket! –bökte meg a nőstény vállát Linus, aki szorosan követte a fivérét, Adamant pontosan olyan, mint a neve jelentése eltökélt farkas belőle biztosan béta lesz. Gondolta magában Lily és lassan elindult mostohatestvérei után. Alaszka már ott ült az első sorban szorosan mellette a tesója Unu ült peckesen kihúzta magát.

Vándor is a fivérei mellett ült kidüllesztve a mellhasát és szemeivel végig nézett a falkájának egyes tagjain s azzal próbálta meg elnyomni a várakozástól való izgalmát és félelmeit, hogy azon tanakodott ki milyen rangot és beosztást fog kapni és ki fogja tanítani azt a farkast. Pollen volt az első alfa, aki a magaslatra ült Athene a párja néhány másodperccel később követte a párját. Enyhén neki dőlt és megnyalta a vállát kedvesen.

-Kedves falka tagok ma nem kevesebb, mint 10 farkas kap rangot és beosztást, hogy kikhez fog csatlakozni, akit a nevén szólítok lépjen elém. –emelte szóra a száját. –Vándor te a Szimat nevet kapod a neved, mellé mert remek az orrod és te béta leszel azon belül pedig vadász a mentorod pedig Hexa lesz. –a fehér szőrű nőstény farkas boldogan üdvözölte új tanulóját. Vándor nagyon boldog volt lopva szüleire pillantott és látta az apja szemében, hogy mennyire büszke az egy szem fiára, aki ebben a pillanatban igazi bétának érezte magát.

-Egér te a gondost kapod a neved mellé te egy omega leszel és egyben a mágusok között éreznéd a legjobban magadat. Mindig is figyelmes és türelmes voltál. A mentorod nem más lesz, mint Gerle. –jelentette ki erre döbbenet hullám morajlott keresztül a falkán omega és mágus, de Egér a gondos boldogan kocogott oda a mentorához, aki szívéjesen fogadta a kis szürke bundás nőstényt.

-Iga te mindig is gyors felfogású voltál. Gyors és bátor vagy nehezen lehet megijeszteni. Éppen ezért te alfa leszel nem más lesz a beosztásod, mint katona. A mentorod Dafni lesz. –amint ki mondta a hím már is oda szaladt a mentorához, aki alaposan végig nézett a szemeivel a kölykön, akit tanoncnak kapott. Erős felépítésű volt, de elég kicsi. Egy pár perces csend után következő farkas neve is elhangzott.

Farkasok Odüsszeiája első rész: Ámor nyilánál gyorsabban!Where stories live. Discover now