Keyifli okumalarrrrr...
Murat Konağın avlusuna çıkmış tur atıp duruyordu kafası çok karışıktı onu odada bekleyen bir karısı vardı ama bir yandan da tutkunu düşünüyordu de anlamlandıramadığı bir his vardı küçüklüğünden beri tutkunu hiç sevmiyordu babasının isteği üzerine onunla nişanlanmıştı ama erkekliğine de yediremiyordu Nişanlısından Şu an başka bir erkeğin koynunda olmasını rahat da aynı zamanda da çünkü Tutkun asla o adamla birlikte olamayacağını bildiği için rahattı yani o öyle zannediyordu Halbuki Tutkun Murat'ı tamamen aklından çıkarmıştı Murat'ın bunun farkına vardığı zaman her şey için çok geç olacaktı çoktan Tutku'nun hayatını mahvedecekti ama çok pişman olacaktı geç gelen pişmanlık yaşanan acıları unutturmaz...
&&&&
Tutkun Baran ağanın odasında Etrafı inceliyordu bir yandan da grip hissediyordu başka bir adamın yüzüğünü taşırken bir anda başka bir adamın karısı oldu Bunun için kabul edilir şey değildi ama onun elinde olmayan nedenler yüzünden de onun Murat'la evlenmemişim İyi ki erkenden Onun gerçek yüzünü görmüşüm diyor Biraz da korku var içinde Baran'a ait tam olarak tanımıyor kulaktan dolma bilgilerle biliyor çok kötü bir insan olduğunu söylüyorlar ya ona da kötü davranırsa, yatağın üstüne oturdu Tutku Baran ağanın gelmesini bekledi.
Aslında kararını vermiş gibiydi Madem gerçekten bir evlilik yaptı Ona göre uyum sağlayacaktı o artık başka bir adamın karısıydı ona göre hareket etmesi lazım artık Murat'ın zaten tamamen aklından çıkardı ama Baran Ağayı da hemen kalbini almadı bunun için zaman lazım Hem o da beni istemiyor ki diye düşündü Tutkun içinden yani Belki Başkasını seviyordur Sonuçta kardeşi ölmesin diye bu evliliğe Katlanıyor Halbuki Tutkun çok yanılıyordu ilk gördüğü andan beri barana gönlünü kaptırmıştı...
&&&
Kollarını balkonun demirliklerine koymuş Bir elinde sigara içiyordu
Baran heyecanlıydı bir yandan da üzgün Evet hoşlandığı kızla evlenmişti ama o hoşlandığı kızın gönlü Belki de murat'taydı bunu düşündükçe kafayı yiyordu gidip o Murat'ı gebertmek istiyordu ama elinden hiçbir şey gelmiyordu Çünkü kız kardeşi vardı Onun için katlanıyordu bu saçmalığa düşünüyordu ne yapacağını çok kararsızdı o odaya girerse Eğer yapması gerekenler vardı ailesinin ondan istediği şeyler vardı sonuçta tutkunla artık evliler.Birlikte olmamaları lazım eğer sabah olunca halam o kanlı çarşafı görmezse tutkun için hiç iyi olmaz baran biliyordu buranın saçma adetlerini ama nolursa olsun tutkunu ezdiriezdi kimseye sonuçta o artık onun karısı en kısa zamanda da resmi nikah kıyıcaklar.
Aslında Boran izin vermez onların odalarına özellerine girmelerini ama halasının nasıl bir insan olduğunu bildiği için bunu bir şekilde öğreneceğini bildiği için ne yazık ki Elinden hiçbir şey gelmiyor şu an o odaya girip tutkuna sahip olmak istiyor ama bu onu istemezse diye çok korkuyor sonuçta daha yeni tanıştılar daha yeni birbirlerini gördüler tanımak için zamana ihtiyaçları var o yüzden Baran tutkuna dokunmama Yarın halasına da bir yalan uydurabileceğini düşünüyor igarasından bir duman alıyor İyice içine çekiyor sonra gökyüzüne bırakıyor sigarasını söndürdükten sonra odaya doğru ilerliyor...
Nasılsınız arkadaşlar umarım iyisinizdir bölüm biraz geç oldu kusura bakmayın bunu için yoğun bi haftaydı benim için gelecek bölümde ne olmasın istiyorsanız yazarsanız sevinirim sizin yorumlarınız benim için çok değerli yapılan yorumlar için teşekkür ederimmm 🥰
Sizce birlikte olsunlar mi?
olmasınlar mı?Karar sizinnnn
Boran ağamızzzz 🤤
Tutkunnnn 🤤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kadeh🍷(+18)
RomanceCanından çok sevdiği nişanlısı onu bırakıp Mardinin ileri gelen aşiretinin kızını kaçırdı nişanlısını kaçırdığı kızın abisiyle berdele kurban giden tutkun... İsim değişikliği yapılmıştır.