Merhaba arkadaşlar umarım iyisinizdir ben pek iyi deglim ama yinede sözlere yeni bölüm atmak istedim umarım bölümü beğenirsinizzzzKeyifli okumalarrrrrr ;)
Tutkun duydukları karşında şok geçirdi demek o kızın abisiyle evlenmek resmen dünya başına yıkıldı sevdiğim adam dediği kişinin yaptığı şeyler yetmezmiş gibi bide bu çıktı başına hiç tanımadığı sevmediği Bi adamla evlendiriyor.
Durmadan ağlıyordu bu başına gelen şeyleri kabul edemiyordu
Nasıl böyle bişey olmuştu bu günde hayatti değişti resmenMurata mesaj attı avlunun dışında Bi sokakta buluşmak için gizlice çıktı konaktan kimsenin onu görmemesine dikkat ederek
Çünkü baran ağa dışarı çıkmamasını söyledi sanki onu dinlicekte.Konaktan çıktı konağın yanındaki ısız sokağa girdi ve karşında muratı gördü hızlıca ona doğru gidip yüzüne tokat attı.
Murattın yüzü yana düştü hemen kendini toparladı sinirli bakışlarını tutkunun ağlamaktan kızarmış gözlerine dikti.
"ALLAH SENİN BELANI VERSİN"
dedi tutkun ellerini yumruk halinde Murat'ın göğüsüne vurmaya başladı.Murat tutkunun ellerinden sert Bi şekilde tutu tam tutkunun gözlerinin içine baktı.
"yia hiç mi sevmedin beni sen nasıl yaptın bunu bana hı nasıl yaptın Allah senin belanı versin murat"
Dedim tutkun hıçkıra hıçkıra ağladı
"sevmedim ben seni hiç istemedim babam ısrar ettiği için sen o yüzü taktın ben bi tek kadın sevdim o da o gördün kadın onu SEVİYORUM seni sevmiyorummmmm"
Tutkun daha çok ağlamaya başladı murat için değil bu göz yaşları böyle Bi adamı sevdiği için
"benimle nişanlıyken yattın mı onunla?" dedi tutkun
"evet defalarca yattım onunla o benim kadınım sen benim hiç bişeyim değilsin iyi kötü seni kabul edicek Bi adam buldun kaçırma onu gerçekçi senin gibi biriyle yatmak isterim orasını bilemem"
Çok sinirlendi tutkun
"sen adamısın be rezil herifin tekisin ama murat andım olsun ki
Eyer pişman olup kapıma gelirsen yüzüne bile bakmam defol git şimdi"Yazardan
Murat şimdiden pişman olmuştu.
Murat ama iş işten geçmişti artık ardında kırgın Bi kadın bırakarak uzaklaştı ordan.Tutkun daha fazla dayanamadı yere çöktü bu yaşadığı şeyler çok ağırdı artık nefes alamadı hıçkıra hıçkıra ağladı.
Bu hayatta kimse sevmemişti onu.
Bi yandanda akşam olucak nikahı düşünüyordu boran ağa sırf kız kardeşine bişey olmasın diye evleniyordu onunla yani tutkun öyle düşünüyordu halbuki boran ağa aşkın ateşiyle yanıyordu tutkun için.
Lakin oda henüz farkında değildi ikiside aşk nedir bilmeyen insanlardı, aşkın ateşi ikisinide yakacaktı.
&&&
Tutkun aynanın karşında kendine bakıyordu beyaz bi elbise verilmişti ona oda onu giymişti murattan sonra kendini toparlamış artık değmeyen Bi adam için üzülmicekti.
Bi yarım saat sonra başka bi adamın karısı olucaktı ama gerçekten olucaktı eyer Baran ağa da onu isterse gerçekten onun karısı olucak bu akşam.
Kendini tamamen hazır hissettiği zaman odadan çıktı salona doğru ilerledi
Bütün herkez salondaydı amcası bile gelmişti her ne kadar bu işe olumlu bakmasana oğlu için bisry diyemedi oğlunun yaptığı eşeklik yüzünden yüzü yoktu yeğenine bakmaya.
Tutkun konulan minderin üstüne boran ağanın yanına oturdu.
İmam ikisinin nikahını kıydı tukunun tarafına baktı İmam
"mehir olarak ne istersin kızım" dedi
Tutkun ne diyicegimi bilmedi Bi süre sustu sonra "hiç bişey istemiyorum" dedi sesi ağladı için farklı çıkmıştı.
Bu seferde boran agaya döndü "sen ne verirsin ağam" dedi
Boran yanındaki kadını baktı
Aynı başı eğikti ağladığı sesinden Beli oluyordu içi acıdı boranın."talak hakı veriyorum bütün malımında ortağıdır aynı zaman da menekşe tarlasının tapusunu veriyorum" dedi orda herkez şaşırmıştı boranın bu kadarını vericegini kimse düşünmüyordu.
Boran yanında ki kadına baktı gözlerini açmış ona bakıyordu baran sırıtı bu kadın aynı menekşe gibi kokuyordu o yüzden ona menekşe tarlasını verdi.
Tutkun şaşırmıştı bu adam bu kadar malı neden ona veriyordu.
Kafasını borana çevirdi onun ateş gibi siyah çevresine baktı.
Adamın gözleri sanki kuyu gibiydi insan içinde kayboluyordu.Tutkun gözlerini çekti adamın gözlerinden.
Bi zaman sonra o adamın gözlerinden çekemicek gözlerini.
Artık karı koca oldular bu işin geri dönüşü yoktu.
Ama onları büyük Bi kıskançlıkla izleyen Bi murat vardı canının sıkıyordu bu durum onun nasıl o adamla evlenir diye düşünüyordu murat tutkunun o adamla evlenmicegini sanmıştı ama büyük Bi yanılgıya uğradı...
Yeni instegram hesabı açtım arkadaşlar takip ederseniz sevinirim ig :merv. ekkrkmz56
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kadeh🍷(+18)
RomantizmCanından çok sevdiği nişanlısı onu bırakıp Mardinin ileri gelen aşiretinin kızını kaçırdı nişanlısını kaçırdığı kızın abisiyle berdele kurban giden tutkun... İsim değişikliği yapılmıştır.