Bölüm geç oldu kusura bakmayın arkadaşlar umarım bölümü beğenirsiniz bol bol yorum yapın lütfenn :)
Tutkun yatağın üstünde oturmuş boranı bekliyordu üstüne geceliğini giymişti çok garip hissediyordu o ilk gecesini muratla geçirmeyi hayel etmişti.
Ama olmadı şimdi hiç tanımadığı Bi adam için bu geceliği giydi ne hissedeceğini bile bilmiyordu.
O hiç böyle hayal etmemişti şimdi tanımadığı bir adam gelecek ve ona dokunacaktı bunu kaldırabilir miydi bilmiyordu daha o adamı bile tanımıyordu ayağa kalktı odanın içinde turluyordu ki Kapı açıldı?
Bora içeriye girdi baştan aşağıya tutkunu süzdü
"Hass siktir" dedi bora
Tutkun şaşırdı "bişey mi dedin"
Bora gözlerini tutkundan alamıyordu."yook sıcak bastı" dedi bora tutkun kıkırdadı
Boranın bu hali onun hoşuna gitmiştii.
Boran hemen tutkunun yanına gitti güldüğünü fark etmişti.
"Bana mı gülüyorsun tutkun hanım "
Tutkun hemen toparladı kendini
"AA olur mu öyle şey bora ağa ben hiç gülerim miyim sana aşk olsun" diyip gülümsedi."Olsun "
"ne"
"Iıı şey hiç " dedi bora tutkun başını saladı şimdi ikiside birbirine bakıyordu ikiside ne diyiceklerini bilmiyordu.
Bora boğazını temizledi tutkun ona döndü.
"bak tutkun belki isteyerek benimle evlenmemiş olabilirsin
Ama ne olursa olsun benim karımsın bizim adatlerimiz ve geleneklerimiz var o yüzden senden bunlara uyumanı istiyorum. Bu gece eyer istemezsen seninle birlikt_""Hayır istiyorumm ben "
"bu kadar istekli olduğunu bilmiyordum" dedi bora gülerek
Tutkunu belinden tutup hemen kendine bastırdı tutkun şaşkın gözlerle boraya bakıyordu.
"bence vakit kaybetmiyelim" diyip tutkunun dudaklarını öptü yavaş yavaş öpüyordu onu tutkun da ona ayak uyduruyordu.
Tutkun ilk kez bi adamla öpüşmüştü çok heyecanlıydı.
Bora çok azmıştı tutkunu büyük Bi istekle öpüyordu. Onu ilerletip yatağa doğru uzatı bora da üstüne uzandı.
Saçlarını okşadı boran çok nazik davranıyordu tutkuna tekrar dudaklarını öptü geceliğin ipini çözdü omuzundan indirdi geceliği.
Tutkun çok garip hissediyordu çok hızlı olmuştu ne hissedeceğini bilmiyordu kalbi çok hızlı artıyordu korkuyordu.
Bora onun boynuna gömülmüştü tutkun boranın omuzundan tutup kendinden uzaklaştırdı bora tutkun bakıyordu.
"be... Ben yapamicam" dedi bora kendine öfkelendim Bi anlık bişey için çok ani davranmiştı ürkütmüştü karısını hemen üstünden kaldı tutkuna sarıldı saçlarını okşadı.
"özür dilerim" dedi bora çok kötü hisettim kendini.
Tutkunu omuzundan tutu yüzüne gelen saçları eliyle düzelti tutkun onun gözlerinin içine bakıyordu."sen bunun için hazır değilsinn"
"ben kendimi hazır hissetmiyorum ama bu gece olmak zorunda yoksa bu evde hizmetçiden farkım olmaz kovarsın beni"
"nee sen neler söylüyorsun böyle ben böyle Bi adam mıyım tutkun kim söyledi bunları sana"
"halan"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kadeh🍷(+18)
RomanceCanından çok sevdiği nişanlısı onu bırakıp Mardinin ileri gelen aşiretinin kızını kaçırdı nişanlısını kaçırdığı kızın abisiyle berdele kurban giden tutkun... İsim değişikliği yapılmıştır.