Анотація

1K 33 12
                                    

Яромира

Моє життя було доволі просте, бо знала, чого прагну. Я – перша дівчина, яка керувала казино та мала свій закритий клуб, куди часто приходили чоловіки. Увесь мій світ – протилежність тому, про що колись мріяла. Я не з «золотоносців», хто хизується тим, що маю владу. Нас вчили губитися серед звичайних людей та показувати ту сторону, яка вигідна. На обличчі завжди блищала занадто широка посмішка, а з рота вилітали колючі слова. Я знаю, що мені потрібно допомогти батьку, а також виконати обіцянку... Не дарма в моєму імені є слово «мир». Але, що, якщо мій план піде шкереберть, і серця торкнеться брудна рука?

Даміан

Я ненавидів слабкості й залежності, бо тоді люди гублять свою душу. Я був упевнений, що втратив сенс свого життя, коли мене відправили з дому до інтернату, де жили справжні елітні діти, що своєю поведінкою стали поперек горла батькам і суспільству. Позиція вбивці подобалась мені, бо там не потрібно спілкуватись та проявляти слабкості. Усе було під контролем, допоки кароока незнайомка не подивилася в очі, коли я вже був готовий напасти. І тоді я зрозумів, що вона – моя майбутня слабкість. Боротись за колюче почуття чи розрубати його на шматки? Мені ніколи не доводилося порушувати клятви, але цього разу – виняток?

Брудна чистота #4 циклу «Некровні звʼязки»Where stories live. Discover now