Земля точно має форму сфери, бо люди, які зробили крок від тебе, колись стануть позаду...
Мене поставили Капо Риму, а я й не проти, бо хотів трохи змінити обстановку. У мене була машина, якою міг дібратися до будь-якої точки Італії, тому, не зовсім засмутився. Пройшло вже більше місяця від останньої зустрічі з незнайомкою, яку так і не зміг знайти. Ілайн із Себом полетіли відпочивати, а я зараз за Боса. Уся наша сім'я знову розповзлася світом, щоб підпорядковувати людей. Моя подруга, що мала кучеряве волосся, залишила в помічниці брудноязикову дівчину. Зовсім дику, бляха. Яромира Хрін-Дізнайся-Прізвище, блін, змушувала мене палити гарячку.
Зранку я грав у баскетбол, щоб налаштуватись на день, а ввечері знову зависав у клубі, де змушував бовдурів умиватися своєю кров'ю. Ілайн часто казала, що мені потрібно більше спілкуватись з людьми, бо зовсім не вмію цього робити. Погоджуюсь. Яке там спілкування? Я спокійно дістав із кишені поглядом затертий ланцюжок з кулоном. Він вже не пах квітковим та п'янким ароматом, що належав тій дівчині. Нолан і слова не сказав про ту чарівну Кішку, як би не випитував. Якась хрінь. Чому б не дізнатись про втікачку?
— Привіт, про що ти там думаєш? — повернув голову до Теї, яка мило усміхнулась. На ній рожеве плаття, а біляве волосся має приголомшливі локони, які блищать невеличкими блискітками. Дружина Даріо була занадто розумною та неймовірно сильною, бо давала ляпаса суспільству. Мало що відомо про її життя, бо вона тримає його в клітці.
— Багато роботи... — пробурмотів.
— Знаю. Я прийшла за договором, яким ми вклали, — випрямила спину.
Антея Бензоліні була жінкою, яка не ховалась за чоловіком, а йшла і брала своє, щоб мати подушку безпеки. Даріо обожнював дружину і завжди ставав виродком, коли хтось лише погляне на неї. Тею не сховати, бо вона – клятий сіяючий діамант, який засліплює.
— Ага, тримай, — порився в документах, що встиг розкласти й простягнув.
— Яромири ще немає? — подивилась навколо.
— Запізнюється, — це мене бісило.
Я знав, що казино дівчини було нашим помічником. Найдивніше було те, що брюнетка змогла зробити його легальним, проте не вночі. Навіть не наші копи обходили її стороною, хоча не зрозуміло, чого саме вони боялися. Давид Ріццо, який трагічно помер, під час виконання завдання (ха-ха), був забутий та стертий із пам'яті тупоголових чувачків, бо на його місці вже сиділа наша людина. Поліція, міська рада та мер – чорна частина світу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Брудна чистота #4 циклу «Некровні звʼязки»
Художественная проза4 книга циклу «Некровні звʼязки». Події, як дізнаємося, розпочалися ще за декілька місяців до перемоги Каетані над Мончині. Але основний сюжет буде розпочато з моменту спокою та тиші. Книга про мафію та кров, пристрасть та непорозуміння, таємниці...