Huom!
Kappale sisältää itsetuhoisia ajatuksia yms.
Suosittelen skippaamaan jos on herkkäSeuraava tunti alkaakin jo 9.55 ja meidän luokalla on seuraavaks englantia.
"Haluaisiks tulla kattoo mun treenei joskus?" Hugo kysyy mult hymyillen samalla ku me kävellää porukal ykköskerrost kohti.
"Etkö sää just sanonu sille yhelle että niit treenei ei saa tulla kattoo?" Kysyn ihmeissäni.
"Nosiis saatoin valehella koska emmä jaksa jos jokku random bad bitchit tulee kattoo mun treenei. Mut ois kiva jos sä tulisit kosk..ööh no nii" Hugo sanoo ja punastuu hieman.
"Hah eikä! Sä siis oikeesti haluut että mä tuun kattoo sun treenei?" Kysyn hymyillen.
"Uuuu, match made in heaven!" Huutaa Jasmiina virnuillen mun ees.
"Oikeesti vittu sä oot välillä rasittava!" Sanon läpsäsen Jassua takaraivoon.
"Ai vittu!" Jassu nauraa ja avaa meille oven jotta päästään alakäytävälle.
"Nosiis joo, miksen haluais" Hugo vastaa vihdoin mun ja Jassun kinastelun jälkeen.
"No okei, katotaan jos vaik joskus voisin tullakki kattoo" vastaan hymyillen."Meen käymää vessassa ja sit korjaan meikkei! Mul on joku reilu 6min aikaa mut sano opelle et oon vessassa mua ei näy" Jasmiina huudahtaa mulle ja yhtäkkiä katoaa.
"Ööh no okei" sanon ja naurahdan.
"Eli onks meillä siis nyt tossa A33 luokassa enkkua?" Hugo kysyy.
"Öö joo on, ja sitä opettaa Kiira joka on super mukava" vastaan.
"Okei. Millo meil alkaa se ruokavälkkä?" Hugo kysyy taas.
"Se alkaa 10.40 ja tota loppuu joskus 11.15" vastaan.
"Okei. No öö missäpäin asut?" Hugo kysyykin kysymyksen jota en oottanut.
"Siis apua mikä kuulustelu tää on?" Sanon ja nauran, "No mut siis asun Katajalaaksossa, voin näyttää snäppikartalt tarkemmin."
"Ai siis oikeesti? Näytä vaa" Hugo sanoo hieman ihmeissään.
"Kato ,tuolla"
"Siis Emma vitsaileks sä?"
"No en, oon asunu koko ikäni tossa talossa. Ja siis häh, kuinnii?
"Noku me ollaan sit melkee naapureita. Jos te asutte tossa talossa nro 1 nii meil on nro 6" hän sanoo nauraen.
"Mitä?! Omg vähänks outo sattuma!" nauran ja hymyilen.
"Jep! Mun kouluoppaasta saattaa tullakki naapurusto-opas. Saat kertoo kaikki hyvät paikat!" Hugo sanoo ja kaivelee reppuaan samalla.
"Ehkäpä..."Kellot soi ja nään Jassun tulevan vessasta just ajallaan.
Kiira-ope tulee avaamaan oven meille ja kutsuu luokan sisään.
"Good morning everybody! And welcome to our school Hugo! Tosiaan tänään alotetaan ykköskappaleesta ja..." Kiira selittää tuttuun tapaansa mutta syveydyn omiin ajatuksiin ja unohdan kaiken ympärillä olevan.Ulkonäköpaineet on alkanu kasaantumaa sillä mielestäni oon liian lyhyt, mulla on rumat kädet ja... no vaikka ja mitä muutaki korjattavaa mussa on.
Oon alkanu taas nyt syksyllä sen jälkeen kun Joanna+ Erika teki mulle paskasti ja mun eksä jätti/petti mut nii sen myötä taas alkanu viiltelemään. Kipu tuottaa hetkellisesti hyvänolon tunnetta mut sit kuitenki esim. suihkussa niitä uusii arpii polttelee.
Paniikkikohtauksia ja ahdistuskohtauksii tulee aina välillä öisin ja tiiän et just esim. Viime yönä Aleksi kuuli kun itkin.Huomaan että muut tekee tehtäviä. Katon taululta tehtävät ja alan tekemään niitä.
Ajatukset piinaa edelleen ja se sama ääni mun pään sisällä sanoo:
Tapa ittes, kukaan ei välitä susta.
Huomaamattani mun jalka alkaa tärisemään ja kyynel vierähtää poskellani jonka pyyhkäisen salamannopeaa pois.
Hugo kattoo mua silmiin ja kuiskaa mun korvaan"Onks kaikki hyvin?"
Hymyilen ja kuiskaan takasin "Tottakai"
Hugo hymyilee mutta luulen et se ei ihan vakuuttunu.
En pysty enää, alan kohta rääkymään tässä kaikkien eessä joten mun on pakko nousta ylös mun paikalta, kävelen ovelle ja huikkaan että meen vessaan.Katon ettei käytävällä oo ketään ja juoksen aulan vessoille.
Avaan oven ja heti kun istahan, alan itkemään.
Hetken siinä itkettyäni kuulen ku vessan oveen koputtaa joku.
Pyyhin kyyneleet nopeasti ja kysyn, "Kuka siel?"
"Mä vaan" yllätyksekseni Hugon ääni kuuluu oven takaa.
Hetkeen ei kuulu mitään ja olin ihan varma että hän lähti mutta kuulin uuden koputuksen ja sen komean pojan kysyvän "Ööh saanks mä tulla sisään?"
En vastaa mitään, avaan vain oven.
Katson Hugoa silmiin ja hän katsoo mua vaan surullisena mutta hymyillen.
"Saanks antaa halin?" Hugo kysyy.
Nyökkään hänelle.
Hän halaa mua ja kiedon kädet ton pojan ympärille. Alan itkemään vain uudestaan sillä tiedän että tuun kuitenkin vaa satuttamaan tätä poikaa.
"Emma , ei mitään hätää. Nyt vaa hengitä, suun kautta sisään ja ulos." Hugo sanoo , irrottautuu halista mutta pitää käsiään hartioillani.
Hengittelen hetken aikaa , pyyhin silmät ja halaan Hugoa uudestaan.
"Kiitos" sanon tolle pojalle.
"Tuntia on vielä 30min jäljellä, haluutko mennä takas?" Hugo kysyy ja katsahtaa kelloa.
"Joo haluun , etten saa merkintää."
"Okei, ooks valmis?"
"Juu, asteikolla 1-10 kuinka itkuiselta näytän?"
"Hmm... Sanoisin että joo, oot kaunis" Hugo sanoo ja hymyilee.
"Haha, hauska vitsi. Ei vaa vastaa ny" Sanon ja hymyilen jopa vähän. Hugo on niin ihana ihminen ainaki nyt tän 2h tunnin perusteella mitä ollaan jotenki tunnettu.
"No ei sitä nää jos kattoo tälleen, mut jos kattoo läheltä" , Hugo tulee lähemmäks mun kasvoja "nii sitte ehkä 4."
Me molemmat ollaan vaan paikoillaan eikä liikuta senttiäkään.
"Saanks suudella sua?" Hugo kysyy.
"Lupa myönnetty" vastaan ja sitte tunnenkin Hugon huulet huulillani.
Irrottaudun pususta ja katon Hugoa silmiin.
"Oot nii sairaan upea, Mrs Gorgeous" Hugo sanoo ja katsoo mua silmiin.
"Ja sä oot sit varmaa Mr Handsome" vastaan ja jatkan kävelyä kohti enkun luokkaan hymyillen.
Perus teinitytön elämää ku mun tunteet menee kyl yhtä vuoristorataa...Toooosi pitkästä aikaa taas. Mulla on ollu tosi paljo koulujuttuja joten en oo kerennyt kirjoitella.
Mutta toivottavasti tykkäätte , muistakaa laittaa votea!😘
- kissakala15
YOU ARE READING
Mä tarvitsen sua
Romance📢HUOMIO!! Oon päivittänyt hahmoesittely-luvun kokonaan, joten käykää katsomassa☺️ Emma Saarinen täyttää syksyllä 15-vuotta ja yhteishaut lähestyy. Pianon soitto on isossa roolissa Emman elämää. Emma ei tiedä yhtään että mihin lähtisi yläasteen jälk...