4. Ruokavälkkä

310 9 2
                                    

Heiii ihmiset!! Päivitin vähän hahmoesittelyä, sinne lisäsin yhden tyypin joten käykääs tutustumassa!🤩

Aamupäivän tunnit on loppu ja meillä on odotettu ruokavälkkä. Meidän luokanvalvoja Soile haluu jutella mun ja Hugon kanssa koska meidän kieltenope anto kuitenkin sen merkinnän. Merkintään oli kirjoitettu että "Nuoret viipyivät kaksistaan liian kauan vessassa."
Niiku fuck you Kiira. Luulin että oot mukava.

"Jassu, mun on pakko ettii Hugo." Sanon Jasmiinalle ja alan ettimään Hugoa käytäviltä.

Missä vitussa se on? Se lähti ennen mua ja Jassua enkunluokasta, vilkutti ja hymyili ja sit sen jälkeen en ookkaa sitä nähny.

"No laita sille snäppii?" Jassu ehdottaa ja pysäyttää mut. "Ja muutenki Neiti Saarinen vois nyt vähän niiku hengittää. Et todennäköisesti tuu kuolemaan joten nyt vaan laitat sille chattii snäpissä että sulla on tärkeetä asiaa"
"Joo okei hyvä idea" Sanon hengästyneenä sillä mua alko pikkasen ahdistamaan. Pelkään että jos mun porukat näkee kyseisen merkinnän nii ne alkaa heti kuulustelemaan mua että miksen ollu tunnilla ymsyms.

Minä:
Hugo. Missä vitussa sä oot?

Hugo:
Tuliks ikävä?😂
Oon aulassa tääl sohvilla Jonaksen
ja sen frendien kaa.
Kui?

Minä:
Ei, mut mulla on sulle asiaa🙄
Tuun sinne.

Hugo:
Okei, nähään kohta😛

Meidän kieltenope Kiira sano mulle tunnin päätyttyä et meidän pitäis Hugon kans mennä juttelemaan Soilelle vasta klo. 11.15 jotta keretään syömään.
"Jassu! Nyt mennään, Hugo ja Jonas , se sun poikaystävä on aulassa!!" Huudahdan ja pukkaan Jassua kylkeen.
"Vitut se mikään mun poikaystävä oo!" Jassu naurahtaa mutta punastuu kuitenkin.

Juoksemme kuollettavan pitkiä portaita alas ja nään tutun brunen istuvan sohvalla.
"Hugo!" Huudahdan hänelle hengästyneen.
"Ja Jassu sä voit mennä tonne sohville, haluun jutella ton urpon kaa kahdestaan"
"Ei Emma älä tee tätä mulle..." Jasmiina sanoo samalla kun pukkaan hänet sohvia kohti.
Hugo kävelee luokseni hymyillen.
"Mikäs hätä prinsessalla on?"
"Nyt ei oo hyvä hetki vitsailla. Voidaanko mennä tohon siiven lukunurkkaan? Siellä ei oo ketään ikinä ja saatais siellä jutella rauhassa?" Kysyn.
"Ööh joo tottakai" Hugo vastaa.

"Ootko kattonu Wilmaa millo viimeks?" Kysyn Hugolta.
"E-emmä sitä usein kato"
"Joo nii aattelinki. Arvaa ketkä sai merkinnän enkun tunnilta?"
"Älä oikeestikko?"
En vastaa Hugolle mitään vaan otan puhelimeni ja menen Wilmaan. Selaan kunnes löydän Tuntimerkinnät ja näytän Hugolle tota tuntimerkintää minkä molemmat sai.
"Siis täh?" Hugo sanoo ja näyttää todella hämmästyneeltä. Puren hammasta jotten ala itkemään sillä pelkään että iskäni on jo nähnyt tän.
"Nuoret viipyivät kaksistaan liian kauan vessassa. Ei se voi vittu olla tosissaan. Siis eiks sen Kiiran pitäny olla mukava?"
"No piti! Oli se ainaki kasilla mut emmä ymmärrä. Sitäpaitsi jos tää leviää nii tyypit luulee et me oltiin salee paneskelemassa enkun tunnilla ja siitä vasta paskamyrsky tuliski." En aio itkeä taas Hugon nähden joten puren hammasta nii kovaa et tunnen verta suussani.
Purasin itelleni siis taas haavan.
"Joo vihaan juoruja ihan hitosti." Hugo sanoo.
"Kiira käski et meidän pitää mennä juttelemaan Soilelle, meidän luokanvalvojalle. Se oli sopinut että me mennään 11.15 just ku välkkä loppuu. Meillä olis seuraavaks Väinö Paasasen fysiikkaa ja se on yks tiukimmista opettajista. Me joudutaan mennä tunnille myöhässä." Selitän vaan ja huomaan että Hugo sentään kuuntelee.
"Noni se vielä tästä puuttuki. Ei mua sillee se merkintä haittaa, ärsyttää vaa jos mun äiti näkee nii saan jonku puhuttelun et mihin nyt oon taas sotkeutunu." Hugo vastaa huolissaan.
"Mulla sama juttu mut vaa iskä pitää kunnon saarnan jos se sen näkee. Varsinkin se tulee pitää mulle jonku seksivalistuksen koska se aattelee heti et me ollaan oltu vaa paneskelemassa." Vastaan ja katon kelloa. Se on 10.55 eli ehdin vielä käydä Jasmiinan kanssa syömässä.
"Me selvitään tästä eiks je?" Hugo sanoo hymyillen.
"Joo kyl mä luulen. Jasmiina pakottaa mut syömään kuitenkin nii luulen että mun on paras lähtee jotta kerkeen sit sinne puhutteluun." Vastaan Hugolle ja alan kävelemään sohvia kohti. Hugo tulee perässä ja hölkkää mun rinnalle.
"Joo hyvä idea. Älä myöhästy koska en haluu mennä sinne yksin! Ööh me ollaan varmaan täs koko välkkä nii tulkaa meidän kaa ku ootte syöny" Hugo sanoo hymyillen.
"Joo, sopii!" Vastaan ja hymyilen.

Saavumme sohville ja huomaan että Jonas ja Jasmiina istuu vierekkäin sohvalla. Sohvilla on myös Taika, Konsta ja yksi Oskari. Konsta ja Oskari on parhaita kavereita ja ne on eri luokilla kuin me. Taika on kylläkin meidän luokalla ja hengaa poikien kanssa vain välillä.
"Emma. Tuut mun kanssa syömään, sun pitää syödä" Jasmiina sanoo mulle äitimäisellä äänellä.
"Joo joo äiti. Mitä ruokaa siel on?" Kysyn.
"Siel tais olla makaronilaatikkoo" Jasmiina vastaa ja nousee samalla sohvalta.
"Juu. No mut me mennään joten heippa!" Huudahdan kaikille heipat ja katon Hugoa hymyillen.

Tää oli nyt tämmönen luku...
Ei oo ollu motia kirjoittaa mutta nyt loman aikana aattelin kirjoittaa ainakin 3 luku☺️
Muistakaa laittaa votea ylös ja kommentoida, ne antaa mulle motivaatiota kirjottaa!😍
~ kissakala15

Mä tarvitsen suaWhere stories live. Discover now