12. Bileet 1.0

383 11 15
                                    

Laittoman pitkästä aikaa...
Nyt nauttikaa ku tää luku on melkee 2000 sanan pituinen!!!
🫶🏼

Päivät meni yllättävän nopeaa kun jännitin vaa niitä bileitä. (Tainosiis jännitän edellee...)
Ei ne tietty mun ekat bileet oo mut silti vähän jännittää. Ehkä siks koska siellä on Hugo ja ne muut.
Vihdoin onkin siis jo lauantai.
Loppuviikosta ei onneks tapahtunu mitään ihmeellisempää.
Keskiviikkona mul oli treenit ja polvi pärjäilee ihan hyvin vaikka huomioon ottaa mun upean kaatumisen treeneissä.
Jasmiina oli kattomassa mun treenei, ja jouduin mennä tauolle sen kaatumisen jälkeen nii Jassu oli sit napannu musta aika läppäkuvan. Se kuvastaa ihan hiton hyvin mun tuntemuksia ku jouduin vaihtopenkille...
Jasmiina on ihan vitun hyvä valokuvaaja, kattokaa nyt vaikka!

Se oli oikee laittanu tommosen mustavalkosen filtterinki tohon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Se oli oikee laittanu tommosen mustavalkosen filtterinki tohon.

Sattuu ihan vitusti ja kävin lääkärissäki näyttää tota oikeen puolimmaista polvea.
Ne vaa sano et se on sitä samaa ku aiemminkin. "Valitettavasti sun polvessasi on rasitusvamma joten mielestäni sun olisi hyvä pitää taukoa jalkapallosta ettei polvesi vain ärtyynny lisää. Muuten joudut vain leikkaukseen ja se tarkoittaa jalkapallourasi loppua."
Niiku anteeks nyt vaa mut en oo pitämässä.
Mä en vaa pysty jäädä keskenkaiken kauttaki tauolle.

No mutta kello on nyt 12.34 ja ne bileet alkaa kai kuuen mais illalla.
Jasmiina sano että voin mennä niille jo joskus kahen jälkee nii se kerkee laittaa meille molemmille hiukset minttiin.
Mietin että mitä koruja laitan illalla joten avaan korurasian jonka oon saanut mun mummulta ja papalta.
Sain korurasian sillon ku olin ehkä joku 3-vuotias. Pappa kuoli syöpään kun olin 5-vuotias ja Aleksi oli sillo joku 7-vuotias (jos muistan oikein).
Äitin mukaan mummu oli saanut idean tehdä itse lahjan mulle ja ne oli sitte yhdessä päättäny papan kanssa että ne tekee mulle korurasian. 
Korurasiaan mummu oli maalannut joutsenia ja joutsenlammen.
Rakastin pienenä joutsenia ja tykkään kyllä edelleenkin joutsenista. Siks mummu ja pappa aatteliki tehä korurasiasta joutsenteemaisen.
Joutsenet on vaa mun mielestä rauhan ja puhtauden symboli.
Papasta puheenollen, mulla onn ihan super ikävä pappaa. Oispa pappa tääl...

Pakkaan meikit meikkipussukkaan koska meikkaan vasta Jassulla.
Mulla on tässä viel nii kauan aikaa enneku voin lähtee Jasmiinalle.
Aika kuluu ihan sika hitaasti.
Päätän ottaa päikkärit koska aika kuluu nukkuessa kyl. Pakko laittaa herätys etten nuku pommiin.
Okei eli jos kello on nyt varttii vaille yks nii saan nukkua vaan puol tuntia. Eli herätys pitää laittaa 13.15 jotta kerkeen sitte ku herään nii syyä ja pakata tavarat.
Otan lemppari tähtivilttini ja mun kettu-pehmolelun. Kettu oli jo pienenä lemppari, ja pappa antoi sen mulle kun synnyin.

Herään unesta ja sammutan herätyskellon.
Nousen ylös ja pakkaan kaikki tarpeelliset tavarat mukaan, sillä mun oli tarkoitus jäädä yötä Jasmiinalle.
En aatellu juua ees kauheesti, emmä viittis olla kauheesti kännissäkää.
Pari nyt viel menee mut siihen on pakko vetää kyl sit raja.
Otan kaikki kamppeet ja kävelen alakertaan.
Aleksi tietää että oon menossa Jasmiinalle yötä ja tietää kyl bileistäki.
Meil on Aleksin kaa sellane lupaus et pidetää toistemme puolia ja valehdellaa porukoille tarvittaessa. Ei niitä 75% ees oikeesti kiinnosta.
Jos iskä vaikka soittaa ja Aleksi on ryyppäämässä, mä selitän niille et Aleksi nukkuu ku sil oli rankka koulupäivä, ja sen jälkeen koodaan tai soitan Alelle että tietää tän keksimäni tarinan.
Aleksi ryyppää aika usein kavereittensa kanssa kunnon amisbileis ja luulen et se juo vaa sen ongelmiin.
Ei me nimittäi mikää malliperhe olla vaikka siltä yritetään näyttää.
Meidän suvussa on vähä semmonen paha malli et pitäis olla mahdollisimman täydellinen eikä sais tehä mitää virheitä.
Miettikää nyt et äiti ja iskä on työreissussa toisella puolella maailmaa pari kuukautta, sit ne tulee kotia ja saattaa olla et yhtäkkiä pitääki muuttaa vaikka vuodeksi tyylii Irlantiin. Sit taas ne tulee kotia ,on läsnä pari kuukautta ja sit taas alkaa sama rumba.
Paskaa sanon mä mut ei sille voi mitää.
Onneks enää vuosi yläkoulua jäljellä, sit voi lähtee opiskelemaan vaikka vähä kauemmas jos vaa löytyy hyvä lukio.

Mä tarvitsen suaWhere stories live. Discover now