9. Uni

317 13 6
                                    

Varoitus:
alussa kinda raakaa tekstiä.

Säpsähdän unesta.
Unessa oon yksin kotona. Kirjaimellisesti ihan yksin.
Kunnes unessa yhtäkkiä kuulen taas niitä ääniä enkä saa happea. Ne käskee mua ottamaan veitsen käteen ja satuttamaan tuttuun tapaan itseäni. Tottelen ääntä ja teen niinkuin käsketään.
Yhtäkkiä unessa ääni käskee työntämään veitsen rintakehän läpi. Tottelen unessa ääntä ja tunnen kun veri valuu.
Sitten yhtäkkiä unessa joku tulee luokseni.
Tulija on Hugo. Hugo itkee, romahtaa lattialle ja ottaa minut syliinsä. Hän soittaa johonkin ja viimeisimmät sanat mitä kuulen unessani on se kun Hugo sanoo "rakas sinnittele vielä ,et voi jättää mua"
First at all. Miks Hugo sano mua rakkaaksi ja miks se oli siel paikal ekana??????
Okei Emma, nyt back to the reality.

Miks mun oli pakko mennä Hugon kaa eilen? Niiku oikeesti haloo Emma. Mä en tarvi yhtikäs ketään. Okei Jasmiinan kans nyt viel pärjää mut en mä mitää poikaystävää tarvi enkä halua.
Vitut Hugokaa mitää vakavaa haluu, se vaa haluu päästä panee.
Ja sitäpaitsi mä vaa satuttaisin Hugoa.
Yleensä mä oon se toksinen ja vaikee.
Ehkä mun ois parempi pitää etäisyyttä enneku vaa lähennytään liikaa tai mitää.

Päätän kattoo kelloa.
Vittu vasta 5.28
Saisin vielä nukkuu kaks tuntia joten pakko kai yrittää saada vielä unta palloon.
Pyörin vaan sängyssä enkä saa unta koska mietin vaan sitä unta kokoajan. Niinku miks Hugo ois sanonu mua rakkaaks?! Tuskin se on tosissaa mun kans.

Nousen ylös ja kävelen Aleksin huoneen ovelle.
Avaan oven ja katon hetken aikaa ku oma rakas isoveljeni nukkuu rauhallisen näköisenä. Voisinpa itekki jatkaa nukkumista. Suljen oven mahdollisimman hiljaa ja päätän että käyn suihkussa.
Meen omaan huoneeseen ja harjaan ensin hiukset. Sitten otan pyyhkeen ja aamutakin mukaan. Kävelen portaat alakertaan ja meen kylppäriin.
Käyn läpi eilisen tapahtumia päässäni ja mietin että oliko se mun ja Hugon rannalla käynti vaan unta?
Pakko käydä kattoo kengät enneku meen pesulle.
Kipitänkin siis eteiseen.
Otan samat kyseiset kengät jotka mulla oli (ehkä?) rannalla mukana.
Kengissä on hiekkaa joten en siis nähnyt unta. Se oli siis totta.
Kun Hugo toi mut takasi kotiin, Hugo saatteli mut ovelle asti ja halasi mua.
Se tais myös sanoo että toivottavasti mennään uudestaankin, jos oikein muistan.
Palaan takasin suihkuun ja pesen tukankin nopeeta.
Mulla on tiistaisin jalkkisharkat ja keskiviikkoisin pianotunti.
Suihkun jälkeen laitan aamutakin päälle ja meen keittiöön.
Päätän keittää kahvit ja sillä välin kun kahvi keittyy, käyn pukemassa vaatteet.
Kello on vasta 6.15 ja oisin saanu nukkuu puol kasiin asti ku koulu alkaa vast ysiltä.
Joten meen keittiöön ja kaadan kahvin omaan lemppari marimekon kahvikuppiin.

Meen omaan huoneeseen, meikkaan taas kevyen meikin (koska oon light makeup girl) ja laitan hiukset leteille.
Kello on melkein seittemän ja yhtäkkiä väsymys iskee.
No mut meikki näyttää paremmalta jos nukkuu "päikkärit"...
Joten päätän että voin nukkuu ainaki 45min.
Laitan herätyksen 45min päähän ja hyppään sängylleni.
Nukahankin melkein heti.

Kun kello soi, herään ja katon taas kelloa.
8.15
Jes, ihan hyvä aika herätä.
Nousen ylös ja alan pakkaamaan koulureppua.
Säpsähdän kun oveeni koputetaan.
"Huomenta" Aleksi sanoo ja istahtaa sängylleni.
"Huomenta vaa sullekki"
"Siis millo sä oot heränny? Et oo ikinä näin ajoissa" Aleksi kysyy ja pukkaa mua kyynärpäällään leikkimielisesti kylkeen.
"Öö haluutko rehellisen vastauksen vai ei niin rehellisen vastauksen?" Kysyn ja naurahdan.
"Rehellisen tottakai"
"Joskus enne kuutta"
"Miks sä ny nii aikaste heräsit tollo?"
"Emmä tiiä, mua ei enää väsyttäny"
en kehtaa sanoo Alelle totutta et näin pahaa unta ymsyms...
"Jaaaa, tuuksä kyydil?"
"Jooo voisin tullakki, millo lähtö?"
"Auto starttaa pihasta klo. 8.40 et oo valmis jos meinaat kyydillä tulla" Aleksi huikkaa ja lähtee mun huoneesta.
"Juuuuuu"

× × × × × × × ×

Istun taas autossa kohti koulua.
Kello on 8.42 joten ollaan hyvissä ajoin.
Kuuntelen radiosta tulevaa kappaletta joka on ihan outo mulle. Melodia on kuitenkin kappaleessa aika hyvä.
Mun puhelimeen tulee ilmoitus.
Viesti vaa Jasmiinalta joten avaa Whatsapin.

Jasmiina💖:
Ootko tulossa?

Minä:
Jep, kohta koululla😣

Jasmiina💖:
Hyvähyvähyvä
Ootan sua aulassa , meil taitaa olla terveystietoo💁🏼‍♀️

Minä:
Jooooooo
Kohta nähää😵

Klo. 8.46
Aleksi kaartaa koulun pihaan ja pysäyttää auton.
"Nonii , peril ollaan. Tuutko kyydillä kotiakki vai?"
"Kiitti kyydistä! Ja ööö laitan sulle vaikka viestii, sopiiko?" Huikkaan samalla kun avaan oven.
"Joo käy! Moro!"
"Heippaaaa" sanon ja kävelen kohti koulua.
Avaan koulun oven ja Jasmiina kävelee mun luo heti.
"Moiiii! Siis et ikinä arvaa mitä?!" Jasmiina sanoo heti ku tulee luokseni.
"Kerrroo!" Ja ainii moi" sanon samalla kun kävellään kohti naulakoita.
"Nosiis pojat oli jo tos sohvalla kuten näät ja niii menin sit siihen niitten kaa ku ne oli tullu jo joskus puolen jälkee kuulemma, ainaki Jonttu sano nii. No sit menin sohville, ensinnäki Jonas katto mua ihan sika söpösti ja sit se sano että tuu mun viereen ja sit menin sen viereen. No sitte, Hugo kysy multa että missäs sää oot ja että tuuthan kouluun. Vastasin sille että oot tulossa ja tuut kyl kouluun. Se ei oo sen jälkeen lopettanu ollenkaa hymyilemistä!?"
Jasmiina lopettaa vihdoin kun puheripulinsa on lakannut ja saan puheenvuoron.
"Öööö okei ensinnäkin söpöä että kutsut Jonasta jo Jontuksi, i see my girl is crushing" Sanon ja pukkaan Jassua kylkeen. Nään että Jasmiina punastuu (IHAN 100% VARMUUDELLA!!! vaikka ei oo punastuvaista sorttia sekään.)
"Heeei kuule puhu vaa omasta puolesta" Jasmiina nauraa ja pukkaa mua taas vuorostaan kylkeen.
"Mennää nyt vaa, meil on alakerrassa ja terkkaa, eikö?" Kysyn Jassulta ja ignooraan täysin aiemman lauseen minkä kuulin mun parhaan kaverin suusta.
"Jep, sinne siis"
Kävelemme Jasmiinan kans kohti portaita  ja katon sohville päin. Hugo kattoo mua silmiin ja hymyilee, mutta katon vaan pois päin.

Kiitos ku jaksatte lukee💓
Muistakaa votee!!
Lupaan kirjottaa mahd. nopee uutta!!🥹
Jospa saisin tällä viikolla lisää kirjoitettua...
Ja siis mul on hirvee stressi päällä nii siksei oo tullu pitkään uutta☹️
Kiitos ja anteeks.
~kissakala15

Mä tarvitsen suaWhere stories live. Discover now