Alexandra pov:
Tänään on sunnuntai ja yksi kaveri päätti järjestää jotkut 'illanistujaiset'.
Eli luultavasti juomme limua,syömme pitsaa ja pelaamme pullonpyöritystä.
Ne alkavat 16.00 ja kello on jo 15.13,joten pitäisi valmistautua ja lähteä.
Kaverini Valerie,joka järjestää 'kekkerimme' asuu lyhyen matkan päässä joten minulla kestää vain 15 minuuttia kävellä.
En osaa päättää mitä puen. Alan hermostua pikkuhiljaa sillä en keksi asua.
Istun lattialle ja suorastaan karjun. Kyyneleet valuvat samalla poskilleni.
Ovi aukeaa ja isä hyökkää halaamaan minua.
"Kaikki hyvin?" Kuuluu kysymys. "EI MULLA OO VAATTEITA!" Kiljun kuin pikkulapsi. "No hei,älä ota stressiä. Mä keksin sulle hyvän." Isäni lohduttaa ja poistuu.
Pian hän saapuu jonkun mustan rypytetyn ja ihonmyötäisen mekon kanssa.
"Tää jäi äitiltäs ja aattelin säilyttää sulle." Hän kertoo samalla,kun tulee kyykkyyn viereeni. "Tää on ihana! Kiitos!" Kehun tuota mekkoa ja halaan isääni. "Eipä mitään" Tuo vinkkaa ja poistuu.
Puen mekon päälleni,ja se on juuri täydellinen. Nappaan suoristusraudan lipastostani ja laitan sen peilin viereen lämpiämään.
Yrittäisin tehdä kiharat vaikken siinä hyvä olekaan.
Ja koska lähden kaverilleni jätkät tulisivat viettämään iltaa isän kanssa,koska meillä on isoin talo siksi he tulevat tänne. Aina.
Havahdun suoristusraudan piippaukseen ja nostan sen lattialta.
Väännän itselleni nopeat kiharat.
___
Kun olen vihdoin saanut hiukseni valmiiksi,niin otan meikkipussini ja laitan tottakai concealeria,meikkivoidetta,pienesti poskipunaa ja contouria. Sitten sipaisen vielä linerit ja laitan ripsaria.Laitan silmälasini päähän,sillä en jaksa laittaa piilareita.
(Ne on tollaset ne lasit koska en osaa selittää...)
___
Koputan Valerien oveen,ja pian Sara jo avaakin sen."Sarppu mooi" Hihkaisen ja halaan Saraa. "Moikkuu" Hän naurahtaa ja kiskaisee mekkoansa hieman alemmas kun irrottautuu halista.
Kävelen hänen perässään Valerien talon olohuoneeseen.
"Moi Alpu" Joonas huikkaa sohvalta. Nostan hänelle käteni vastaukseksi ja astelen tavaroiden yli hänen luokseen.
(Tässä on siis kaks Joonasta,eli Alexandran kaveri Joonas ja sitten bändin Joonas. Eli toivon että ette sekota niitä.)
Istun hänen ja Juuson väliin.
"Ai oot laittanu lasit pitkästä aikaa." Juuso huomioi. "Joo aattelin pitkästä aikaa." Hymähdän ja nyökyttelen
Tunnen kuinka Joonas nappaa pienen nipun hiuksiani ja alkaa pyöritellä niitä käsissään. Oudoksun hieman tuota tapaa sillä haluaisin pitää hiukset ominani.
YOU ARE READING
Tunteikas tytär// Blind Channel
RandomAlexandra Kaunisvesi. Blind Channelin Aleksi Kaunisveden 13-vuotias tytär. Alexandran äiti ja Aleksi ovat eronneet,joten miten elämä vuoroviikoittain sujuu? Miksi Alexandra haluaisi lopullisen asumisvaihtoehdon? Blind Channelin jätkät ovat myös hyv...