"Maanantai"

64 6 2
                                    

Aleksi pov:

Huomaan kellon olevan puoli 7 aamulla. Päätän käydä herättämässä Alexandran jotta tuo kerkeää kouluun.

Avaan Alexandran huoneen oven ja järkytyksekseni hänen vieressään nukkuu joku blondi.

"Huomenta" Kailotan ovelta ja molemmat alkaa raottelemaan silmiään.

"Huomenta" Alexandra toteaa ja nousee istumaan ja katsoo viereensä.

"Kukas meillä täällä on?" Kysäisen nostaen kulmiani.

"Oon Miro" Tuo blondi sanoo hieroen silmiään.

"Sori iskä Mirolla ei ollu mitää minne mennä yöks niin aattelin et se voi tulla tänne" Alexandra alkaa selittää.

"Joo ei se haittaa mutta oisit ilmottanu" Ohjeistan.

"Lupaan ens kerralla" Alexandra sanoo ja raapii niskaansa.

"Noh,tulkaas syömään aamupala ja sitten kouluun" Totean ja poistun huoneesta.

Alexandra pov:

"Mua sattuu ihan vitusti päähän" Miro ilmoittaa ja laskee päänsä olkapäälleni.

"Mennään syömää ni annan sulle buranaa" Ehdotan ja tuo nyökkää.

Nousen ylös ja ojennan Miron vaatteet hänelle itselleen. Menen vaatekaapilleni mutta päätän että puen myöhemmin.

Käännyn takaisin Miroon päin ja tuo on jo kiskaissut vaattensa päälleen.

Avaan meille oven ja astelen Miro perässäni keittiöön.
____
Saavumme vihdoin koululle isän kyydillä.

Nousemme autosta ja vilkutan hyvästeiksi isälleni.

Lähden kävelemään Miron kanssa oville päin ja tunnen kuinka kaikki kääntää katseensa meihin.

"Heippa" Sanon Mirolle kun halaan tuota pikaisesti.

"Oota" Miro naurahtaa ja antaa nopean suudelman huulilleni.

Naurahdan hieman äskeisen jälkeen jonka jälkeen lähden luokkani edustalle missä Juuso,Joonas ja Sara jo odottavat.

"Moiii" Joonas naurahtaa ja tulee halaamaan minua.

"Heipä hei vaan teillekin" Naurahdan ja istun Saran viereen lattialle.

"Minne hittoon sä hävisit eilen?" Sara tiedustelee vihaisen kuuloisena.

"Lähin Miron mukaan siihe läheiselle rannalle ku kytät tuli." Selitän. "Mihin te menitte vai jäitteks kytille" Jatkan.

"Juuso jäi ku se istu paskalla mutta muut ei." Joonas avaa suunsa vuorostaan.

"En ollu paskalla vitun älykääpiö" Juuso alkaa puolustella itseään.

"Turvat kiinni molemmat" Sara tiuskaisee.

"Sara mikä vittu sulla on" Juuso tiuskaisee takaisin.

Seuraan vain vierestä näiden kolmen kinastelua.

"No en vaan tajuu miks Alkku eile vaa katos ilman meitä jonku 9-luokkalaisen Miron kanssa panee jonnekki rannalle." Sara raivoaa.

"Mä en oo pannu Miron kaa!" Raivoan takaisin.

"NYT HILJAA!" Juuso ja Joonas huutaa samaan aikaan meille.

Tunnen vittuuntuvani liikaa joten nousen lattialta ja etsin tieni Miron luo vaikka tunti alkaa 3 minuutin päästä.

Kun olen juossut kolmaanteen kerrokseen löydän hänet aulan hengailu tilasta.

Miro kääntää katseensa minuun ja juoksen sekä syöksyn tuon syliin.

Tunteikas tytär// Blind ChannelWhere stories live. Discover now