@pile16 @dystinabell @reem133x @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @Daryoosh @snglss @TeffyLeal @ortak_hikayeler61 @begum_bulut35 @Leth_28 @Rose_Rain26 @hex-hex @HazanEgemen1 💙💜💚💗
Zehra, Giray Hoca'nın odasında bıraktığı mavi gül buketini alıp hastaneden çıktıktan sonra Gökçe ile birlikte arabasına doğru yürüyordu.
"Hem iyi kalpli, hem merhametli hemde sana deliler gibi aşık bu adam farkındasın dimi Zehra? Güllere baksana" derken kucağında tuttuğu mavi gülleri işaret ederek konuşmaya devam etmişti.
"Zor bulunur bu güller ama Serdar senin için bulmuş baksana... Yaaa feci romantik... Hiç mi etkilenmiyorsun Zehra ya duvar mısın anlamadım ki kızım ya?"
"Taş duvar değilim ama... İstemiyorum Gökçe benim hayatım zaten yeterince karman çorman"
"Mavi bir destek fena olmaz sanki hem de sana âşık bir adamın desteği, bunu bir düşün bence" dedi ve ekledi. "Anlatsan seni anlar bence hem Serdar öyle bir adam değil... Yani annesinin söylediklerini bilse..."
"Gökçe"
Gökçe "Doğruyu söyleyeni dokuz köyden kovarlar moduna geçiş yapıldı yine" dedi tebessümle gülerek. "Neyse yarın görüşürüz kuzum"
Zehra gülümseyerek "Görüşürüz canım" diye karşılık verirken iki arkadaş yan yana duran arabalarındaki yerlerini alıp emniyet kemerlerini taktıktan sonra evlerine doğru yola çıkmışlardı.
Serdar tamirhanedeki işlerini halletmiş üzerindeki tulumu değiştirirken aklı Zehra'daydı? Acaba buket eline geçmiş miydi? Geçtiyse sevinmiş miydi?
"Güllere sevinmediyse de çocuklara yaptığım sürprizi sevmiştir bence... Bir görsen bir anlasan seni nasıl sevdiğimi Zehra... Bir görsen beni" diye mırıldanırken gömleğinin yakasını düzelttikten sonra kolsuz gömlek üstü ceketini üzerine geçirmişti.
"Ahmet ben çıkıyorum... Sabah geç kalmadan açarsın tamirhaneyi"
"Tamam Usta iyi akşamlar"
Serdar "İyi akşamlar" diye karşılık vermiş, ardından da tamirhaneden çıkmış, arabasına doğru ilerlemişti.
Zehra yol üzerinde marketlerin birinden evde eksik olan birkaç malzemeyle beraber meyve, çikolata, kahve alıp kasada biraz bekledikten sonra ödemeyi yapıp çıkmış, şimdi de eve doğru giden güzergahta arabasıyla ilerliyordu.
Zehra duyduğu ufak gürültünün ardından bir gürültü daha duymuş ve sağa çekmeye kalkmamış ve araba olduğu yerde durmuş kalmıştı.
"Eee ne oldu şimdi sana ya? Niye durdun ki?" diye kendi kendine sitemle mırıldanırken emniyet kemerini çözmüş ve kaputu açıp arabadan aşağıya inmişti. Önce bir lastikleri kontrol etmişti.
"Bunlarda da patlayan yok ki ya ne oldu buna, benzin bitti desem o da var?" diye söylenirken ön kaputun kapağını kaldırmasıyla duman içinde kalması bir olmuştu. Zehra öksürürek geri çekilirken elleriyle yelpaze yapmıştı.
"Ne oldu şimdi sana ya? Bir sen eksiktin ya gerçekten bir sen eksiktin" diye kendi kendine söylenirken öfkeli bir nefes almayı da ihmal etmemişti.
Serdar onu bekleyen süprizden habersizce yolda ilerlerken yolun kenarına yakın park edilmiş dörtlüleri yanan arabayı fark etmişti, arabada tanıdık gelmişti zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ ZEHİR
Fanfiction"Hep uzağımda mı kalacaksın? Eğer öyle daha yakın olacaksam sana kalayım, kalabilirim" dedi Adam buruk bir tebessümle. "Bırak artık, ben seni sevmiyorum işte" diye karşılık vermişti Kadın. "İnsan nefes almayı nasıl bırakır ki?" diye bağırdı mahallen...