@pile16 @dystinabell @reem133x @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @Daryoosh @snglss @TeffyLeal Karadenizperisi61 @begum_bulut35 @Leth_28 @Rose_Rain26 @hex-hex @HazanEgemen1 elena_rl16 💙💜
Serdar arabasını uygun bir alana park etmek üzere geri dönerken Zehra elinde alışveriş torbalarıyla mutfaktan içeri girmişti, elindekileri mutfak masasının üzerine bırakıp üzerini değiştirip hijyen kurallarına uymak adına önce banyoya uğramış, hızlıca yüzünü ve ellerini yıkayıp odasına geçmişti. Giysi dolabından kalın askılı yeşil triko bluz üzerine de beyaz ince bir hırka geçirirken altına da yeşil renk eşofman giymeyi tercih etmişti. Odasından çıkıp merdivenlere yöneldiğinde kapı kapanma sesine bakılırsa Serdar arabasını park edip eve geri gelmiş olmalıydı. Merdivenlerden indiğinde mutfağa doğru ilerlemişti, annesi Güler Hanım salata yapmakla meşguldü.
Zehra neşeyle "Kolay gelsin Güler Sultan tüm evi mis gibi yemek kokuları sarmış valla" diye seslenerek mutfaktan içeri girdiğinde sofrayı kurmak adına tabakları almak için dolabı açmış ve tabakları çıkarmıştı.
"Sağ ol kızım"
"Ben gidip sofrayı kurayım" derken annesinin soru dolu muzip bakışlarından kurtulmak amacıyla tabakları alıp mutfaktan çıkıp oturma odasına gelmişti bile. Babası ile Serdar da balkonda oturuyorlardı. Zehra elindeki tabakları, kaşık ve çatalları hızlıca masaya yerleştirip yeniden mutfağa geçip salata servis tabağını ve pilav dolu kapaklı cam borcamı sofraya getirmişti.
"Hadi kızım sen baban ile Serdar'a çağır bende çorbaları koyayım" dediğinde Zehra olumlu manada başını sallarken balkona doğru ilerlemişti. Gelen seslere bakılırsa balkondaki ikili arasında sohbet bayağı koyu gibiydi.
"Sohbetinizi bölüyorum ama sofra hazır, gelin bence" demiş ardından da konuşmaya devam etmişti. "Babacığım günün nasıl geçti?"
Melih Bey merakla "Nasıl geçsin kızım aynı bildiğin gibi işte, senin nasıldı?" diye sorarken Zehra tebessümle karşılık vermişti. "Rutin bir hastane günüydü diyelim"
Melih Bey otomatik tekerlekli sandalyesiyle birlikte içeri geçerken Zehra ve Serdar da peşinden gelmişti.
Serdar gülümseyerek "Sofra şahane görünüyor valla Güler Teyze, ellerinize sağlık" diye övgü dolu bir sesle söylenirken Zehra'nın tam karşısındaki sandalyeye oturmuştu. Herkes masadaki yerini aldıktan sonra da çorbalarını içmeye başlamışlardı. Çorbalarını ardından da Zehra'nın yaptığı servis ile orman kebabına geçmişlerdi.
"Eee Serdar oğlum iş güç nasıl?"
"İyi çok şükür Melih Amca"
"Allah daha iyi etsin inşallah oğlum çalışmak önemli tabi"
"Öyle çalışmak önemli de hayat da akıp gidiyor gençlik de kalmıyor zamanla, evlenip barklanmak içinde geç kalmamak lazım"
Serdar "Çok haklısın Güler Teyze" derken bakışlarını Zehra'nın üzerine sabitlemişti. "Ama işte"
"Nasip kısmet tabi, hayırlısı değil mi anneciğim? Bu meseleleri konuşmak istemiyordur Serdar belki, özel konular sonuçta"
Serdar "Yoo beni..." diye cevap veriyordu ki bacağına gelen tekmeyle boş bulunup hafifçe inlemek zorunda kalmıştı. "Ahh!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ ZEHİR
Fanfic"Hep uzağımda mı kalacaksın? Eğer öyle daha yakın olacaksam sana kalayım, kalabilirim" dedi Adam buruk bir tebessümle. "Bırak artık, ben seni sevmiyorum işte" diye karşılık vermişti Kadın. "İnsan nefes almayı nasıl bırakır ki?" diye bağırdı mahallen...